Enis Inlagd Juli 20, 2009 Dela Inlagd Juli 20, 2009 m "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LuckyPär Inlagd Juli 20, 2009 Dela Inlagd Juli 20, 2009 En bild på min fru, när hon jobbar för mig som reseledare o guide... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LuckyPär Inlagd Juli 20, 2009 Dela Inlagd Juli 20, 2009 Oj vad strikt hon blev på den bilden.Lite mer avstresssad o mjuk är hon på denna bild. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mantra Inlagd Juli 20, 2009 Dela Inlagd Juli 20, 2009 otroligt vacker fru du har vill önska er både tur å lycka i allt ni företar er. Mantra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 20, 2009 Dela Inlagd Juli 20, 2009 Gårdagens jättetrevliga personal mellan Bangkok o Manila Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Holst Inlagd Juli 20, 2009 Dela Inlagd Juli 20, 2009 Dagens Tjej och Hund Om ditt problem går att lösa.behöver du inte oroa dig. Om ditt problem inte går att lösa.är det ingen idé att du oroar dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
harley2008 Inlagd Juli 20, 2009 Dela Inlagd Juli 20, 2009 Här kommer bilder på min lilla geisha! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juli 20, 2009 Dela Inlagd Juli 20, 2009 Quote Bjuder på en hel bukett.. Den långa "bruden" tror jag att jag har träffat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Juli 20, 2009 Dela Inlagd Juli 20, 2009 Jaså! Vet lilla frugan om att herr Lappen springer o träffar långa brudar? BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juli 20, 2009 Dela Inlagd Juli 20, 2009 Quote Jaså! Vet lilla frugan om att herr Lappen springer o träffar långa brudar? BTT Ja för det var hon som presenterade mig för henne Vi var på samma middag och mig veterligen är det ingen brud Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Juli 21, 2009 Dela Inlagd Juli 21, 2009 Aha så då tänder du på katoyer då? Tänkte väl att något var konstigt med dig. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juli 21, 2009 Dela Inlagd Juli 21, 2009 QuoteAha så då tänder du på katoyer då? Tänkte väl att något var konstigt med dig. BTT Aha så bara för att man bara pratar med en ladyboy så tänder man på henne? Antar att du pratat med många och tänt på varje en av dom. Och du ska säga att jag är konstig??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 21, 2009 Dela Inlagd Juli 21, 2009 QuoteJaså! Vet lilla frugan om att herr Lappen springer o träffar långa brudar? BTT Är det någon som vet hur länge sen det var BTT träffade en brud? Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Juli 21, 2009 Dela Inlagd Juli 21, 2009 BTT och Lappen! Måste ha varit frustrerande för er under kvällen då det inte gick att skriva mer än 2 tecken i ett meddelande.. Som tur är så har ni funnit varandra igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Juli 21, 2009 Dela Inlagd Juli 21, 2009 Quote Den långa "bruden" tror jag att jag har träffat Hehe...så rätt Lappen! Det är en "bruden" som du skriver! Bilden är tagen i Borlänge i början på juni i år. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Juli 21, 2009 Dela Inlagd Juli 21, 2009 Quote Menar du att det är frugan på undre bilden? Nja Gurkan som du ser på nedanstående bilder är man fortfarande bara nummer 2. Aldrig lätt att bräda deras käraste Hon släpper aldrig greppet om den hon verkligen tycker om Sen har ju hon lagt ut på slutet så får nog banta om det ska bli något giftermål Skämt åsido hon är bara 19år så hon får vänta lite med giftermål tills kommer lite ikapp åldersmässigt //K I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Juli 21, 2009 Dela Inlagd Juli 21, 2009 Quote Skämt åsido hon är bara 19år så får vänta lite med giftermål tills hon kommer lite ikapp åldersmässigt //K Hur kommer man ikapp åldersmässigt? Börja fylla år två gånger om året? http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Juli 21, 2009 Dela Inlagd Juli 21, 2009 Quote Hur kommer man ikapp åldersmässigt? Börja fylla år två gånger om året? Efter ett tag slutar kvinnorna fylla år helt å hållet. mvh GD Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Juli 21, 2009 Dela Inlagd Juli 21, 2009 Quote Hur kommer man ikapp åldersmässigt? Börja fylla år två gånger om året? Haha nu fick du något att fundera på.. just nu är jag mer än dubbelt så gammal men inte nästa år så då kan man väl säga hon kommit ikapp lite? I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Juli 21, 2009 Dela Inlagd Juli 21, 2009 Quote Haha nu fick du något att fundera på.. just nu är jag mer än dubbelt så gammal men inte nästa år så då kan man väl säga hon kommit ikapp lite? Ar dubbelt sa gammal den magiska gransen for definitionen av "gubbsjuk" eller vadan denna princip? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juli 21, 2009 Dela Inlagd Juli 21, 2009 Tja, 38 är väl inte så belastande, men nästa är hon i tjugoårsåldern och Du fortfarande i trettio dito! Hade Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Juli 21, 2009 Dela Inlagd Juli 21, 2009 Quote Efter ett tag slutar kvinnorna fylla år helt å hållet. mvh GD Då går ålderskillnaden åt andra hållet http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Juli 21, 2009 Dela Inlagd Juli 21, 2009 BTT tycker det är " konstig om man tänder på katoyer!!" han är en härligt skoj- frisk person Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Juli 21, 2009 Dela Inlagd Juli 21, 2009 Quote Då går ålderskillnaden åt andra hållet En jobbarkompiss valde ett alternativt sätt att räkna sin ålder. Hon var tjugofjorton, tjugofemton osv. Det var ett tag sedan så jag antar att hon är tretionitton nu och det kommer hon antagligen att vara i måååånga år. mvh GD Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
silom Inlagd Juli 21, 2009 Dela Inlagd Juli 21, 2009 Alltid kul att bläddra i familjealbumet. สีลม Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu