Jump to content
IGNORERAD

Dagens tjej


Nerike

Recommended Posts

....eller så har han vuxit ur pubertetsåldern.     :whistle:

Slutar man gilla brudar då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Okej bjuder på en då. Bara för jag börjar bli full å odräglig m.m. Passa på innan den blir raderad!!

post-10493-1372518194,56.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Slutar man gilla brudar då?

 

Jag tror inte att du behöver vara orolig för det. Däremot så blir det såpass alldagligt att man inte reflekterar så mycket på det. Det blir lite som att gå och köpa mjölk eller öl i närbutiken, med andra ord vardagliga händelser, ingenting att hetsa upp sig över.  Tro mig, även du kommer över det.   :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Problemos e kanske att ena stunden så är det oskyldiga 5 åringar på bilder här och sedan är det sexiga 18-25 åringar som visar lite av det goda! Kanske nattislife för dessa brudar där man kan logga in själv!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Problemos e kanske att ena stunden så är det oskyldiga 5 åringar på bilder här och sedan är det sexiga 18-25 åringar som visar lite av det goda! Kanske nattislife för dessa brudar där man kan logga in själv!

 

Varför detta?

 

Dom har ju kläder på kroppen

Och visar inget otillåtet.

 

 

 

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Okej bjuder på en då. Bara för jag börjar bli full å odräglig m.m. Passa på innan den blir raderad!!

attachicon.gif1372518092590.jpg

Citerar den här då så kanske modden ger fan i dina bilder

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Dagens Tjejben...

Fan Maitan, du har bra smak på tjejer samt du har grymt god pannbiffmacka vad jag hört. Detta gör att jag måste besöka dig nästa gång jag kommer till pattis.

En nackdel har du dock. IFK GBG  :D

 

Jag tar med mig nån AIK souvenir som du kan hänga på väggen 

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan Maitan, du har bra smak på tjejer samt du har grymt god pannbiffmacka vad jag hört. Detta gör att jag måste besöka dig nästa gång jag kommer till pattis.

En nackdel har du dock. IFK GBG  :D

 

Jag tar med mig nån AIK souvenir som du kan hänga på väggen 

Inte för att vara otrevlig på något vis,men var sak har sin plats typ. Aik grejer passar nog bra på skithuset :thumbsup:

Destruktör,fjant,fegis och nu även looser.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte för att vara otrevlig på något vis,men var sak har sin plats typ. Aik grejer passar nog bra på skithuset :thumbsup:

Nu pratar vi fotboll så gå och göm dig eller supporta ett lag som har ett fotbollslag  :y2: 

Link to comment
Dela på andra sajter

Problemos e kanske att ena stunden så är det oskyldiga 5 åringar på bilder här och sedan är det sexiga 18-25 åringar som visar lite av det goda! Kanske nattislife för dessa brudar där man kan logga in själv!

 

Helt riktigt.

 

Fina tjejer du bjuder på Jimmy, men de passar nog mycket bättre i nightlife, en ämnesdel som är skapad speciellt för ändamålet. Istället för här i tråden tillsammans med bilder på medlemmarnas döttrar, morsor, flickvänner och dyl.

Ändrades av Kim

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Problemos e kanske att ena stunden så är det oskyldiga 5 åringar på bilder här och sedan är det sexiga 18-25 åringar som visar lite av det goda! Kanske nattislife för dessa brudar där man kan logga in själv!

 

 

För detta finns det lämpligen dagens barn.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu pratar vi fotboll så gå och göm dig eller supporta ett lag som har ett fotbollslag  :y2: 

Spelar Aik fotboll också,det kan dom ju inte vara något vidare på eftersom man inte visste det..

Destruktör,fjant,fegis och nu även looser.

Link to comment
Dela på andra sajter

Snart i sverige :love:

 

Ändrades av Bananen

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Här e hon

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Påklädda damer, ev mina blivande flickvänner, passar inte här? Har inte visat några bara bröst eller nånting naket alls... Inget naket för 5 öre. Radera mina flickvänner bara för ni är avundsjuka?? Nä då får de va! Inga mer damer från mig... Blir bilder på köttbullar hädanefter!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Köttbullar är bra grejer vet du väl :thumbsup:

Destruktör,fjant,fegis och nu även looser.

Link to comment
Dela på andra sajter

Här e hon

attachicon.gifimage.jpg

hmm tele2 arenan bombhotad nyligen...

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Påklädda damer, ev mina blivande flickvänner, passar inte här? Har inte visat några bara bröst eller nånting naket alls... Inget naket för 5 öre. Radera mina flickvänner bara för ni är avundsjuka?? Nä då får de va! Inga mer damer från mig... Blir bilder på köttbullar hädanefter!!

ehh, diskrimenering på gång eller vad?

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

ehh, diskrimenering på gång eller vad?

Ja det kanske är den där populära rasismen som håller på att sprida sig :17:

Destruktör,fjant,fegis och nu även looser.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det kanske är den där populära rasismen som håller på att sprida sig :17:

Ja, dom där järnrörsdemokraterna är inte att leka med. :thumbsup:

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, dom där järnrörsdemokraterna är inte att leka med. :thumbsup:

Aluminium var det väl..

Destruktör,fjant,fegis och nu även looser.

Link to comment
Dela på andra sajter

Måste ju bidra med en bild efter en massa inlägg utan..

post-9438-0-40689600-1372547735.jpg

Destruktör,fjant,fegis och nu även looser.

Link to comment
Dela på andra sajter

Aluminium var det väl..

nja, det låter ju inte lika "slagkraftigt" :ahh:

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

nja, det låter ju inte lika "slagkraftigt" :ahh:

Det är ju lite "lättare" Fast det funkar nog det med..

Destruktör,fjant,fegis och nu även looser.

Link to comment
Dela på andra sajter

ok, jag ger mig, aluminiumrörsdemokraterna då, nöjd så :crazy:

Ändrades av Bananen

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...