Jump to content
IGNORERAD

Dagens tjej


Nerike

Recommended Posts

Avregistrerad clion
Befinner mig i costa rica och är rätt nöjd med livet :nyam: bara varit här några timmar så jag har inte så mycket att bjuda på.

 

attachicon.gifIMG_1932.JPG

 

 

attachicon.gifIMG_1934.JPG

Ha Ha ta med dig Lamaien nästa gång har di Hooters i c r

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Dog Krögarn efter den natten? Släng in lite bilder på tjejen så vi vet att du lever :wink:

Med det motivet han hade, så har han nog annat att göra än att sitta vid datorn! :crazy:

Mvh

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

Hon e en ganska upptagen tjej så jag har inte fått tag i henne igen.

Trevlig stad detta.

 

post-3562-0-19128900-1367020944_thumb.jp

 

post-3562-0-67883700-1367020950_thumb.jp

 

 

post-3562-0-66870800-1367020963_thumb.jp

Ändrades av Kim
Link to comment
Dela på andra sajter

Ser ut som ett trevligt hotellrum :thumbsup:

Ja, trevliga gardiner. :great:

Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, trevliga gardiner. :great:

Precis,det var dom jag tänkte på också :thumbsup:

Destruktör,fjant,fegis och nu även looser.

Link to comment
Dela på andra sajter

Grillpremiär. Kyckling a la Philippines

Skickat från min GT-I8190 via Tapatalk 2

post-3666-1367039864,57_thumb.jpg

Även solen har sina fläckar

Link to comment
Dela på andra sajter

Frugan vill bli brunare

 

attachicon.gifnokkanbeach.jpg

 

Var glad för det. Tänk på hur mycket du sparar på att inte behöva betala för alla krämer som man får en vit hy utav.   :P

Link to comment
Dela på andra sajter

Det verkar som att krögarn inte gillar öl :(

Sent from my analog teleprinter using A4 paper

Nej men Jägermeister.

Undrar vad det är fel på oss som upptäckte den flaskan, den ska man bara inte se.  :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion
Hon e en ganska upptagen tjej så jag har inte fått tag i henne igen.

Trevlig stad detta.

 

attachicon.gifIMG_1949 (Large).JPG

 

attachicon.gifIMG_1967 (Large).JPG

 

 

attachicon.gifIMG_1993 (Large).JPG

Skippar genast Dec resan till Los Nu ska här utforskas Costa Rika :boast:  :crazy:  :plea:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion
Hon e en ganska upptagen tjej så jag har inte fått tag i henne igen.

Trevlig stad detta.

 

attachicon.gifIMG_1949 (Large).JPG

 

attachicon.gifIMG_1967 (Large).JPG

 

 

attachicon.gifIMG_1993 (Large).JPG

Jäkla Gotte gris :beee:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Dagen tjej får bli Bosse som jag kallar henne som nu gått och gift sig bara 17 år gammal :nono:

50000 bath + 1 bath guld blev sinsoden.

 

Trist att hon inte antog mitt bud att plugga vidare som jag gladligen hade sponsrat.

Nu går hon säkert med magen i vädret i december när man kommer dit :y8:

post-3485-0-63342500-1367056404.jpg

 

Fast just nu känner jag för att gifta bort Jittra gratis

 

15 år är en jävla ålder på tjejer :crazy:

 

Hå Hå ja ja

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Dagen tjej får bli Bosse som jag kallar henne som nu gått och gift sig bara 17 år gammal :nono:

50000 bath + 1 bath guld blev sinsoden.

 

Trist att hon inte antog mitt bud att plugga vidare som jag gladligen hade sponsrat.

Nu går hon säkert med magen i vädret i december när man kommer dit :y8:

attachicon.gifBosse.jpg

 

Fast just nu känner jag för att gifta bort Jittra gratis

 

15 år är en jävla ålder på tjejer :crazy:

 

Hå Hå ja ja

 

Du får hota henne med Lamaien...Säg att ni sitter i förhandlig om sinsoden... hehe

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Måste ha varit en bra bild eftersom den blir censurerad :(

 

/GSt

 

Jo visst var det en trevlig bra bild i detta inlägg http://www.maipenrai.se/forum/t/204-dagens-tjej/page-477#entry715470 av Krögarn, men klåfingrige Kim har varit inne o raderat bilden troligtvis pga att den visade lite naken hud (observera absolut INGA könsorgan eller nakna bröst det täcktes över av hennes armar). Ibland blir man bara så besviken på hur dåligt och ojämt modereringen görs, vissa moddar lägger in mer naket än så i sina trådar utan att det upprör någon, varför denna vansinniga rädsla för vackra damer, och då menar jag inte porr. Här raderas det istället hej vilt utan att ens motivera eller notera varför radering skett. Skenheligt!! :kort:

 

Mvh

BBJ

:wai:

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo visst var det en trevlig bra bild i detta inlägg http://www.maipenrai.se/forum/t/204-dagens-tjej/page-477#entry715470 av Krögarn, men klåfingrige Kim har varit inne o raderat bilden troligtvis pga att den visade lite naken hud (observera absolut INGA könsorgan eller nakna bröst det täcktes över av hennes armar). Ibland blir man bara så besviken på hur dåligt och ojämt modereringen görs, vissa moddar lägger in mer naket än så i sina trådar utan att det upprör någon, varför denna vansinniga rädsla för vackra damer, och då menar jag inte porr. Här raderas det istället hej vilt utan att ens motivera eller notera varför radering skett. Skenheligt!! :kort:

 

Mvh

BBJ

:wai:

 

Ähum, så du tycker att bilder på nakna prostituerade på ett hotelrum passar fint här i tråden tillsammans med andras inlagda fruar, döttrar, barnbarn, examensbilder etc?

Förstå för fan att vi inte upprörs av naken hud mer än vad du gör, vi tycker bara att var sak har sin plats.

Ändrades av Kim

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Ähum, så du tycker att bilder på nakna prostituerade på ett hotelrum passar fint här i tråden tillsammans med andras inlagda fruar, döttrar, barnbarn, examensbilder etc?

Förstå för fan att vi inte upprörs av naken hud mer än vad du gör, vi tycker bara att var sak har sin plats.

Spelar det någon roll om det är en prostituerad eller ej, och hur vet man om så är fallet om det inte anges i inlägget? 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ähum, så du tycker att bilder på nakna prostituerade på ett hotelrum passar fint här i tråden tillsammans med andras inlagda fruar, döttrar, barnbarn, examensbilder etc?

Förstå för fan att vi inte upprörs av naken hud mer än vad du gör, vi tycker bara att var sak har sin plats.

 

Nu minns jag inte om det är en bild jag sett eller inte, men det skulle ju vara vettigare om moderatorn lade over den i Nightlife och ersatte bilden med en kommentar om detta istället för att bara rakt upp och ned radera den...

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...