LuckyPär Inlagd Juli 11, 2009 Dela Inlagd Juli 11, 2009 Quote En vacker kombi ! Hoppas att den ger dig nöje under många år .. Det fanns ju en liten hake om jag skulle få köpa den förståss.hmmm Inget svårt val där heller.. Ja den kan nog ge mig nöjen i många år det gäller bara att serva den ofta.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LuckyPär Inlagd Juli 11, 2009 Dela Inlagd Juli 11, 2009 Säger god natt med en sista bild... Champange...service från Prag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Juli 11, 2009 Dela Inlagd Juli 11, 2009 Tisse..mycket söt darling du har Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tisse Inlagd Juli 11, 2009 Dela Inlagd Juli 11, 2009 tack gurkan21,,,söt och sensuell Glöm dina problem,,, Imorgon kommer nya,, ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mantra Inlagd Juli 11, 2009 Dela Inlagd Juli 11, 2009 vacker kvinna med ett otroligt vacker leende. var stolt å grattis. Mantra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Juli 11, 2009 Dela Inlagd Juli 11, 2009 LuckyPär, Du ska vara lycklig du...det tror jag du är också! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LuckyPär Inlagd Juli 11, 2009 Dela Inlagd Juli 11, 2009 Lars 60 ja jag är mycket lycklig.. Önskar bara att hitta balansen... har mycket liten fritid... mycket jobb med resor. alla resorna är väl okej men alla papper som måste tas om hand --och betalas inte minst... Men jag har haft tur och är lyckligt lottad som träffat en tjej som henne Hur vi mötes.? Jo på ett risfält i Chayapom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 Eftersom Mia Noi är på besök hos mig i China, skickas två bilder tagna igår i Jiangnan (Zhujiajiao) ligger 30 km från Shanghai. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mantra Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 vacker kvinna med vacker leende. gtz Mantra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 Här är "Tok" från Buriram en annan av mina "sötnosar"! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tisse Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 snygga kvinnor Glöm dina problem,,, Imorgon kommer nya,, ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mantra Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 otroligt vacker kvinna du har där grattis Mantra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 Vackra tjejer! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vikingen73 Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 Quote Här är "Tok" från Buriram en annan av mina "sötnosar"! Du har många hi5 sötnosar.*s* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 Quote Du har många hi5 sötnosar.*s* Håller med viking där Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vikingen73 Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 Ojojojoj va jobbigt det är med bilder, håller på med ett längre bildreportage från senaste resan.håller det att man har med ca 160 bilder i tråden, fan då har jag rensat bra mycket hehehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 QuoteOjojojoj va jobbigt det är med bilder, håller på med ett längre bildreportage från senaste resan.håller det att man har med ca 160 bilder i tråden, fan då har jag rensat bra mycket hehehe Ska inte vara några problem med 160 bilder i en tråd, kanske bra dock om inte alla i samma inlägg. Vi ser fram mot detta bildreportage! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juli 13, 2009 Dela Inlagd Juli 13, 2009 Två nya bilder på Mia Noi från igår tagna i Yuyuan Garden i Anren Jie, Shanghai. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Juli 13, 2009 Dela Inlagd Juli 13, 2009 Quote Två nya bilder på Mia Noi från igår tagna i Yuyuan Garden i Anren Jie, Shanghai. Ha en bra dag! Vackert motiv.och duktig fotograf! Ha en bra dag själv! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juli 13, 2009 Dela Inlagd Juli 13, 2009 Quote Vackert motiv.och duktig fotograf! Ha en bra dag själv! Det är första gången i hela mitt liv någon har sagt att man är en duktig fotograf.. Bugar tackar!!! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LuckyPär Inlagd Juli 13, 2009 Dela Inlagd Juli 13, 2009 En vacker Mia Noi.. Sänder en bild på dagens tjejer... (my wife and dotter).. lita grillade räkor och barbecueinspirerande karrékotletter med vitlökssmör... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mantra Inlagd Juli 13, 2009 Dela Inlagd Juli 13, 2009 vackra kvinnor där. önskar dig å din fru å dotter all gott. Mantra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juli 13, 2009 Dela Inlagd Juli 13, 2009 Quote... dagens tjej kommer från ... rymden ... Jaha, här har man gått o trott att dom kom med storken, men det var väl före Sputniks tid, jösses, man håller på att bli gammal. Söt tjej i alla fall! MVH Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 13, 2009 Dela Inlagd Juli 13, 2009 Mina två älsklingar. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 13, 2009 Dela Inlagd Juli 13, 2009 Quote Jaha, här har man gått o trott att dom kom med storken, men det var väl före Sputniks tid, jösses, man håller på att bli gammal. Söt tjej i alla fall! tack MVH Baa "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu