lars60 Inlagd November 12, 2009 Dela Inlagd November 12, 2009 "Kanske du vill ha den här?" Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaedra Inlagd November 12, 2009 Dela Inlagd November 12, 2009 (ändrad) Lars 60, din fru har uttrycket typ, nja... Hon verkar inte riktigt nöjd med vad hon ser... Så jag fortsätter på ditt tema: Dagens tjejer och shopping. Ändrades November 12, 2009 av thaedra Life is so simple... Life starts with birth and ends with death... / www.lord.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 12, 2009 Dela Inlagd November 12, 2009 Där va du bakis va 5 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaedra Inlagd November 12, 2009 Dela Inlagd November 12, 2009 He he du har faktiskt rätt, man skulle kunna tro det. Men det är ett försök till kreativ fotografering Life is so simple... Life starts with birth and ends with death... / www.lord.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd November 12, 2009 Dela Inlagd November 12, 2009 He he du har faktiskt rätt, man skulle kunna tro det. Men det är ett försök till kreativ fotografering Kreativ fotografering är det absolut. Rörelseoskärpa är vad jag vet det enda sättet att förmedla rörelse på bild. Imponeras av dina många fina bilder thaedra, tack för dom. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 12, 2009 Dela Inlagd November 12, 2009 Kim,saknar dina rapporter.Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaedra Inlagd November 12, 2009 Dela Inlagd November 12, 2009 Kreativ fotografering är det absolut. Rörelseoskärpa är vad jag vet det enda sättet att förmedla rörelse på bild. Imponeras av dina många fina bilder thaedra, tack för dom. Tack för det! Bilden skulle nog blivit bättre om tjejen i mitten hade varit skarp. Tanken var i alla fall att den skulle ge uttryck för tjejernas shoppinghysteri. Life is so simple... Life starts with birth and ends with death... / www.lord.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 12, 2009 Dela Inlagd November 12, 2009 MVH Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 14, 2009 Dela Inlagd November 14, 2009 Det senaste nu kallas det kreativ fotografering när bilden e suddig frugan på väg till jobbet När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 14, 2009 Dela Inlagd November 14, 2009 tar en klar också När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krögarn Inlagd November 15, 2009 Dela Inlagd November 15, 2009 Någonstans i Pattaya. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd November 15, 2009 Dela Inlagd November 15, 2009 Dotter fyllde år den 13/11. ...och bjöd på! ...mums! Mera mums!.."Jag var oxå där!" Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd November 15, 2009 Dela Inlagd November 15, 2009 soi 8 member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 15, 2009 Dela Inlagd November 15, 2009 Lyckliga jag När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd November 16, 2009 Dela Inlagd November 16, 2009 soi 8 igen, rätt söt tjej member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KalleKula Inlagd November 16, 2009 Dela Inlagd November 16, 2009 (ändrad) Fina Bilder... Ändrades November 16, 2009 av Jonny Dajmsprecker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaedra Inlagd November 16, 2009 Dela Inlagd November 16, 2009 Jovisst den här kan man äta... Life is so simple... Life starts with birth and ends with death... / www.lord.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaedra Inlagd November 16, 2009 Dela Inlagd November 16, 2009 Enligt uppgift blir det extra gott om den steks med chilli o vitlök Life is so simple... Life starts with birth and ends with death... / www.lord.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 22, 2009 Dela Inlagd November 22, 2009 Chalermwan När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mantra Inlagd November 22, 2009 Dela Inlagd November 22, 2009 fina bilder på fina kvinnor. Mantra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 23, 2009 Dela Inlagd November 23, 2009 Ja här kommer svärmor som jobbar i trädgården,plus Pen som jobbar med utbygget av huset i Udom Pattana Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 23, 2009 Dela Inlagd November 23, 2009 Dagens tjej "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 23, 2009 Dela Inlagd November 23, 2009 :o När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd November 23, 2009 Dela Inlagd November 23, 2009 Enis, snygg tjej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Repe Inlagd November 23, 2009 Dela Inlagd November 23, 2009 Är det så hon ser ut jag har alltid undrat. mvh Repe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu