Jump to content
IGNORERAD

Dagens tjej


Nerike

Recommended Posts

Eller så gör man som jag, använder "universal polska".

Det innebär att man kör med "owanie" efter alla ord och slänger in "kurwa" här och där.

Szybko szybko kurwa. Är annars en klassiker på jobb

Jo, polakerna gillar ju att åka till Kungens "Kurva" men int finns dä nått där! :crazy:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hustrun är statligt anställd och inom staten har man uniformer med gradbeteckningar som det militära.

Uniformen använder hon bara vid officiella sammanhang.

Fotot är taget i vår lilla shop av vårt affärsbiträde.

Link to comment
Dela på andra sajter

Frugan igen.

post-3214-0-52766400-1344336450_thumb.jp

Snake

jäkla snygging å va me då! :crazy:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Det var för ett tag sedan någon Mpr-medlem som med ljus och lykta eftersökte negresser i Pattaya.

Härom helgen när det var religiösa tillställningar i Korat; ja då dök dessa skönheter upp i en parad.

Kanske de kan vara ett kompliment till de mörkhyade damerna i Pattis?

Ps: Man kan ju undra hur PK det skulle vara i Sverige med en liknande "lustig" utstyrsel?

post-5068-0-73334100-1344339136_thumb.jp

Ändrades av Siam-Nilsson
Link to comment
Dela på andra sajter

Två tjejjer på väg ut i skogen. En som varit här ett tag, och en som kom från Thailand på besök idag. Gissa vilken som är vilken :)

/GSt

post-5922-0-32563100-1344344648_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Två tjejjer på väg ut i skogen. En som varit här ett tag, och en som kom från Thailand på besök idag. Gissa vilken som är vilken :)

/GSt

post-5922-0-32563100-1344344648_thumb.jp

:)

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Hustrun är statligt anställd och inom staten har man uniformer med gradbeteckningar som det militära.

Uniformen använder hon bara vid officiella sammanhang.

Fotot är taget i vår lilla shop av vårt affärsbiträde.

Min fru, som är lärare, har också en liknande uniform, men hon måste använda den varje måndag och andra dagar har de andra "uniformer"; en rosa jacka på tisdagar, sportkläder på onsdagar och scout-uniform på torsdagar. Fri klädsel är det bara på fredagar.

Måndag

post-8050-0-87787500-1344360365_thumb.jp

Tisdag

post-8050-0-15602000-1344359697_thumb.jp

Onsdag (denna bild tagen i samband med de sportdagar som de har veckan innan jul)

post-8050-0-86911500-1344360428_thumb.jp

Torsdag

post-8050-0-48992100-1344360367_thumb.jp

Fredag

post-8050-0-17960800-1344360537_thumb.jp

/Mikael

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

En trettonårig Ea med en himla massa hårfärger...

post-5021-0-43838000-1344086892.jpg

FF

Jösses va vild hon verkar.Brås hon på sin far mån tro :rotfl:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Min fru, som är lärare, har också en liknande uniform, men hon måste använda den varje måndag och andra dagar har de andra "uniformer"; en rosa jacka på tisdagar, sportkläder på onsdagar och scout-uniform på torsdagar. Fri klädsel är det bara på fredagar.

Måndag

post-8050-0-87787500-1344360365_thumb.jp

Tisdag

post-8050-0-15602000-1344359697_thumb.jp

Onsdag (denna bild tagen i samband med de sportdagar som de har veckan innan jul)

post-8050-0-86911500-1344360428_thumb.jp

Torsdag

post-8050-0-48992100-1344360367_thumb.jp

Fredag

post-8050-0-17960800-1344360537_thumb.jp

/Mikael

Så skall ett klassrum se ut! :thumbsup:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Parasollkillen

Jag tror en del känner igen sig här.Helsingborg är staden om det är någon som är vilse :wink:

Link to comment
Dela på andra sajter

Det blev något fel. Bilden syns inte

Kräver inloggning för att kunna ses

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Frun i Paris aug 2012. Efter en mastodont vandring den dagen så trodde jag aldrig hon skulle komma upp ur sängen dagen därpå men det är gott krut i gumman :thumbsup: Det blev 2 dagars lättare stads promenad och var en form av eftergift enligt frun då jag milt uttryckt var ruskigt trött på shopping :y2:

Link to comment
Dela på andra sajter

Har tagit bort tjafset mellan Towe och diverse andra skribenter.

Nu återgår vi till ämnet.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det var det sista jag kommer att skriva och berätta om kommer inte heller att lägga in några bilder vare sig dagens tjej eller nåt annat hädanefter. Hej hej

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

Ja det var det sista jag kommer att skriva och berätta om kommer inte heller att lägga in några bilder vare sig dagens tjej eller nåt annat hädanefter. Hej hej

Det tycker jag vore mycket tråkigt.

Jag har full förståelse för att du är förbannad. Den absurda diskussion som uppstod, den kunde vi varit utan.

Låt inte ett par gnälliga personer som inte fattar bättre stoppa dig från att skriva.

Jag tycker du skall fortsätta men kanske ignorera de två pappenheimarna. Kör på!!

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...