lovelos Inlagd Juli 8, 2009 Dela Inlagd Juli 8, 2009 Här är en liten sötnos för dom som gillar lite mognare tjejer! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mantra Inlagd Juli 8, 2009 Dela Inlagd Juli 8, 2009 Här några kort på henne i broderns coffeshop samt hon +hennes syster samt en på enbart henne. Mantra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juli 8, 2009 Dela Inlagd Juli 8, 2009 Quote Frugan är 46 och åker fortfrande med ungdomsbiljett på bussen... Ser ut som hon är på väg att införskaffa en forsränningsbiljett hehe.. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juli 8, 2009 Dela Inlagd Juli 8, 2009 Quote Vet inte varför det skulle ha någon betydelse? ...men hon är faktiskt 22 år! Lovelos Nä, ingen betydelse för min del, bara ett konstaterande att hon såg väldigt ung ut. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 8, 2009 Dela Inlagd Juli 8, 2009 Quote Ser ut som hon är på väg att införskaffa en forsränningsbiljett hehe.. Håv är för glada amatörer, frugan är snabb och plockar fisken med händerna (10 år´s träning på en hal ål ger flinka fingrar ) "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juli 8, 2009 Dela Inlagd Juli 8, 2009 Det var imponerande. Plocka en fisk med händerna är nog få förunnat i kvickhet. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bosse 15 Inlagd Juli 8, 2009 Dela Inlagd Juli 8, 2009 Quote Det var imponerande. Plocka en fisk med händerna är nog få förunnat i kvickhet. Gäller det mat finns väl inga hinder som inte kan överskridas! Även solen har sina fläckar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juli 8, 2009 Dela Inlagd Juli 8, 2009 En mycket god vän. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Juli 8, 2009 Dela Inlagd Juli 8, 2009 Henne skulle man vilja vara god vän med . Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LuckyPär Inlagd Juli 8, 2009 Dela Inlagd Juli 8, 2009 Sänder en bild på min fru.. om 11 dagar gifta i ett år. Livet är underbart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Juli 8, 2009 Dela Inlagd Juli 8, 2009 Nog verkar du vara Lucky allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest larbejo Inlagd Juli 8, 2009 Dela Inlagd Juli 8, 2009 Instämmer du är Lucky Pär i alla bemärkelser Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LuckyPär Inlagd Juli 8, 2009 Dela Inlagd Juli 8, 2009 Yes.. hon också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 9, 2009 Dela Inlagd Juli 9, 2009 Se här en bild på fru Chang och hennes medarbetare. Bilden är tagen av en professionell fotograf som är kund hos fru Chang. Önskar jag kunde ta sådana bilder... Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd Juli 9, 2009 Dela Inlagd Juli 9, 2009 Quote Se här en bild på fru Chang och hennes medarbetare. Bilden är tagen av en professionell fotograf som är kund hos fru Chang. Önskar jag kunde ta sådana bilder... Herr Chang har talat. Fin bild, Herr Chang... Det högsta berömmet jag kan ge den är nog att jag skulle inte kunna göra det mycekt bättre själva. Du har en vacker fru, Herr Chang.. MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mantra Inlagd Juli 9, 2009 Dela Inlagd Juli 9, 2009 du har en vacker fru. Men en lite undran hur i helskotta kan alla ni ta såna vackra å underbara bilder? själv blir det bara smogg för mig. :Drogar-Mark-11(LBG): :Drogar-Mark-11(LBG): Mantra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 10, 2009 Dela Inlagd Juli 10, 2009 Tack Nonki och Mantra! Till Mantra angående bra bilder... man kan läsa sig till hur man förbättrar den tekniska kvaliten. Att ta riktigt bra bilder är dock enligt min mening en medfödd talang. Visserligen kan man som jag ta enorma mängder bilder (3000 senaste resan) och sedan hitta ett antal bra. Men det betyder inte att jag är en bra fotograf. Eftersom ni gillar fru Chang lägger jag upp en bild till. Detta skulle jag nog kunna åstadkomma själv med en bättre kamera, men det är samma fotograf som föregående bild. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hbgmaxie Inlagd Juli 10, 2009 Dela Inlagd Juli 10, 2009 Jag kan endast hålla med Nonki. Du har en vacker fru Herr Chang. mvh. Lars En tio-årings dumhet är för det mesta starkt begränsad. Något man inte kan säga om oss vuxna. (lånat av Joints) We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 10, 2009 Dela Inlagd Juli 10, 2009 Vackra båda två... inte gubben chang då utan fru changs medarbetare "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juli 10, 2009 Dela Inlagd Juli 10, 2009 Fru Chang är som vanligt en tio-poängare. Men tjejen bakom henne är inte heller fy skam. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 10, 2009 Dela Inlagd Juli 10, 2009 Ja ,hon som står bakom är riktigt fin :aff: :aff: :aff: är hon ledig för en enkel man? Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Juli 10, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juli 10, 2009 Måne då har tagit dom blå pillren igen Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 10, 2009 Dela Inlagd Juli 10, 2009 Måne behöver inga blå piller (inte än)Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Juli 10, 2009 Dela Inlagd Juli 10, 2009 Herr Chang, Mycket trevliga bilder! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mantra Inlagd Juli 10, 2009 Dela Inlagd Juli 10, 2009 kanske chang åså kan sätta ut en bild på sin frus medhälpare? så vissa på forumet får en liten mer suktbild lol Mantra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu