Jump to content
IGNORERAD

Dagens tjej


Nerike

Recommended Posts

Arnold Layne
Prinsessan och jag

Du får se till att hon är där nästa gång jag dyker in :rolleyes:

If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj !

Link to comment
Dela på andra sajter

Några bilder på min fru Kan, från poolen på Ravindra Resort & Spa söder om Pattaya. Några fler kommer i min resetråd alldeles strax.

post-8050-0-05150900-1373962152_thumb.jp

 

post-8050-0-85615500-1373962154_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Några bilder på min fru Kan, från poolen på Ravindra Resort & Spa söder om Pattaya. Några fler kommer i min resetråd alldeles strax. [img=http://www.maipenrai.se/forum/public/style_images/master/attachicon.gif] IMG_5475.JPG   [img=http://www.maipenrai.se/forum/public/style_images/master/attachicon.gif] IMG_5472-74.JPG
Fina bilder men vet din fru om att du lägger ut sådana bilder på internet? Själv skulle jag bli fly förbannad om min make skulle lägga ut sådant på mig. Tillfälliga förbindelser ja men äkta makar nej. Enligt mig, så därför ska du inte bry dig om vad jag skrev. Jag gläds med dom andra gubbsen här på forumet som får titta och njuta av dina bilder så fortsätt gärna.
Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang
Fina bilder men vet din fru om att du lägger ut sådana bilder på internet? Själv skulle jag bli fly förbannad om min make skulle lägga ut sådant på mig. Tillfälliga förbindelser ja men äkta makar nej. Enligt mig, så därför ska du inte bry dig om vad jag skrev. Jag gläds med dom andra gubbsen här på forumet som får titta och njuta av dina bilder så fortsätt gärna.

 

Håller med dig i ditt resonemang. Jag är själv väldigt noga att fråga min fru vilka bilder som är okej att lägga ut. Hon väljer ut de som hon tycker är bäst och väntar ivrigt på att få se hur många karma hon får hehehe. :)

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fina bilder men vet din fru om att du lägger ut sådana bilder på internet? Själv skulle jag bli fly förbannad om min make skulle lägga ut sådant på mig. Tillfälliga förbindelser ja men äkta makar nej. Enligt mig, så därför ska du inte bry dig om vad jag skrev. Jag gläds med dom andra gubbsen här på forumet som får titta och njuta av dina bilder så fortsätt gärna.

Jag kan tycka att bilder på "tillfälliga förbindelser", typ smygtagna på restauranger, stränder o.s.v. känns minst lika svinigt att lägga ut.

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

Fina bilder men vet din fru om att du lägger ut sådana bilder på internet? Själv skulle jag bli fly förbannad om min make skulle lägga ut sådant på mig. Tillfälliga förbindelser ja men äkta makar nej. Enligt mig, så därför ska du inte bry dig om vad jag skrev. Jag gläds med dom andra gubbsen här på forumet som får titta och njuta av dina bilder så fortsätt gärna.

Jamen vad fan har du inte läst resetråden där vimlar det av snygga bilder av Kan varför reagera nu?

Ändrades av LOSForever
Link to comment
Dela på andra sajter

Fina bilder men vet din fru om att du lägger ut sådana bilder på internet? Själv skulle jag bli fly förbannad om min make skulle lägga ut sådant på mig. Tillfälliga förbindelser ja men äkta makar nej. Enligt mig, så därför ska du inte bry dig om vad jag skrev. Jag gläds med dom andra gubbsen här på forumet som får titta och njuta av dina bilder så fortsätt gärna.

Min fru vet förstås om vilka bilder jag lägger ut och hon är glad att många gillar bilderna. Hon lägger själv ut en hel del bilder på sin Facebook-sida, men när det gäller baddräktsbilderna är det bara OK att lägga upp dem här. Hon vill inte lägga upp dem på Facebook. Det kan dessutom noteras att jag lade upp en baddräktsbild på henne redan för drygt två år sedan, strax efter att vi gifte oss.

 

Som jag sade ovan så frågar jag förstås frun innan jag lägger upp bilder, särskilt när det gäller baddräktsbilder, som jag dock inte lagt upp så många av, särskilt inte i "Dagens tjej" eller "Dagens bild".

