Jump to content
IGNORERAD

Dagens tjej


Nerike

Recommended Posts

Denna dagens tjej mötte jag i Nong Khai, hon var så modig som vågade fråga en " falang" var jag var i från på knagglig engelska, men ändå så blyg..

post-7697-0-03419200-1347778258_thumb.jp

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Dagens tjejer är tre. Min fru Kan's vän Jeab och en kompis till henne, samt Kan själv. Jeab och hennes kompis är också lärare, men på en annan skola. Det kan nämnas att kompisen är singel, om någon är intresserad. Hon är liksom Kan lärare i engelska och pratar ganska hyfsat, men är dock kanske i kortaste laget. Kan är ju 1.63 och Jeab 1.67, men kompisen är som synes ca en decimeter kortare. Det kan också nämnas att Jeab skall gifta sig med en norrman från Tromsö i oktober, så hon är upptagen. Bilden togs imorse i templet Wat Klong Talong, där de bett hela natten.

post-8050-0-84001400-1347798895_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Dagens tjejer är tre. Min fru Kan's vän Jeab och en kompis till henne, samt Kan själv. Jeab och hennes kompis är också lärare, men på en annan skola. Det kan nämnas att kompisen är singel, om någon är intresserad. Hon är liksom Kan lärare i engelska och pratar ganska hyfsat, men är dock kanske i kortaste laget. Kan är ju 1.63 och Jeab 1.67, men kompisen är som synes ca en decimeter kortare. Det kan också nämnas att Jeab skall gifta sig med en norrman från Tromsö i oktober, så hon är upptagen. Bilden togs imorse i templet Wat Klong Talong, där de bett hela natten.

post-8050-0-84001400-1347798895_thumb.jp

Längden spelar väll ingen roll. Min fru är liiiiiite över 150

Men har hjärta som om hon var 2 och 10.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

frugan skypar med fru måne från strykbrädan....

Med ett got Rött :thumbsup: Undrar vad Månes darling drack :crazy::mda: Det tog väll Tarzan hand om :nyam:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

En söt tjej från Udons bar-miljöer.

post-7697-0-61889700-1347802035_thumb.jp

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Längden spelar väl ingen roll. Min fru är lite över 150

Men har hjärta som om hon var 2 och 10.

Min underbara fru är "bara" 1.57 och det känns som alldeles perfekt genomtänkt skulpterat av vår herre.Själv är jag, om jag inte har krymt med tilltagande ålder fortfarande ståtliga 1.81 :y2:

Kortet togs dagen före vår förlovning 2008 utanför Lop buri. Minns att det var ruskigt varmt den dagen och tror nog att det framgår av bilden som ni ser.Systerdottern fick också vara med...

Link to comment
Dela på andra sajter

Dagens 13-åring

/Enis

Stort grattis till Enis dotter :14:

Samt ett stort "grattis" till Enis som fått en tonårig dotter att tampas med (jag vet jag har varit där själv) :thumbsup:

Mvh

BBJ

:wai:

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Så var det dags för skolfoto igen

post-3485-0-77335000-1347988240.jpg

Dyrt som fan 500 spänn med skolkatalog och gruppbild och alla måste ju köpa

för det gör alla mina kompisar låter det hemma

500 spänn X 30 elever = 15000 per klass

Man kanske skulle byta branch :crazy:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Min underbara fru är "bara" 1.57 och det känns som alldeles perfekt genomtänkt skulpterat av vår herre.Själv är jag, om jag inte har krymt med tilltagande ålder fortfarande ståtliga 1.81 :y2:

Kortet togs dagen före vår förlovning 2008 utanför Lop buri. Minns att det var ruskigt varmt den dagen och tror nog att det framgår av bilden som ni ser.Systerdottern fick också vara med...

+ för systerdotter och minus (om det hade varit möjligt) för väskan. :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Med ett got Rött :thumbsup: Undrar vad Månes darling drack :crazy::mda: Det tog väll Tarzan hand om :nyam:

Det var rött där oxå,sånt dricker inte jag

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...