Jump to content
IGNORERAD

Dagens tjej


Nerike

Recommended Posts

Jag får faktiskt hålla med Kollba...

 

Damer som inte fattar vad som är vettig mängd smink är inte attraktiva.

 

Å andra sidan är det inte fel att med autentiska foton spegla hur det ser ut på vissa ställen i Bangkok.

 

Herr Chang har talat.

Nejdå. Jag rackar inte på något vis ned på dtbkk (rätt denna gång utan fan...?) och hans bilder. Det är bara det att vår smak skiljer sig åt och det är ju faktiskt så det skall vara. Jag har ända sedan tonåren för sisådär 40 - 45 år sedan tyckt bäst om osminkade ansikten.

Problemet här ar bara det att jag inte får lov att säga det för då kommer det omgående ett antal MPR-experter, typ Tallviking (varför inte Granviking förresten) och talar om för mig att jag är en idi*t...

Det må så vara, men jag är inte fastlåst i mitt militära tänkanbde och min egen betydelse som vissa andra...

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har verkligen kommit igång med det här med internet dejting i Pattis. Mycket smidigare än att springa runt på barer å leta brudar som tjatar om pengar å ladydrinks..

 

Idag är det dags för denna

 

attachicon.gifMay.jpg

Kom och tänka på en gammal film från 1963 men då var du inte född :spiteful:  Själv var jag inte så gammal heller

:wink: :wink:

post-3485-0-93012900-1361954195.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha ja men det är väl gött, mer kvinna för pengarna

Vilka pengar?Är det inte en "vanlig"kvinna eller är hon freelancer?Jag borde vara därnere nu och styra upp ditt liv  :crazy:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Jimmy 666
Vilka pengar?Är det inte en "vanlig"kvinna eller är hon freelancer?Jag borde vara därnere nu och styra upp ditt liv  :crazy:

Alla brudar kräver pengar på ett eller annat sätt.. Men blev inte hon idag utan samma som sist.. 36 åriga massörskan med silikon bröst. Ska möta henne på big c om 30 min så nu blir det duschen och sen en moppe taxi

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla brudar kräver pengar på ett eller annat sätt.. Men blev inte hon idag utan samma som sist.. 36 åriga massörskan med silikon bröst. Ska möta henne på big c om 30 min så nu blir det duschen och sen en moppe taxi

Glöm inte att kamma dig och ha på lukta gott  :crazy:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag får faktiskt hålla med Kollba...

 

Damer som inte fattar vad som är vettig mängd smink är inte attraktiva.

 

Å andra sidan är det inte fel att med autentiska foton spegla hur det ser ut på vissa ställen i Bangkok.

 

Herr Chang har talat.

 

 

 

 

Även om jag instämmer med er båda angående tejejer och smink till vardags (less is more), så har jag nog ALDRIG träffat en tjej som INTE är sminkad när hon går på ”lokal”. Det skulle kanske vara en av alkistanterna på centralens pub på 90 talet...

Hur är det med era egna damer, sminkar de sig aldrig när de går på ”lokal”?

 

bob

Link to comment
Dela på andra sajter

Har verkligen kommit igång med det här med internet dejting i Pattis. Mycket smidigare än att springa runt på barer å leta brudar som tjatar om pengar å ladydrinks..

 

Idag är det dags för denna

 

attachicon.gifMay.jpg

 

Katoey!

Stickan

 

Inte för dum för att förstå!
 
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla är inte det..

 

Men visst, det var sista "dagens tjej" bild från min sida!

 

Sorry det var inte meningen att du skulle ta illa upp. Och absolut inte meningen att du skall sluta lägga in tjejbilder.

 

Ursäkten godtagen eller?

Stickan

 

Inte för dum för att förstå!
 
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla är inte det..

 

Men visst, det var sista "dagens tjej" bild från min sida!

 

Gillar dina bilder och kommentarer, men förfan var inte så jävla känslig och stissligt lättstött..det klär inte dig!

Kör på nu, och mer bilder i nightlife!

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sorry det var inte meningen att du skulle ta illa upp. Och absolut inte meningen att du skall sluta lägga in tjejbilder.

 

Ursäkten godtagen eller?

