Jump to content
IGNORERAD

Dagens tjej


Nerike

Recommended Posts

Nej Jätten Finn!

post-3148-0-64690600-1343238609.jpg

Här med Rochelle

post-3148-0-63098700-1343238679_thumb.jp

Han står i Domkyrkan.

14,30 guide tur på Engelska!

post-3148-0-45891000-1343238792.jpg

Hälsar pigge01

Hejsan Pigge

Fina bilder!

Varför i hela fridens dagar hälsade du inte på hos mig? Hade varit trevligt att se både dig och Rochelle!

Nåja, det kommer fler tillfällen!

MVH Nonki

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan väl holla med Towe att, visst ser hon bra ut, men,,,,,,,varför är det thailänska idealet, näsopererade, kemikalie blekta och bröstpumpade plast dockor, när en äkta gyllen brun Thai är så jäkla mycket snyggare

Håller med clas391 original e bäst
Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med clas391 original e bäst

Thai där ena halvan av föräldrarna är farang eller där persone ifråga har opererade ansiken och bröst anses som finare. Kolla på tv så ser du att alla stjärnor är "farangthai" vilket suger röv. Jag tycker det är otroligt tragiskt men man kan väl se anledningen i politiken och historien. Tyvärr.

Håller med att "thai" är bättre än "farangthai" :)

Sand gör sig bäst på vykort :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Khun Lung Pung

Idag firade vi 5 år som gifta. I brist på andra bilder får jag lägga några gamla av de få jag har tillgänglig på laptopen.

Alisa1.jpg

_MG_0875.jpg

Väldigt snygg, men var är slöjan? :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Thai där ena halvan av föräldrarna är farang eller där persone ifråga har opererade ansiken och bröst anses som finare. Kolla på tv så ser du att alla stjärnor är "farangthai" vilket suger röv. Jag tycker det är otroligt tragiskt men man kan väl se anledningen i politiken och historien. Tyvärr.

Håller med att "thai" är bättre än "farangthai" :)

Jaså,det ska vara renrasigt för att passa herrarna...tycker ofta kvinnor av blandad härkomst är riktigt vackra så sitt ni och mät skallar så kan jag få ha mina mish mash brudar för mig själv.

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Thai där ena halvan av föräldrarna är farang eller där persone ifråga har opererade ansiken och bröst anses som finare. Kolla på tv så ser du att alla stjärnor är "farangthai" vilket suger röv. Jag tycker det är otroligt tragiskt men man kan väl se anledningen i politiken och historien. Tyvärr.

Håller med att "thai" är bättre än "farangthai" :)

Nu får ni skärpa till er... vackert är vackert ... oavsett något annat. punkt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaså,det ska vara renrasigt för att passa herrarna...tycker ofta kvinnor av blandad härkomst är riktigt vackra så sitt ni och mät skallar så kan jag få ha mina mish mash brudar för mig själv.

Knappast, men det är patetiskt att i Europa är det fint att vara brunbränd och i Asien är det fult. Att det sedan är finare att ha en "Jolop" näsa än en thainäsa är helt åt helvete när det är onaturligt för de flesta och de får operera sig om de vill mäta sig med likasinnade. Som vanligt ska de fattiga anses som sämre. Sminkindustri och politik styr.

Ok svar på frågan?

Sand gör sig bäst på vykort :)

Link to comment
Dela på andra sajter

världens goaste Oi med världens snyggaste tröja! :-)

post-7490-0-48004900-1343278012_thumb.jp

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Knappast, men det är patetiskt att i Europa är det fint att vara brunbränd och i Asien är det fult. Att det sedan är finare att ha en "Jolop" näsa än en thainäsa är helt åt helvete när det är onaturligt för de flesta och de får operera sig om de vill mäta sig med likasinnade. Som vanligt ska de fattiga anses som sämre. Sminkindustri och politik styr.

Ok svar på frågan?

