Jump to content
IGNORERAD

Dagens tjej


Nerike

Recommended Posts

Fredriksdals herrgård.i dag

post-3148-0-04721000-1343768442_thumb.jp

I rosenträdgården

post-3148-0-43233600-1343768539_thumb.jp

post-3148-0-60927400-1343768587_thumb.jp

Mot herrgården

post-3148-0-51658600-1343768662_thumb.jp

Vid franska trådgården

post-3148-0-61193300-1343768843_thumb.jp

Vid suggan

post-3148-0-64359000-1343768893_thumb.jp

Och så fans det hängmattor

http://sv.wikipedia._friluftsmuseum

Hälsar pigge01

Hej!

Fina bilder,en fråga,vad tycker hon om Sverige och om den svenska sommaren?

MVH//Jocko

Link to comment
Dela på andra sajter

Snart kanske jag kan bli mer aktiv här ;)

55e1fc6d-9cc9-1703.jpg

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Fina bilder,en fråga,vad tycker hon om Sverige och om den svenska sommaren?

MVH//Jocko

Hon vekar att trivas här.

Hade problem med våra ljusa sommar nätterna i början.

Lite svalt men inte så varmt söm hemma.

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Fina grejer på Huntington beach.

post-4401-0-47134200-1343778015.jpg

Å när kommer Hootersbilderna :offtopic:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Älsklingen 18.30 efter 6 dagars slit + masage salongen .Som tur är så har hon en go tjej som sköter om stället mellan 10.00- 16.00

sen kommer hon hem 20.30

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

post-3713-0-58233900-1344014334_thumb.jp

Älsklingen 18.30 efter 6 dagars slit + masage salongen .Som tur är så har hon en go tjej som sköter om stället mellan 10.00- 16.00

sen kommer hon hem 20.30

post-3713-0-58233900-1344014334_thumb.jp

Nja bilden får ni se i smyg

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

post-3713-0-58233900-1344014334_thumb.jp

post-3713-0-58233900-1344014334_thumb.jp

Nja bilden får ni se i smyg

Du får nog varna frugan så hon inte går i väggen bara. Inte bra för hälsan och jobba för mycket.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Du får nog varna frugan så hon inte går i väggen bara. Inte bra för hälsan och jobba för mycket.

Om du bara visste vad ja tjatat, Hon har ju ett fast jobb på Hotellet .Och när hon köpte massage salongen tog hon tjänstledigt nu efter 6 månader vill ju Hotellet veta hur hon ska göra.Som tur är så har hon träffat en bra tjej som tar hand om salongen mellan 10-16 sen kommer frugan till 20.00.Salongen går plus minus noll.Det är ju en grym konkurrens i stan .Men hon är servis inriktad och jag tror på henne.men det tar ju 1 eller2 år och bygga upp en kund krets.Men det är tufft för henne och även för mig som får ta hand om hemmet.sen är det alla utgifter Exfru chang tog ett lån och byggde till duch toa mm .Det lånet är betalt nästa år plus att jag kan skära i vissa kostnader.ex google annonserna kostar 2500kr i månaden

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja clion,

Tror di inte det är bättre att strunta i google annonserIng?

Dyrt samt att jag tror de flesta fortfarande använder hitta eller eniro för att få ett tel.nr.

Erkki

Link to comment
Dela på andra sajter

hon träffat en bra tjej som tar hand om salongen mellan 10-16 sen kommer frugan till 20.00 men det tar ju 1 eller2 år och bygga upp en kund krets.

Nu förstår jag inte Clion, hon skall bygga upp en ny kundkrets efter exfru chang och nu så har hon en tjej där som tar hand om salongen mellan 10-16 och så har hon den själv mellan 16-20, skall hon sedan ta över tiden 10-16 och bygga upp den kundkretsen också eller vad är tanken? Jag antar att tiden 16-20 inte är nog för att dra in fullt och vart tog exfru changs kunder vägen?

//bob

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Tja clion,

Tror di inte det är bättre att strunta i google annonserIng?

Dyrt samt att jag tror de flesta fortfarande använder hitta eller eniro för att få ett tel.nr.

Erkki

Jo det blir till å avveckla annonseringen om några månader. :giggle: När hon har byggt upp en kund krets.Testa å sök på Thaimassage Göteborg på google. :ahh: Förut skulle tjejerna ha en Thai takovay nu är Masage salonger på tapeten

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Nu förstår jag inte Clion, hon skall bygga upp en ny kundkrets efter exfru chang och nu så har hon en tjej där som tar hand om salongen mellan 10-16 och så har hon den själv mellan 16-20, skall hon sedan ta över tiden 10-16 och bygga upp den kundkretsen också eller vad är tanken? Jag antar att tiden 16-20 inte är nog för att dra in fullt och vart tog exfru changs kunder vägen?

//bob

Nä hon har ju sitt fasta jobb på Hotellet som hon brukar vara klar med runt 15.30 därefter åker hon till salongen.Den tjejen som jobbar mellan 10.00-16.00 delar intäkterna med frugan ex 400kr för 1 timmas olje massage frugan får 200kr

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Tja,

Fick fram massor av salonger...

Omöjligt att välja..

Erkki

Ja tyvärr växer dom upp som svampar .Bara sen i Dec när frugan köpte sin har det tillkommit 5 st och en del kör ju med Happy ending

Så det får ta sin tid och bygga upp en kundkrets .

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Hooters är så jävla ute,det är bara nån volvoslusk i Biskopsgården som inte fattat det än :crazy:

2012 nu grabbar..det är tilded Kilt som gäller numera..kom ihåg var ni hörde det först.

http://www.tiltedkil...-girl-calendar/

Ha ha kilt :thumbsup:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ny dag nytt arbetspass :yahoo:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

En trevlig flygvärdinna mellan BKK och Clark som gillade att spela sten sax påse :14:

post-5965-0-68615900-1344057314.jpg

Hos henne kan man nog få det mesta, bara kolla namnskylten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är inte bilden från idag men hoppas det går bra ändå.

Tanten hängde med på älgjakt i höstas

Det var vådligt spännande fast vi inte såg röken av nån älg

post-3666-0-83440700-1344086479.jpg

Även solen har sina fläckar

Link to comment
Dela på andra sajter

Får bli en bild från min första eller om det var andra resa till Thailand 2008, tagen på Promthep Cape

Link to comment
Dela på andra sajter

Dagens tjej får bli min "foster-syster" som ska ha alla rosor i världen för att hon är så jävla stark efter allt denna stackars tjej fått gå igen..

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...