Herr Chang Inlagd Augusti 26, 2009 Dela Inlagd Augusti 26, 2009 Vid vilken ålder blir en tjej en kvinna, nån av er pojkar som vet? Min inställning är att det inte har så mycket med ålder att göra, snarare mental mognad. Och då finns det förvisso tjejer som aldrig blir kvinnor... Motsvarande kan förstås sägas för män ;-) Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Toprunner Inlagd Augusti 26, 2009 Dela Inlagd Augusti 26, 2009 Det rysligaste är väl då kvinnor övergår till att bli "kärringar" ... en i högsta grad dynamisk ålder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 27, 2009 Dela Inlagd Augusti 27, 2009 Dottern var ganska kortväxt när hon var yngre........men hungrig “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Augusti 30, 2009 Dela Inlagd Augusti 30, 2009 Min lilla älskling! Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mantra Inlagd Augusti 30, 2009 Dela Inlagd Augusti 30, 2009 fina å vackra bilder som alltid. Mantra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Myran Inlagd Augusti 30, 2009 Dela Inlagd Augusti 30, 2009 Det rysligaste är väl då kvinnor övergår till att bli "kärringar" ... en i högsta grad dynamisk ålder. Ännu rysligare är det när kvinnor övergår till att bli män Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 30, 2009 Dela Inlagd Augusti 30, 2009 Min lilla älskling! Lovelos Lovelos, minns inte om jag skrivit det förut, men det där e en otroligt söt tjej! Henne får du hålla hårt i! MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 30, 2009 Dela Inlagd Augusti 30, 2009 fru clion uppsnoffsad När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 30, 2009 Dela Inlagd Augusti 30, 2009 Lovelos, minns inte om jag skrivit det förut, men det där e en otroligt söt tjej! Henne får du hålla hårt i! MVH Tommy Det hade jag visst gjort, inte så länge sedan heller... Jaja, Söt är hon! MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Augusti 30, 2009 Dela Inlagd Augusti 30, 2009 Det hade jag visst gjort, inte så länge sedan heller... Jaja, Söt är hon! MVH Tommy Det är ju min avatar tjej! OK, du får en bild till av henne! Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Augusti 30, 2009 Dela Inlagd Augusti 30, 2009 Det är ju min avatar tjej! OK, du får en bild till av henne! Lovelos Retsticka där! Får nog hålla med Tommy. Otroligt söt tjej! Uppe i topp tillsammans med Alisa, en annan ganska flitigt förekommande dam här på forumet. En smärtsam påminnelse dock om hur ohyggligt långt bort Thailand känns just nu. Länge sedan man såg en tjej på hemmaplan som fick en att fullkomligt tappa hakan :rolleyes:Att man ska va en sådan sucker for beauty "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd September 2, 2009 Dela Inlagd September 2, 2009 Sambon är moster till de här två kusinerna, Kat och Apple, alltid glada och spexiga. Hua Hin 26 sept -08 Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd September 2, 2009 Dela Inlagd September 2, 2009 Dagens "tjejer" från Jan L Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 2, 2009 Dela Inlagd September 2, 2009 Hej Jan L. Nu är vi där igen,precis såna man letar efter på sina stranhugg Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ITOY Inlagd September 2, 2009 Dela Inlagd September 2, 2009 Sambon är moster till de här två kusinerna, Kat och Apple, alltid glada och spexiga. Hua Hin 26 sept -08 Så söta.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 2, 2009 Dela Inlagd September 2, 2009 Dagens tjej!!!!!!! På födelsedagen 2/9 med sin första nya mobil.....såååå lyyycklig “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 2, 2009 Dela Inlagd September 2, 2009 Hitta lite gamla kort så här liten var hon när vi träffades första gången “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 2, 2009 Dela Inlagd September 2, 2009 Hon fick även träffa en del kändisar samt sjunga med en berömd sångfågel här på MPR (Herr C du får ta bort bilderna om du vill eftersom jag inte fråga först) “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd September 2, 2009 Dela Inlagd September 2, 2009 Inga problem Kenneth, kul att se dessa bilder! Har nog några egna bilder från detta tillfälle, problemet är bara att hitta dom ;-) Minns du vilken månad och år det var, för det gör inte jag... Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mantra Inlagd September 3, 2009 Dela Inlagd September 3, 2009 fina bilder Mantra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 3, 2009 Dela Inlagd September 3, 2009 Tror det var i mars eller april 2004 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Toprunner Inlagd September 5, 2009 Dela Inlagd September 5, 2009 Frugan testar nya bikinin i Hua Hin i somras. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ITOY Inlagd September 5, 2009 Dela Inlagd September 5, 2009 Frugan testar nya bikinin i Hua Hin i somras. Jag behöver en hink kallt vatten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 5, 2009 Dela Inlagd September 5, 2009 Frugan testar nya bikinin i Hua Hin i somras. Vacker fru.. och snygg bikini "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Samui02 Inlagd September 5, 2009 Dela Inlagd September 5, 2009 Jag lägger in denna bild med bland annat min fru. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu