Jump to content
IGNORERAD

Dagens tjej


Nerike

Recommended Posts

Ähum, så du tycker att bilder på nakna prostituerade på ett hotelrum passar fint här i tråden tillsammans med andras inlagda fruar, döttrar, examensbilder etc?

Förstå för fan att vi inte upprörs av naken hud mer än vad du gör, vi tycker bara att var sak har sin plats.

 

För det första så var det en bild där bara naken hud visades inga könsorgan eller bröst, vilket har nämnts som kriterier förut för att förpassa bilder till Nightlife. Har du förflyttat bilden dit eller bara raderat den?? Du skrev inget om  det.

 

Sen tycker jag att ditt sätt att uttrycka dig inte är trevlig, "förstå för fan", är det trevligare än en vacker kvinna på bild?? Där gick du över gränsen för anständigt uppförande i mina ögon iaf.

 

Mvh

BBJ

:wai:

 

Edit: Sen ser jag att du samtidigt gett karma i dagens bild för ett inlägg med en topless ryska, dubbelmoral här!!

Ändrades av BBJ

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Dagen tjej får bli Bosse som jag kallar henne som nu gått och gift sig bara 17 år gammal :nono:

50000 bath + 1 bath guld blev sinsoden.

 

Trist att hon inte antog mitt bud att plugga vidare som jag gladligen hade sponsrat.

Nu går hon säkert med magen i vädret i december när man kommer dit :y8:

attachicon.gifBosse.jpg

 

Fast just nu känner jag för att gifta bort Jittra gratis

 

15 år är en jävla ålder på tjejer :crazy:

 

Hå Hå ja ja

När hon är 20 har killen stuckit,hennes barn hos mormor själv säljer hon muff i pattis.Tragiskt men ganska vanligt livsöde.Hoppas hon fick tag i en bra kille att gifta sej med.Mvh bajen

Link to comment
Dela på andra sajter

För det första så var det en bild där bara naken hud visades inga könsorgan eller bröst, vilket har nämnts som kriterier förut för att förpassa bilder till Nightlife. Har du förflyttat bilden dit eller bara raderat den?? Du skrev inget om  det.

 

Sen tycker jag att ditt sätt att uttrycka dig inte är trevlig, "förstå för fan", är det trevligare än en vacker kvinna på bild?? Där gick du över gränsen för anständigt uppförande i mina ögon iaf.

 

Mvh

BBJ

:wai:

 

Edit: Sen ser jag att du samtidigt gett karma i dagens bild för ett inlägg med en topless ryska, dubbelmoral här!!

Det känns inte så förvånande med tanke på att han även stänger en gammal medlem utan att ens ange anledningen för den avstängda

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Modereringen verkar inte följa några som helst regler och normer.Dagsformen verkar få avgöra.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Spelar det någon roll om det är en prostituerad eller ej, och hur vet man om så är fallet om det inte anges i inlägget? 

 

Nej, men jag antog att om man efter 2 dgr i ett land redan haft minst två nakna fruntimmer på rummet så kunde det bara vara prostituerade. Men det var dumt skrivet och jag tar tillbaka det.

Har för övrigt inte något emot prostituerade.

 

 

 

Har ingen lust att sitta en halvtimme och mecka för att flytta en bild som någon lagt på fel ställe.

 

 

 

Skillnaden mellan en topless ryska på stranden och en naken tjej på ett hotellrum är att det första sker offentligt på en badstrand och det andra sker privat på ett hotellrum. Privatbilder av nakenkaraktär vill vi inte se på Mpr eftersom vi inte vill ha profilen av ett nightlifeforum om Thailand, det finns det tusentals andra forum för redan. Vill du äga/driva ett thaiporrforum, var god starta ett själv då.

 

Och vad gäller naket så är det inte förbjudet på Mpr, det är sammanhanget där nakenheten förekommer som bestämmer detta. Inga inkopierade nakenflickbilder vill vi t ex ha och inga egentagna av privat karaktär. Tar du bilder av flickvännen i sovrummet behåll dom för dig själv, lägg inte ut dem här.

 

Vad gäller otrevlig så kan du väl titta igenom hur du själv uttryckte dig. Tyckte du kallade mig godtycklig, skenhelig etc.

Ändrades av Kim

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast just nu känner jag för att gifta bort Jittra gratis 15 år är en jävla ålder på tjejer Hå Hå ja ja

 

Hehe... och jag har en 14:åring  :nono:  + en förvuxen 5:åring :crazy:

 

Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Har ingen lust att sitta en halvtimme och mecka för att flytta en bild som någon lagt på fel ställe.