 

Det kan kanske bero på att jag inte lagt upp så många baddräktsbilder tidigare, men jag har som sagt frågat henne först.

Link to comment
Dela på andra sajter

Min fru vet förstås om vilka bilder jag lägger ut och hon är glad att många gillar bilderna. Hon lägger själv ut en hel del bilder på sin Facebook-sida, men när det gäller baddräktsbilderna är det bara OK att lägga upp dem här. Hon vill inte lägga upp dem på Facebook. Det kan dessutom noteras att jag lade upp en baddräktsbild på henne redan för drygt två år sedan, strax efter att vi gifte oss.

Som jag sade ovan så frågar jag förstås frun innan jag lägger upp bilder, särskilt när det gäller baddräktsbilder, som jag dock inte lagt upp så många av, särskilt inte i "Dagens tjej" eller "Dagens bild".

Det kan kanske bero på att jag inte lagt upp så många baddräktsbilder tidigare, men jag har som sagt frågat henne först.

Det låter bra, hon har ju en fin kropp som hon kan vara stolt över och dom andra gubbsen kan ju bara se men inte röra :)

Ändrades av kycklingen
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Min fru vet förstås om vilka bilder jag lägger ut och hon är glad att många gillar bilderna. Hon lägger själv ut en hel del bilder på sin Facebook-sida, men när det gäller baddräktsbilderna är det bara OK att lägga upp dem här. Hon vill inte lägga upp dem på Facebook. Det kan dessutom noteras att jag lade upp en baddräktsbild på henne redan för drygt två år sedan, strax efter att vi gifte oss.

Som jag sade ovan så frågar jag förstås frun innan jag lägger upp bilder, särskilt när det gäller baddräktsbilder, som jag dock inte lagt upp så många av, särskilt inte i "Dagens tjej" eller "Dagens bild".

Det kan kanske bero på att jag inte lagt upp så många baddräktsbilder tidigare, men jag har som sagt frågat henne först.

Var stolt över din vackra fru och fortsätt med att skämma bort oss med vackra bilder på henne.
Link to comment
Dela på andra sajter

Gårdagens tjej med badräkten bak och fram.Tofta strand Gotland.Mvh bajen

Inga bilder från Kallis? det är ju Stockholmsvecka på Gotland.  :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Inga bilder från Kallis? det är ju Stockholmsvecka på Gotland.  :crazy:

Nej tyvär det finns mycket vackert där.Hela Visby är översvämmat av vackra damer.Jag ser nya mammor åt min dotter överallt :crazy: .Jag rekommenderar att resa till Visby för forumets smygfotografer.mvh bajen

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej tyvär det finns mycket vackert där.Hela Visby är översvämmat av vackra damer.Jag ser nya mammor åt min dotter överallt :crazy: .Jag rekommenderar att resa till Visby för forumets smygfotografer.mvh bajen

Jag bodde där i 27 år  :crazy: Visa dagar var inte hälsosamma. Först Kallis sedan Burmeister och sedan ... :crazy:

Det finns en mycket bra Thairestaurang riktiga thai kokar med thai och svensk utbildning i matlagningskonsten. :14:

Kanjanas heter det ligger på söder på väg till Snäck och flyget innan Volvo.

Link to comment
Dela på andra sajter

Törs inte skriva så mycket då man blir påhoppad, men grann var hon.. MAIT

 

Lasse

Ändrades av thongniam
Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Denna gooeee tjej som var på besök idag....

Magiskt hälsa

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Några bilder på min fru Kan, från poolen på Ravindra Resort & Spa söder om Pattaya. Några fler kommer i min resetråd alldeles strax.

attachicon.gifIMG_5475.JPG

 

attachicon.gifIMG_5472-74.JPG

super fina bilder ..kul ni som skickar 

hej alla glada.Thai är bäst

Link to comment
Dela på andra sajter

Här har man inte mycket att hämta, konkurrensen är allt för stor...

 

post-3356-0-85122300-1374097427_thumb.jp

 

En tallrik mama-nudlar uppiffad med lite kött och egna thaigrönsaker från trädgården samt något thaihumor program på tuben.

 

Enis ~ som nog får somna in okysst ikväll

 

 

 

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...