Jump to content
IGNORERAD

Dagens tjej


Nerike

Recommended Posts

Parasollkillen
Problemos e kanske att ena stunden så är det oskyldiga 5 åringar på bilder här och sedan är det sexiga 18-25 åringar som visar lite av det goda! Kanske nattislife för dessa brudar där man kan logga in själv!

 

Tja, vad säger man! En tråd som verkligen haft en fantastisk blandning av allt, och där alla på forumet visat god hänsyn och verkligen gjort allt för att inte paja tråden! Här har alla har kunnat enas om allt från vackra damer kring 18-25 i högklackat och korta kjolar samt till mammor i både tomteluvor samt midsommarkransar.. och sist men inte minst alla otroligt fina barn i olika miljöer!

 

När jag då läser ett inlägg som är citerat ovan... så blir jag både ledsen och förbannad då det verkligen inte finns fog för att racka ner på tråden på det sättet. Det känns som om denna tråd varit någon av en fristad för alla här på forumet och där samtliga tagit sitt ansvar! Att helt plötsligt börjar montera ner den med den typen av inlägg ser jag som otroligt onödigt.. för det behövs verkligen inte här!

 

Jag har i alla fall sett det fina i denna tråd och förmodligen många andra också...den har fått vara fredad från en massa tjafs och konstigheter! Här har verkligen alla på forumet visat en fantastisk hänsyn och det hedrar er alla!

 

Jag hoppas att vi kan få se tråden "dagens tjej" i samma goda anda som tidigare.jag uppskattar verkligen om "alla kör på som vanligt" med sina bidrag!

 

Personligen läser jag den här tråden med stort intresse och stor glädje då den har allt!

 

Ha en trevlig helg!

 

/Parasollkillen

Ändrades av Parasollkillen
Link to comment
Dela på andra sajter

Problemos e kanske att ena stunden så är det oskyldiga 5 åringar på bilder här och sedan är det sexiga 18-25 åringar som visar lite av det goda! Kanske nattislife för dessa brudar där man kan logga in själv!

Oskyldiga 5 åringar kan ni hålla till dagens barn. Har är det brudar!

Håll i hatten gubbjävlar

Postade en bild

Link to comment
Dela på andra sajter

Problemos e kanske att ena stunden så är det oskyldiga 5 åringar på bilder här och sedan är det sexiga 18-25 åringar som visar lite av det goda! Kanske nattislife för dessa brudar där man kan logga in själv!

Oskyldiga femåringar gör sig bäst i dagens barn och du ska hålla dig till o "fyll på ett ord tråden' så blir det jävligt bra.

Bjuder man bara på otroligt tråkiga o sömniga oneliners så är det bättre o klappa igen bröfittan o somna om.

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan Maitan, du har bra smak på tjejer samt du har grymt god pannbiffmacka vad jag hört. Detta gör att jag måste besöka dig nästa gång jag kommer till pattis.

En nackdel har du dock. IFK GBG  :D

 

Jag tar med mig nån AIK souvenir som du kan hänga på väggen 

Hahahahahaha du är så välkommen, allt hängs upp som kommer ner spelar igen roll om det är AIK grejer..

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Här har man laddat upp med lite nya goa bilder på tjejer med tajta små byxor med snudd på kameltår å fina skinkor. Men eftersom hälften av mina bilder redan försvunnit så ger jag fan i det...  Någon moderator är uppenbarligen smygbög så nu behöver jag inte lägga ner mer energi i denna tråd. Så nu ska jag trava hem till Hamnoi, drämma tasken i bordet och sjunga lite Eddie Meduza för honom!

J666, gnäll inte mina bilder försvann också utan nån jäkla förklaring.

Snake

Bättre ringla än vingla.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

J666, gnäll inte mina bilder försvann också utan nån jäkla förklaring.

Snake

 

Nja, du kanske också skulle ha gnällt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Okänd kvinna vilar sig i skuggan på Koh Tachai. Nu är det f.ö. bara en vecka tills dess att jag är tillbaka i LOS!

post-9381-0-59629100-1372572859_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Då får man lägga upp en politisk korrekt bild som förhoppningsvis inte skapar anstöt för någon moderator, men jag tror att SC kan bli lite upphetsad av denna typen av bilder.

