Jump to content
IGNORERAD

Dagens tjej


Nerike

Recommended Posts

Ja dom var betydligt vackrare än dig Flintskalle!!

:13:  :30:  :y14: Har inte din mamma förklarat för dig vad döden innebär. :iloveyou:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Blev ju bra på första försöket.

Då tar vi väll ett par til, Norwegian Dreamliner på Arlanda.

Tankar 46000 kg till Oslo? Skulle dom inte vara bränslesnåla.attachicon.gif965.JPGattachicon.gif966.JPG

Ja men det är ju uppförsbacke till Oslo!!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Blev ju bra på första försöket.

Då tar vi väll ett par til, Norwegian Dreamliner på Arlanda.

Tankar 46000 kg till Oslo? Skulle dom inte vara bränslesnåla.attachicon.gif965.JPGattachicon.gif966.JPG

Flygmotorn såg extremt stor ut när den lilla "flygtekniker tjejen"stod bredvid.He he.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja men hon är i alla fall 135 cm, men bredvid den motorn ser allt fjuttigt ut, till och med våra bilar. :victory:

 

Woffe

Ändrades av woffe2
Link to comment
Dela på andra sajter

Frugan är dagens tjej alla dagar i veckan :)

 

post-3210-0-67285600-1376967634_thumb.jp

 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nya huset färdigt?

 

Ja i princip, bara jag som ska hem nu och leka mark-arkitekt, gräsmatta, och lite annat lull-lull utanför.

 

Lite skillnad sen vi hade vinterns byagatakarokeesafari..vore kul med en repris i vinter om det passar de inblandade, eller fler aspiranter :)

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Frugan är dagens tjej alla dagar i veckan :)

 

attachicon.giforawan30.jpg

Fint hus! Var ligger det? Har du lust att dela med dig om kostnader, jag börjar räkna och titta på olika områden. Vänligen Vantaa

Link to comment
Dela på andra sajter

Fint hus! Var ligger det? Har du lust att dela med dig om kostnader, jag börjar räkna och titta på olika områden. Vänligen Vantaa

 

Tack.

 

Tittar du på medlemskartan lite SE om Korat så ser du var vi bor.

Kostnaden ligger nog på ca 1,5, ska gå igenom allt när jag är hemma om några dagar.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack.

 

Tittar du på medlemskartan lite SE om Korat så ser du var vi bor.

Kostnaden ligger nog på ca 1,5, ska gå igenom allt när jag är hemma om några dagar.

Tack själv, ska kolla var. Om du har tid och är road så är du välkommen åter. Låter billigt?  Men marken kanske inte var så kostsam? Leasar du marken av din vackra fru? Verkar finnas lite olika upplägg.

Vi kan ju alltid kommunicera lite mer "privat" så behöver inte hela världen hur mycket och hur du gjort?

Vänl  Vantaa / Sukothai

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack själv, ska kolla var. Om du har tid och är road så är du välkommen åter. Låter billigt?  Men marken kanske inte var så kostsam? Leasar du marken av din vackra fru? Verkar finnas lite olika upplägg.

Vi kan ju alltid kommunicera lite mer "privat" så behöver inte hela världen hur mycket och hur du gjort?

Vänl  Vantaa / Sukothai

 

Hej.

 

Marken hade vi sedan förut, vi har ett annat hus just intill som vi brukade bo i på våra semestrar.

När vi pga anledning flyttade ner permanent för drygt ett år sedan var vi tvungen att ha ett större hus, så vi började med detta som syns i bilden i oktober -12.

 

Svärfar är duktig byggare, är typ projektledare för byggen hem omkring, så givetvis har han skött vårat bygge och på så sätt har vi kunnat få bra kostnader, jag har försökt att undvika att bygga "pråligt" med en massa konstiga tak, vinklar och utbyggnader, istället praktiskt och funktionellt, i princip en layout man skulle kunna tänkt sig i Sverige.

 

Eftersom jag är gift med min fru pg kärlek, så bekymrar det mig inte att hon äger marken, skulle aldrig nedlåta mig att ingå någon form av konstiga avtal med henne.

 

Skulle det vara så att vi går skilda vägar, men vi har inte tänkt det, men allt kan ju hända, så vet jag ju att mina barn och X har ett bra boende...och jag har förlorat några månaders inkomst, men det är nog det minsta problemet i ett sådant scenario.

 

Bilden nedan kan du se hur det ser ut med båda husen.

 

post-3210-0-38489700-1376977670_thumb.jp

 

I tråden nedan finns lite blandade bilder från bygget, kommer att fortsätta den om ett par veckor.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Ja i princip, bara jag som ska hem nu och leka mark-arkitekt, gräsmatta, och lite annat lull-lull utanför.

 

Lite skillnad sen vi hade vinterns byagatakarokeesafari..vore kul med en repris i vinter om det passar de inblandade, eller fler aspiranter :)

 

Landskapsarkitekt menar du väl. Det låter ju som en fin titel.

 

En "byagatakarokeesafari" skulle vara väldigt trevligt...om än lite ångestladdat.  :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hon är allt för goooooooooooooo...

Hög temp på gula febern nu Maitan, dags för ett par alvedon å en wirre :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Dagens tjej vid datorn..

                      post-5021-0-18577500-1377107880_thumb.jp

 

                                           post-5021-0-78051300-1377107898_thumb.jp

FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Får bli Narre när hon tillsammans med skolfröken poserar efter "prisutdelningen" på drottningens födelsedag eller "mothers day" som den också kallas.

Naree var en av 6 mammor som fick pris för att vara en bra mamma i en skola bland 3000 elever.

Hon är väldigt stolt över detta men jag förstår inte riktigt vad det betyder.

 

 

post-7697-0-07116500-1377174967_thumb.jp

 

 

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Till vänster där frugan din passerar, så hade vi kontoret på övervåningen från 1975-2002.

Var inte det någon slags ingenjörsfirma?
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...