 

Ja du Stickan, man får passa sig när man svarar forumets mest lättstötta person.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Jimmy 666
Alla är inte det.. Men visst, det var sista "dagens tjej" bild från min sida! Gillar dina bilder och kommentarer, men förfan var inte så jävla känslig och stissligt lättstött..det klär inte dig! Kör på nu, och mer bilder i nightlife!
Nä nightlife bilder blir det inte. Såna bilder behåller jag för mig själv ;)
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Jimmy 666
Alla är inte det.. Men visst, det var sista "dagens tjej" bild från min sida! Sorry det var inte meningen att du skulle ta illa upp. Och absolut inte meningen att du skall sluta lägga in tjejbilder. Ursäkten godtagen eller?
Jag tar inte illa upp :) Klart den gör de!
Link to comment
Dela på andra sajter

Har verkligen kommit igång med det här med internet dejting i Pattis. Mycket smidigare än att springa runt på barer å leta brudar som tjatar om pengar å ladydrinks..

 

Idag är det dags för denna

 

attachicon.gifMay.jpg

Flämt,,,klös klös aouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!! :crazy:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Även om jag instämmer med er båda angående tejejer och smink till vardags (less is more), så har jag nog ALDRIG träffat en tjej som INTE är sminkad när hon går på ”lokal”. Det skulle kanske vara en av alkistanterna på centralens pub på 90 talet...

Hur är det med era egna damer, sminkar de sig aldrig när de går på ”lokal”?

 

bob

Frun brukar smeta på sig lite läppstift och puder, tror jag. Men jämfört med de skator jag ser på Tesco och andra ställen i stan är det en mild västanfläkt. Och om hon hade varit en uppmålad skata så hade hon inte varit min fru.

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hittade lite ``gamla´´kort i kameran, -12-01..

Så dagens tjej blir samma som gårdagens...

 

IMG_3035.jpg

 

 

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son
Hittade lite ``gamla´´kort i kameran, -12-01..

Så dagens tjej blir samma som gårdagens...

 

IMG_3035.jpg

 

 

Magiskt :thumbsup:

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Du missförstår mig, precis som den där andra som snackade om gnäll.

Jag rackar inte ner på dina bilder, de håller för det mesta hög kvalitet, utan det diskussionen gällde var mer eller mindre sönderspacklade tjejer. Och tyvärr så är det så att de tjejer du brukar plåta och visa upp här nästan alltid har en massa spackel i nyllet. Jag avskyr uppmålade tjejer vare sig de är svenska eller thai.

Vad beträffar "eller vad fan han nu heter" ber jag om ursäkt. Det var helt enkelt så att jag inte mindes den exakta stavningen av ditt nick och uttryckte mig lite olyckligt i frustration.

Du skall naturligtvis fortsätta att publicera dina bilder här eftersom de bevisligen är mycket uppskattade (har du inte kollat hur mycket karma och positiva kommentarer du får ??)

Om attityden hårdnat vet jag inte. Mitt första inlägg på detta forum handlade om sinsod och det var nästintill att jag kände mig som Jesus förmodligen gjorde när han knatade Via Dolorosa med korset på axlarna. Det är ett par år sedan och samma gnälliga gamla gubbar som då, gnäller om samma saker nu.

För min egen del så har jag taggat ner betydligt både beträffande inlägg och provokationsnivån på dem. Jag vill ju inte att någon av de sura gamla gubbjävlarna skall få hjärnblödning eller hjärtattack på grund av mig.

Kontentan = Fortsätt med dina bilder... Jag föredrar naturliga ansikten... Men jag är inte ensam i majoritet här. Och som jag skrev: Dina bilder är uppskattade. Hittar du några omålade tjejer i en Icke-party-miljö så är jag säker på att jag kommer att njuta i fulla drag av de bilderna.

Kollba. Tack för utförlig feedback. Jag missförstod vad du menade, och ursäkt för "fan" är tagen. Det var inte illa menat från din sida, men i sammanhanget med övrig text kändes det som du var lite upprörd på något. Nåväl, klart nu känns det som.

 

Problemet med denna typ av kommunikation är att den är på mottagarens (dvs läsarens uppfattningsförmåga) av den skrivna texten.

 

Du skrev nånstans om att våra smaker är olika. Svårt att veta då jag nog inte avslöjat min smak. :)

Bilderna är bara från olika event som jag deltagit på. 

 

Jag försöker hålla en positiv ton i mina kommenater och inlägg. Jag försöker lära mig mer om Thailand och Bangkok (och även Asien) genom att vara med på detta forum. Orkar inte gå i klinch med folk för att dom tycker olika. Tex, en del gillar Bangkok, andra inte. Tänker inte tvinga på andra vad jag gillar med Bangkok och det liv jag lever här.

 

Jag ska se om jag kan få in några bilder på tjejer utan smink.

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.
 
Link to comment
Dela på andra sajter

Helt klart för min del, khan tagna igår....

 

Till flydda tider återgår min tanke än så gärna.vackert :-*

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...