Jump to content
IGNORERAD

Dagens tjej


Nerike

Recommended Posts

Visst går det :) Men det orkar jag inte :)... Bjuder på en biljard

Varför har inte jag såna bilder :(

/GSt

Link to comment
Dela på andra sajter

ata-cid='753468' name='J666' timestamp='1372440334' post='753468']

Visst går det :) Men det orkar jag inte :)... Bjuder på en biljard

Varför har inte jag såna bilder :(

/GSt

Hör av dig i vinter när du e på plats så ska jag ta dig till soi 6... Sen har du massa såna bilder om du vill :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaså? Själv tänker jag på pippa, men alla tänker vi olika :)

 

 

@Jimmybob666

 

Ta med dig datan o kom hit.leo leo :Spankarse:

Orkar crocsen bära både mig och dator tror du?!?!?! haha

Link to comment
Dela på andra sajter

Orkar crocsen bära både mig och dator tror du?!?!?! haha

 

Kör hit datan med lastbilen, åk sen o parkera den och gå med crocsen tillbaka hit så får du dig en ouzo eller fem?

Undrar hur mycket usb-minne jag har :spiteful:?

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Kör hit datan med lastbilen, åk sen o parkera den och gå med crocsen tillbaka hit så får du dig en ouzo eller fem?

Undrar hur mycket usb-minne jag har :spiteful:?

Den där ouzon kan du festa på alldeles själv tycker jag... Ondskans jävla rävgift... Stog på nån bro förra helgen bakom bolaget å spydde ner över E6:an... Säkert ouzons fel!!

Blir rätt tidigt i säng ikväll känner jag, klockan ringde 03.45 i morse å resan mot Oslo tog sin början.

Men är du inte alldeles för upptagen imon på dagen med att packa å fixa å grejja så kan jag kika förbi en sväng serrö... Kan vi ta något å käka mitt på dan där, för äta ska ni väl göra iaf? :crazy:  

Link to comment
Dela på andra sajter

Hör av dig i vinter när du e på plats så ska jag ta dig till soi 6... Sen har du massa såna bilder om du vill :thumbsup:

Törs fån inte gå ut med dig när man är gift :(

/GSt

Link to comment
Dela på andra sajter

Törs fån inte gå ut med dig när man är gift :(

/GSt

Äääh... Släng till frugar ett par 1000 bathare så hon kan åka å shoppa å så ge fan i att visa henne bilderna i kameran efteråt... Det hon inte vet har hon inte ont utav. Man lever bara 1 gång.

Link to comment
Dela på andra sajter

Den där ouzon kan du festa på alldeles själv tycker jag... Ondskans jävla rävgift... Stog på nån bro förra helgen bakom bolaget å spydde ner över E6:an... Säkert ouzons fel!!

Blir rätt tidigt i säng ikväll känner jag, klockan ringde 03.45 i morse å resan mot Oslo tog sin början.

Men är du inte alldeles för upptagen imon på dagen med att packa å fixa å grejja så kan jag kika förbi en sväng serrö... Kan vi ta något å käka mitt på dan där, för äta ska ni väl göra iaf? :crazy:

 

Det var som fan, du kan bli redigt fuller då :giggle:

Mitt på dagen, då är jag nog som mest upptagen tyvärr.Kvällen då, upptagen av STCC eller?

 

Ivf, nu tar jag en ouzo bara för dig och du är välkommen imorgon kväll, blir nog pizzan med ett par kalla.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var som fan, du kan bli redigt fuller då :giggle: Mitt på dagen, då är jag nog som mest upptagen tyvärr.Kvällen då, upptagen av STCC eller?   Ivf, nu tar jag en ouzo bara för dig och du är välkommen imorgon kväll, blir nog pizzan med ett par kalla.
Akta dig Jimmy, den pizzerian är livsfarlig! Man blir snorpackad och går av buss & tåg på fel hållplatser efter ett besök där...
Link to comment
Dela på andra sajter

Det var som fan, du kan bli redigt fuller då :giggle:

Mitt på dagen, då är jag nog som mest upptagen tyvärr.Kvällen då, upptagen av STCC eller?

 

Ivf, nu tar jag en ouzo bara för dig och du är välkommen imorgon kväll, blir nog pizzan med ett par kalla.

Pizza och ett par kalla imon kväll låter skitfint det. De kör vi på. Jag ska bara gå ett varv i STCC depån imon på dagen... Skiter i racet... Så satans kallt att stå på bron och jag ger inte nästan 500 spänn för en läktarplats till ett race som tar 30 min..

Stänger bolaget kl 14 eller 15 i såna häringa storstäder på lördagar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Pizza och ett par kalla imon kväll låter skitfint det. De kör vi på. Jag ska bara gå ett varv i STCC depån imon på dagen... Skiter i racet... Så satans kallt att stå på bron och jag ger inte nästan 500 spänn för en läktarplats till ett race som tar 30 min..

Stänger bolaget kl 14 eller 15 i såna häringa storstäder på lördagar?

 

14.00 på "vårat bolag", men pizzan har öl vet du va :crazy:  hörs imon då.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Öga för det vackra... Speed up J666unior..  Jag åker snart, ere nån jag ska hälsa till??

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Öga för det vackra... Speed up J666unior..  Jag åker snart, ere nån jag ska hälsa till??

Tryck upp en t-shirt med Texten "i know JimBob" på så kan du hälsa till alla som kommer fram när du går genom soi 6. =)

Ändrades av J666
Link to comment
Dela på andra sajter

Här har man laddat upp med lite nya goa bilder på tjejer med tajta små byxor med snudd på kameltår å fina skinkor. Men eftersom hälften av mina bilder redan försvunnit så ger jag fan i det...  Någon moderator är uppenbarligen smygbög så nu behöver jag inte lägga ner mer energi i denna tråd. Så nu ska jag trava hem till Hamnoi, drämma tasken i bordet och sjunga lite Eddie Meduza för honom!

Link to comment
Dela på andra sajter

 Någon moderator är uppenbarligen smygbög så nu behöver jag inte lägga ner mer energi i denna tråd. 

 

....eller så har han vuxit ur pubertetsåldern.     :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...