 

Om det tar en halvtimme då kanske det är dags att modifiera mjukvaran...

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om det tar en halvtimme då kanske det är dags att modifiera mjukvaran...

 

Själv gläds jag åt att jag kunde välja att bara deleta 1 av 4 bilder och inte hela meddelandet. Krögarn har bjudit på många väldigt fina och intressanta bilder från sina resor genom åren så jag tar hemskt ogärna bort något alls av honom. Så se det hellre som att jag kunde rädda 3 av 4 bilder av honom i meddelandet, inte dåligt va?

Ändrades av Kim

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv gläds jag åt att jag kunde välja att bara deleta 1 av 4 bilder och inte hela meddelandet. Krögarn har bjudit på många väldigt fina och intressanta bilder från sina resor genom åren så jag tar hemskt ogärna bort något alls av honom. Så se det hellre som att jag kunde rädda 3 av 4 bilder av honom i meddelandet, inte dåligt va?

 

Jag kritiserar inte ditt domslut eftersom jag antagligen aldrig såg bilden, men jag tycker fortfarande att det borde finnas ett enkelt sätt att flytta bilder Nightlife...

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Herregud! Internet är ju fullt av nakna fruntimmer för den som vill se! :rolleyes:

Skickat från min GT-I8190 via Tapatalk 2

Ändrades av bosse 15

Även solen har sina fläckar

Link to comment
Dela på andra sajter

Herregud! Internet är ju fullt av nakna fruntimmer för den som vill se! :rolleyes:

Skickat från min GT-I8190 via Tapatalk 2

 

Har du inte upptäckt det förrän nu ?

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Har du inte upptäckt det förrän nu ?

Jo,jag har gjort det men vissa andra verkar inte ha gjort det.

Skickat från min GT-I8190 via Tapatalk 2

Även solen har sina fläckar

Link to comment
Dela på andra sajter

Kompis från Bkk

Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2

Ser ut att vara en väldigt trevlig kompis :thumbsup:

Destruktör,fjant,fegis och nu även looser.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och tydligen populär(2 telefoner)

 

 

Här i stan har thaitjejerna mnist tre.

 

en för gubben, en för Gik och en för tillfälliga bekantskaper . :crazy:  :crazy: :crazy:  :crazy:  :crazy:  :crazy:

 

 

/Enis 

Ändrades av Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Verkar som sandlådan har tinat upp efter vintern..... Kom in i match och släpp sargen Skål på er

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Här i stan har thaitjejerna mnist tre.

 

en för gubben, en för Gik och en för tillfälliga bekantskaper . :crazy:  :crazy: :crazy:  :crazy:  :crazy:  :crazy:

 

 

/Enis 

 

Jo tack råkade ut för en sån i Cebu nyligen.

 

post-3639-0-80350300-1367082225.jpg

 

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan nog tycka att det är trevligt att titta på lättklädda damer

men frågan är väl om tjejerna själva tycker det om dom nu har blivit upplysta om detta

vilket jag har svårt att tro.

Själv tycker jag det är j...ligt taskigt att foto halvnakna tjejer och sen in med bilderna på

ett forum som detta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det man inte vet mår man inte illa av... 

 

Personlig integritet är ett Svenskt påfund som mej veterligen bara existerar här...

 

Vänd på frågan, om någon råkat hamna på en bild i The Times, tror ni det hjälper om denne någon ringer och klagar å säger att han inte vill vara med på bild??

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

En bild på frugans faster till vänster, puss på er gubbar.

 

post-3132-0-33105900-1367086114.jpg

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det man inte vet mår man inte illa av... 

 

Personlig integritet är ett Svenskt påfund som mej veterligen bara existerar här...

 

Vänd på frågan, om någon råkat hamna på en bild i The Times, tror ni det hjälper om denne någon ringer och klagar å säger att han inte vill vara med på bild??

 

Tänk så här istället.

Antag att någon är i Thailand och hyr en dam. Antag sedan att han tar en serie trofebilder på damen när hon posserar

i diverse ställningar på hotellsängen. Antag sedan att han tre år senare lägger ut dessa bilder på något Thailandsforum.

Antag att damen vid det laget bor i Östersund är gift har skaffat barn och heter Svensson.

 

Jag tror det skulle vara förödande för henne och hennes familj. Det är stor skillnad med dom profesionella modellerna.

Dom vet vad bilderna skall användas till.

 

MVH

Nutteman

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...