Jump to content
IGNORERAD

Dagens tjej


Nerike

Recommended Posts

Om man messar med t.ex. What´s app så ser man indirekt om personen har läst meddelandet. Detta kräver dock Wi-Fi

Ja, det stämmer att man ser när de varit "online" senast men whatsapp kräver absolut ingen wifi, funkar med vanlig 3G.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det stämmer att man ser när de varit "online" senast men whatsapp kräver absolut ingen wifi, funkar med vanlig 3G.

Helt korrekt, tänkte lite fel i och med jag bara nyttjar wifi i Thailand. Kan nog säga att jag tänkte väldigt mycket fel eftersom jag använder det dagligen hemma med 3G

Ändrades av mackan33
Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Helt korrekt, tänkte lite fel i och med jag bara nyttjar wifi i Thailand. Kan nog säga att jag tänkte väldigt mycket fel eftersom jag använder det dagligen hemma med 3G

Om ni bägge är i samma rum så krävs det varken eller så på nåt sätt har du nog rätt.

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Troligen inga pengar på kortet..

Men snälla Towe..

Vakna upp., Titta dig själv i spegeln och titta på din "flickvän" som du inte ens har pratat med utanför "ljudliga miljöer"

Sluta ragga i barmiljö. Det tjänar inget till!!!

Det minst 20000 lagom vackra tjejer i i Thailand som gillar DIG för den DU är!!

I barmiljö vet du inte ens om dom har din läggning eller bara söker pengar!!

Och snälla sluta kalla alla thailändska flickor med ett kollektivt "dom" som du gör ...

JAG tycker det är osmakligt ...

Med vänlig hälsning, MBFPK

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja lite förtydliga kanske efter som en person tolkar lite fel då, när jag skriver DOM menar jag DOM som jag träffat hittills eftersom jag inte har träffat ALLA thaitjejer som finns. Det tror jag han begriper men vill man hacka på nån så var sågod. Nä jag raggar inte i baren som vissa andra här men DOM gillar tydligen att ragga på mig, so fine vassego inga problem. Det tycker jag e ganska trevlig även om jag vet syftet. Gick inte att svara på påhoppet som citat men det kanske kom med iallafall

Link to comment
Dela på andra sajter

post-5953-0-02314200-1342765158.jpg

lilla frun :thumbsup:

Livet är som en bok,,, den som inte reser ,, har bara läst första sidan !

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju en del snack om lampaffärer och ibland även lampskärmar i samband med var man träffade sin tgf/fru.

Jag hittade denna bilden på facebook (en f.d. granne som numera är singel ifall nån undrar), där det känns som att allt ingår :)

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Det är ju en del snack om lampaffärer och ibland även lampskärmar i samband med var man träffade sin tgf/fru.

Jag hittade denna bilden på facebook (en f.d. granne som numera är singel ifall nån undrar), där det känns som att allt ingår :)

Har Mengele varit i farten nu igen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Väninnor till frun och hennes syster.

Jag skulle gärna vara facebookvän med henne :crazy:

Mvh SWEDEMAN

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle gärna vara facebookvän med henne :crazy:

Vidga dina vyer lite..bli facebookvän?

Jag vet massor av saker jag skulle vilja göra med henne och bli facebook vän är inte en av dom ivf :giggle: .

Ha en trevlig dag/Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Vidga dina vyer lite..bli facebookvän?

Jag vet massor av saker jag skulle vilja göra med henne och bli facebook vän är inte en av dom ivf :giggle: .

Ha en trevlig dag/Hn

Säkrare att maila.

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle gärna vara facebookvän med henne :crazy:

Hej!

Desamma ,men inte med Kjell,hon blev säkert jätte glad åt Kjells skriverier.

Hennes man blev säkert överlycklig, :14:

MVH//Jocko

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja detta får min dagens tjej

Se på f-n Kooky "dagens tjej" ringde idag, gissa om jag blev förvånad men jätteglad. Måla f-n på väggen det är nog mitt signum, men vi får se vad som händer, en dag i taget
Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Se på f-n Kooky "dagens tjej" ringde idag, gissa om jag blev förvånad men jätteglad. Måla f-n på väggen det är nog mitt signum, men vi får se vad som händer, en dag i taget

Ja, som sagt så är inte deras "normala folkvetts koder" lika som Sveriges "normala folkvetts koder".

Hon läser nog bara SMS'et och konstaterar att du saknar henne.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Desamma ,men inte med Kjell,hon blev säkert jätte glad åt Kjells skriverier.

Hennes man blev säkert överlycklig, :14:

MVH//Jocko

Eftersom du raljerar så försynt så vill jag säga att ingen av de inblandade läser dessa rader.. Dock fick hon tag på en yngre förmögen man till slut men man undrar ju lite till mans hur det fungerar då hon är så utagerande som kvinna. :nono: .

Ändrades av Kjell
Link to comment
Dela på andra sajter

Eftersom du raljerar så försynt så vill jag säga att ingen av de inblandade läser dessa rader.. Dock fick hon tag på en yngre förmögen man till slut men man undrar ju lite till mans hur det fungerar då hon är så utagerande som kvinna. :nono: .

Hej!

Så du menar att ingen läser detta inlägg?

och ingen som läser detta känner henne!

MVH//Jocko

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...