Farang Inlagd Oktober 31, 2009 Dela Inlagd Oktober 31, 2009 körv i all ära men. var är brudarna? Dom söp jag snygga member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
silom Inlagd Oktober 31, 2009 Dela Inlagd Oktober 31, 2009 Dom söp jag snygga Får jag fråga hur du hamnat i detta getto av brudar...hehe är det salamin som drar? Har förstått att du är på resa i norra Thailand. Har du ny tjej på gång där? สีลม Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Oktober 31, 2009 Dela Inlagd Oktober 31, 2009 Får jag fråga hur du hamnat i detta getto av brudar...hehe är det salamin som drar? Har förstått att du är på resa i norra Thailand. Har du ny tjej på gång där? Har faktiskt en som är samma som från förra resan, är hon med salamin och fingret member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 31, 2009 Dela Inlagd Oktober 31, 2009 trevligt ute i buchen ibland När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Oktober 31, 2009 Dela Inlagd Oktober 31, 2009 Dom söp jag snygga Bra jobbat farang, att supa dom snygga funkar alltid, här hemma i swe gör jag tvärtom, dvs super så jag blir snygg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Oktober 31, 2009 Dela Inlagd Oktober 31, 2009 Farang när man ser bilden e de som hemma saknar min chang o nam keng men den 9 dec sitter ja på en ris matta o dricker de me.vart håller du till när du e där... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 31, 2009 Dela Inlagd Oktober 31, 2009 En Hattifnatt "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 Helrenovering pågår. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 (ändrad) Så här brukar det gå när man försöker spela backgamon med dem vackra damerna Ändrades November 1, 2009 av mr chaweng Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Plätt Inlagd November 1, 2009 Dela Inlagd November 1, 2009 Så här brukar det gå när man försöker spela backgamon med dem vackra damerna Aj aj inge spel om pengar i Thailand ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd November 3, 2009 Dela Inlagd November 3, 2009 .och en rosa elefant! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 3, 2009 Dela Inlagd November 3, 2009 Hej på er,ville lägga in en bild på min dotter Charita.Hon älskar att bli fotograferad. Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaedra Inlagd November 3, 2009 Dela Inlagd November 3, 2009 – Ja, den här kan man definitivt äta... Det är det jag brukar säga till henne: Du äter allt som kryper, krälar o simmar! Då blir hon sur. Men det är ju sant! :uhoh: Life is so simple... Life starts with birth and ends with death... / www.lord.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd November 5, 2009 Trådstartare Dela Inlagd November 5, 2009 Dagens tjej måste bli min lokala tvätterska i Korat. Hon syr även upp kläder samt har en liten butik. Det händer att man sitter sig där en stund ibland för att ta en en öl eller två Brukar bli några st som sitter och ljuger över några öl, då hon inte har Leo så brukar det bli Tiger beer på burk för 18 baht st. stället ligger ca 150-200 meter från Pizza shop i Korat. Man tar gatan ner från 7/11 runt hörnet från Pizza shop så hittar ni denna vattenhål. Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd November 5, 2009 Dela Inlagd November 5, 2009 (ändrad) Ska ge ett bud på hennes BMW nästa gång /biker Ändrades November 5, 2009 av biker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd November 5, 2009 Dela Inlagd November 5, 2009 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd November 5, 2009 Dela Inlagd November 5, 2009 Är det frugan wille? http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
korp Inlagd November 5, 2009 Dela Inlagd November 5, 2009 Wille: Vilken intressant och vacker klädsel, vart är det ifrån? Någon speciell etnisk grupp som har det? #BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.# Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd November 5, 2009 Dela Inlagd November 5, 2009 (ändrad) Fran igarkvall i Indonesien - traditionell kladsel fran Java om jag inte ar helt forvirrad. edit: samt inte frugan Ändrades November 5, 2009 av wille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaedra Inlagd November 6, 2009 Dela Inlagd November 6, 2009 Ögonkontakt? Life is so simple... Life starts with birth and ends with death... / www.lord.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd November 8, 2009 Dela Inlagd November 8, 2009 Idag var det besök i "nya" templet i Borlänge, tillsammans med några bekanta. Det tidigare templet har ju flyttat, sen några år, till Ulfshyttans nerlagda skola...ca 20 km från Borlänge centrum. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaedra Inlagd November 10, 2009 Dela Inlagd November 10, 2009 Dagens tjej, Kapstaden Sydafrika Life is so simple... Life starts with birth and ends with death... / www.lord.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd November 11, 2009 Dela Inlagd November 11, 2009 denna lilla dam sa att hon inte hade någon pojkvän. Väldigt trevlig flicka. Bra jobb Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 11, 2009 Dela Inlagd November 11, 2009 thaedra en proffs fotograf till När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krögarn Inlagd November 11, 2009 Dela Inlagd November 11, 2009 Några Filippinskor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu