bosse 15 Inlagd November 23, 2009 Dela Inlagd November 23, 2009 Och jag fattar inget! Vem är Maliwan? Även solen har sina fläckar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd November 23, 2009 Dela Inlagd November 23, 2009 öppen för alla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd November 23, 2009 Dela Inlagd November 23, 2009 Och jag fattar inget! Vem är Maliwan? Hon var på tapeten för ett par år sedan på bla TT.. Tror det står lite om henne här, om du orkar läsa i genom http://www.thailandsforum.se/forum/lurad-pa-pengar-t2632-30.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bosse 15 Inlagd November 23, 2009 Dela Inlagd November 23, 2009 Hon var på tapeten för ett par år sedan på bla TT.. Tror det står lite om henne här, om du orkar läsa i genom http://www.thailandsforum.se/forum/lurad-pa-pengar-t2632-30.html Aha, den där historien känner jag igen Även solen har sina fläckar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd November 28, 2009 Dela Inlagd November 28, 2009 Hööögt...nästan så damen "svävar på molnen"! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nickelback Inlagd November 28, 2009 Dela Inlagd November 28, 2009 Här kommer en bild på tjejen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nickelback Inlagd November 28, 2009 Dela Inlagd November 28, 2009 Här kommer en till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nickelback Inlagd November 28, 2009 Dela Inlagd November 28, 2009 one more Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lillamannen Inlagd November 28, 2009 Dela Inlagd November 28, 2009 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bosse 15 Inlagd November 28, 2009 Dela Inlagd November 28, 2009 Hungrig som vanligt Även solen har sina fläckar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd December 6, 2009 Dela Inlagd December 6, 2009 Ibland händer det att restaurangen vill ha en skriftig beställning på det man vill äta. Varför? Ingen aning... Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Plätt Inlagd December 6, 2009 Dela Inlagd December 6, 2009 Ibland händer det att restaurangen vill ha en skriftig beställning på det man vill äta. Varför? Ingen aning... Finns några sådana ställen i Ayutthaya oxå antagligen pga. inge felbestälning då Mvh:Plätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd December 6, 2009 Dela Inlagd December 6, 2009 Finns några sådana ställen i Ayutthaya oxå antagligen pga. inge felbestälning då Mvh:Plätt Ja, så kan det vara! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 7, 2009 Dela Inlagd December 7, 2009 Dagens tjej vet jag inte..men dagens dam passar. Bakom mina solglasögon.... "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 9, 2009 Dela Inlagd December 9, 2009 Så här glad blir man när man gjort en helt perfekt dansavslutning "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Franco Inlagd December 10, 2009 Dela Inlagd December 10, 2009 Kan man sova på moppen? Tjejen och lillsyrran. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Felixduva Inlagd December 12, 2009 Dela Inlagd December 12, 2009 Ett gäng pinayer jag stötte på i veckan på Oslo Sentralstation.de var alla från Metro Manilla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
korp Inlagd December 12, 2009 Dela Inlagd December 12, 2009 soi 8 igen, rätt söt tjej ja, det var ju inte helt fel #BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.# Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd December 20, 2009 Dela Inlagd December 20, 2009 Då det snart är Jul tyckte sambon idag att vi skulle göra ett besök vid Jysk och köpa lite rena sängkläder..när vi iaf måste duscha och göra oss rena inför stundande högtiden. .en ny kudde kanske? ...nya lakan så klart! ...let´s go! "Nu åker vi hem och bäddar rent!" GOD JUL! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Franco Inlagd December 21, 2009 Dela Inlagd December 21, 2009 Och dagens tjej går... inte till tjejen eller hennes syrra till vänster utan tjejens bästis i gula tröjan. En jättetrevlig, go "liten" donna på... hela 181 cm!!! Och, ja. Hon är en en tjej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tom Inlagd December 21, 2009 Dela Inlagd December 21, 2009 I natt hade äntligen snön kommit till Göteborg! Så här glad blev min tjej då Mvh Tom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd December 21, 2009 Dela Inlagd December 21, 2009 Min lilla guldfisk i Tak på nån festival vi var på, flera dagar var den Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd December 22, 2009 Dela Inlagd December 22, 2009 Min lilla guldfisk i Tak på nån festival vi var på, flera dagar var den Platom? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd December 22, 2009 Dela Inlagd December 22, 2009 Platom????????? Förklara tack Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd December 22, 2009 Dela Inlagd December 22, 2009 Guldfisk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu