Jump to content
IGNORERAD

Dagens tjej


Nerike

Recommended Posts

Fan, då har jag fittuppmassat.

Bättring kommer senare idag.

Stalkar du själv nu typ som en hund som biter sig svänsen? :crazy:Bild=@''''@ =hund! :17:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst är det hjärnan som avgörhur snygg en brutta är :thumbsup:

Min "järna" e kodad för stora tuttar! :crazy::thumbsup:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Dags att du återvänder till Sverige. Googla på hen och könlös

Jag är i Sverige just nu. Hörde om skiten på radio, Läste att DN vägrar att använda pronomen

och jag undrar varför hela Sverige ska ge sig för 2% av befolkning som skriker och gapar om hen.

Om det försätter så så snart kommer den lilla lilla minoriteten att kräva att alla ska bli två könade också för det passar deras intresse.

Det finns utryck i svenska språket som täcker området. Jag vägrar hen, Order är person som gäller.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Jag är i Sverige just nu. Hörde om skiten på radio, Läste att DN vägrar att använda pronomen

och jag undrar varför hela Sverige ska ge sig för 2% av befolkning som skriker och gapar om hen.

Om det försätter så så snart kommer den lilla lilla minoriteten att kräva att alla ska bli två könade också för det passar deras intresse.

Det finns utryck i svenska språket som täcker området. Jag vägrar hen, Order är person som gäller.

Urspårning utav rang är det.

Fan så löjligt samhället har blivit. Eller har det alltid varit såna här fasoner i Sverige?

Link to comment
Dela på andra sajter

Urspårning utav rang är det.

Fan så löjligt samhället har blivit. Eller har det alltid varit såna här fasoner i Sverige?

Nu får du inte prata illa om henom :crazy:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

själv har jag inte bidragit med några foton här men man tänder på vad man vill ,mörka ,gula , vita men ensak alla har gemensamt är att för att vara kvinna så föds man utan pillesnopp :thumbsup: Detta tycker burrabus jamen skall ni bli arga nu igen

Link to comment
Dela på andra sajter

Har några bilder på Rochelle.

tagna i går.

Bland äppelträden.

post-3148-0-56378300-1348910753_thumb.jp

post-3148-0-57856200-1348910796_thumb.jp

Med med mitt nya arbetsredskap

Tyvärr en iPad 705-32gb

post-3148-0-13249100-1348910848_thumb.jp

Hon fick en ny tröja.

post-3148-0-94519300-1348910994_thumb.jp

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Käringa :iloveyou:

post-3713-0-68741600-1348941647_thumb.jp

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Dagens darlingar .är från vänster Khennets clirres å driverns i Rayong :thumbsup:

post-3713-0-25485200-1348942975.jpg

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

:blink::lol:

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...