 

Inte mycke hud har :police: :police:

attachicon.gifburka.jpg

Ser inget som helst pk med den bilden, för mig är det tvärtom, för mig står bilden för kvinnoförtryck...

Men jag förstår din tanke ;-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Då får man lägga upp en politisk korrekt bild som förhoppningsvis inte skapar anstöt för någon moderator, men jag tror att SC kan bli lite upphetsad av denna typen av bilder.

 

Inte mycke hud har :police: :police:

attachicon.gifburka.jpg

Hen till vänster va rätt söt faktiskt...

Ändrades av Bananen

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Då får man lägga upp en politisk korrekt bild som förhoppningsvis inte skapar anstöt för någon moderator, men jag tror att SC kan bli lite upphetsad av denna typen av bilder.

 

Inte mycke hud har :police: :police:

attachicon.gifburka.jpg

 

Snygg bild men samtidigt vedervärdig.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

J666, gnäll inte mina bilder försvann också utan nån jäkla förklaring.

Snake

 

Ja han är lika snarstucken som vanligt.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Snygg bild men samtidigt vedervärdig.

Håller med om att den kan av vissa anses som vedervärdig. Men vi skall komma ihåg att en av anledningarna till denna klädsel är skydda kvinnan från mannens otyglade lustar.

 

Stå på dig J666 mera go bilder från soi6  :thumbsup: 

 

Ps: detta skrivs från ett land där kvinnor bär dessa kläder. Här och jobbar vad Fn gör man inte för pengar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan jag tror det är dags för vissa att växa upp o ge fan i att förstöra alla trådar, ja jag vet tar väl tio sekunder innan ni säger va fan har du bidragit med vilka bilder. tyvärr vet jag inte hur man får in bilder men det kommer när jag

flyttar till surin i december. Ha en bra dag vissa surkukar. Nu ska jag ut i skogen o plocka dom gula, ja dom har dykt upp hår i Årsunda

 

 

 

 MVH   FANTASY

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med om att den kan av vissa anses som vedervärdig. Men vi skall komma ihåg att en av anledningarna till denna klädsel är skydda kvinnan från mannens otyglade lustar.

 

Stå på dig J666 mera go bilder från soi6  :thumbsup:

 

Ps: detta skrivs från ett land där kvinnor bär dessa kläder. Här och jobbar vad Fn gör man inte för pengar.

 

Jag tycker det är tvärt om, man blir ju mer nyfiken och får lustar på dom där burkakärringarna när man inte ser hur dom ser ut.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan jag tror det är dags för vissa att växa upp o ge fan i att förstöra alla trådar, ja jag vet tar väl tio sekunder innan ni säger va fan har du bidragit med vilka bilder. tyvärr vet jag inte hur man får in bilder men det kommer när jag

flyttar till surin i december. Ha en bra dag vissa surkukar. Nu ska jag ut i skogen o plocka dom gula, ja dom har dykt upp hår i Årsunda

 

 MVH   FANTASY

Så, nu vet du.

 

post-3563-0-46312300-1372581865.png

 

post-3563-0-04039900-1372581900.png

 

post-3563-0-68089500-1372581911.png

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

många är lite aggressiva här på forum och detta är tråkigt,,,man måste ha lite sabay sabay och inte vara bitter på livet.klart vi är olika som människor men jag har så bra i livet och varigt tillsamman i 10 år med min tiger,jag blir ju klart sur med om man inte gör körtecken i rundell eller gör inbrott i vårt hus...men vissa här är arga utan orsak och då får ni vara det...nä tror jag ska upp på ovanvåning och krama lite på min Fru...kör hårt alla ni som är ödmjuka och  vänligt sinnade vänner!!!!!!!!!!!!!!!!

post-4460-0-97050900-1372602576_thumb.jp

hej alla glada.Thai är bäst

Link to comment
Dela på andra sajter

obs dessa bilder tagna på Hösten men som det vräker ner här i Skåne land så kan det ju kvitta ..ps vårrullar är ju gott med sötstark sås .höst rulle har jag aldrig smakat?

post-4460-0-99251600-1372602862_thumb.jp

hej alla glada.Thai är bäst

Link to comment
Dela på andra sajter

Min hustru är på ett väldigt gott humör efter att hon röjt upp efter kvällens spontana grisfest.

 

post-6184-0-51199700-1372693538.jpg

 

Fritz..

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...