Patetiskt och patetiskt,har väl altid ansetts som finare att kunna glassa runt istället för att behöva arbeta..att det i Sverige betyder att lilla fröken läckerhäck kan ligga och sola på Kos istället för att jobba på Coop forum medans det i Thailand innebär att fröken kan hålla sig innomhus istället för att slita på ett risfält i Issan förändrar väl inte så mycket.

Sen får du tycka att det suger röv att folk är födda med icke rasrena näsor hur mycket du vill.

Det låter lite som att du vill ha en sk Svensk rödstrumpa med hår under armarna och sminkfritt annsikte som spottar både politiker och sminkindustri i ansiktet hemma i sängen...så var gick det fel,tycker dom inte att du håller måttet?

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan Pigge

Fina bilder!

Varför i hela fridens dagar hälsade du inte på hos mig? Hade varit trevligt att se både dig och Rochelle!

Nåja, det kommer fler tillfällen!

MVH Nonki

Vist kommer det nya resor.

Nu Torsdag - Lördag är det Helsingborgs festivalen.

Vi kom ner vid ett tiden med Ö-tåget.

Gick till Byggmästargatan11, för att byta glas på Rochelles Iphone.

Sedan över till Domkyrkan.

Där rundturen starta kl. 14,30

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är på tjejens gamla jobb på ett stort privatsjukhus i Bangkok och jösses vad mycket vackert det finns att titta på. Nästan så man kan tänka sig att bli sjuk och ligga här ett tag och bli omhändertagen.

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Är på tjejens gamla jobb på ett stort privatsjukhus i Bangkok och jösses vad mycket vackert det finns att titta på. Nästan så man kan tänka sig att bli sjuk och ligga här ett tag och bli omhändertagen.

ok,,,men bildbevis,,,,
Link to comment
Dela på andra sajter

ok,,,men bildbevis,,,,

Inte läge att fotografera personalen ute på avdelningarna

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Var där tors-lör

Jo, jag märkte det...

Jag har haft mat för en hel vecka i kylen. Fast nu är den slut så nu får du komma hit igen!!

Det är varmt och skönt ute på trädäcket och jag har slagit upp ditt tält på gräsmattan :thumbsup:

MVH Nonki

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte läge att fotografera personalen ute på avdelningarna

Nästa gång är du upptagen med att läsa SMS. Du ser dåligt och kikar och kikar ... samtidigt som du i lönndom har kameraläget på..
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Nästa gång är du upptagen med att läsa SMS. Du ser dåligt och kikar och kikar ... samtidigt som du i lönndom har kameraläget på..

Och därefter "råkar" hans sambo hitta fotona på brudarna i TVs mobiltelefon :ok:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan

Lägger in en bild på Chon, tagen på Nonkis Thailandhörnas midsommarfest 2007 på Hotel Diana Inn i Pattaya.

MVH Nonki

Link to comment
Dela på andra sajter

Och därefter "råkar" hans sambo hitta fotona på brudarna i TVs mobiltelefon :ok:

nej nej,,han är proffs, flyttar bilderna blixtsnabbt till en hemlig backup, som sedan göms ute på ett avlägset risfält.
Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

nej nej,,han är proffs, flyttar bilderna blixtsnabbt till en hemlig backup, som sedan göms ute på ett avlägset risfält.

proffs . backup på ett risfält ... när det finns uppfinningar som Dropbox?

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

proffs . backup på ett risfält ... när det finns uppfinningar som Dropbox?

Underbart med uppladdningar av stora bildfiler till DropBox när man nyttjar en knackig gsm-lina.

tugg, tugg . . .vänta tugg tugg . . .

Men har de tillgängligt WI-FI på hospitalet så "Why not?"

Link to comment
Dela på andra sajter

Underbart med uppladdningar av stora bildfiler till DropBox när man nyttjar en knackig gsm-lina.

tugg, tugg . . .vänta tugg tugg . . .

Men har de tillgängligt WI-FI på hospitalet så "Why not?"

bättre att dra ut till risfältet med ett flak Chang ,.,,kolla solnedgången och den hemliga backupen.....
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...