Jump to content
IGNORERAD

Dagens tjej


Nerike

Recommended Posts

Den frågan har jag hört kan tolkas lite olika :crazy: Frågan är

vilka "massageinrättningar" du varit på ???

Vanliga ställen i patong,jag tycker det är en trevlig service när de frågar om man vill ha en cigg även fast man inte röker :) /Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Vanliga ställen i patong,jag tycker det är en trevlig service när de frågar om man vill ha en cigg även fast man inte röker :) /Hn

Kan det vara en såkallad postcoital cigg han tänker på?

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Dagens får bli lilltösen som går igenom pappas plånbok och kollar så korten är i ordning

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Dagens får bli lilltösen som går igenom pappas plånbok och kollar så korten är i ordning

Se upp, för dom växer upp jättesnabbt!

Innan du vet ordet av det, så har hon lärt sig hur man använder korten och då blir det dyrt! :crazy::14:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

"I fas" kallar jag detta alster

post-3356-0-95070500-1342604543_thumb.jp

Inte lätt för en mor med djupa sår i själen och en kropp som börjar säga i från samt en dotter som håller på att promernera in i tonåren att hamna på samma våglängd, här fann det dock varandra för en liten stund.

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Lilla hjärtat och här fortfarande med långt hår.Antar bilden är från en tv- inspelning. Jag ryser fortfarande hur nära vi var att mista henne i bil olyckan men tacksam att familjen fick behålla henne men det var nära,usch-usch :av-109998:

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

En thailändsk väninna blev av med allt håret p.g.a. cellgiftsbehandling.

Nu är hennes hår halvlångt igen men trots att hon ett tag var helt flint och senare hade en militärisk kort frisyr.

så var hon hela tiden något av det vackraste jag sett.

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

En thailändsk väninna blev av med allt håret p.g.a. cellgiftsbehandling.

Nu är hennes hår halvlångt igen men trots att hon ett tag var helt flint och senare hade en militärisk kort frisyr.

så var hon hela tiden något av det vackraste jag sett.

fint skrivet!

Link to comment
Dela på andra sajter

"I fas" kallar jag detta alster

post-3356-0-95070500-1342604543_thumb.jp

Inte lätt för en mor med djupa sår i själen och en kropp som börjar säga i från samt en dotter som håller på att promernera in i tonåren att hamna på samma våglängd, här fann det dock varandra för en liten stund.

Kanonbild Enis. Hälsa frugan, Lillkrabban gillade verkligen laxbitarna hon gjorde.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 dagar kvar innan darlingen landar på arlanda...känns bra nu men bättre kommer det att bli :crazy:

Gillar din nedräkning, men siktar på returen med kärran ;)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det typiskt Thai att ge fan i att svara på sms? Ska det vara så, så skiter jag i denna dam. Hon kan leka med nån annan inte med mig iallafall

Sms kunde vara segt att få svar på ibland enligt mina (olika) erfarenheter :)

Har du provat att ringa? Hoppas det löser sej,hon såg (utseendemässigt ) ut att var något extra ivf :nyam:

Trevlig dag/Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä har inte provat att ringa går ändå knappt att höra vad sägs med tanke på usel engelska och ständigt oväsen i bakgrunden. Får väl ligga lågt ett tag och se om det kommer nåt därifrån, annars finns det fler

Men satans snygg är hon
Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Är det typiskt Thai att ge fan i att svara på sms? Ska det vara så, så skiter jag i denna dam. Hon kan leka med nån annan inte med mig iallafall
Nä har inte provat att ringa går ändå knappt att höra vad sägs med tanke på usel engelska och ständigt oväsen i bakgrunden. Får väl ligga lågt ett tag och se om det kommer nåt därifrån, annars finns det fler

Ehh, ja.kan det inte vara så att hon då har lite svårt att svara när hon knappt förstår vad du har skrivit.

Förväntar du dig att hon då ska skicka ett SMS tillbaka?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä har inte provat att ringa går ändå knappt att höra vad sägs med tanke på usel engelska och ständigt oväsen i bakgrunden. Får väl ligga lågt ett tag och se om det kommer nåt därifrån, annars finns det fler

Men satans snygg är hon

Japp.Towe gjorde just en Clion :14:

Den hårda krassa verkligheten för en del damer tvingar dem att prioritera nutid-jag är säker på att hon kommer falla i dina armar när du återvänder. Kommer enligt ditt önskemål att bjuda henne på en drink när jag kommer till BKK :thumbsup:

Ändrades av Kjell
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja du Andrejdenruskige miss u kan det vara så svårt att förstå för en thaitjej? nä tror inte det. Tack Kjelle det blir bra det. Jag vet sen tidigare att vissa har förbaskat svårt att svara på sms

Det förstår du väl att de inte kan svara för snabbt , de vill ju kolla att det är riktigt intresse från dig först . innan de byter till ny inkomstgivare :crazy:

Mvh SWEDEMAN

Link to comment
Dela på andra sajter

Vanessa gillar att rida :crazy:

Life is so simple... Life starts with birth and ends with death...

/ www.lord.se

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Ja du Andrejdenruskige miss u kan det vara så svårt att förstå för en thaitjej? nä tror inte det. Tack Kjelle det blir bra det. Jag vet sen tidigare att vissa har förbaskat svårt att svara på sms

Ah, ok.

Dom kan ha ett lustigt sätt till svensk artighet.

Hon kanske bara tolkar "miss u" som information. Och tänker "Jaha, det var ju bra, så sött av henne" utan att förstå att man kanske bör besvara och bekräfta att man i alla fall har mottagit SMS'et.

På samma sätt tycker engelsmännen att vi skandinaver är väldigt ohövliga och oartiga.

Saken är bara det att vi gillar raka puckar och inte lindar in orden i vackra paket.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det typiskt Thai att ge fan i att svara på sms? Ska det vara så, så skiter jag i denna dam. Hon kan leka med nån annan inte med mig iallafall

Troligen inga pengar på kortet..

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Skickar jag ett sms till frun med "miss u" så kommer det ett blixtsnabbt rart svar :love:

Många,många äro de som efter en LOS besök lider av symtom som dig, Towe. Vill inte ta ordet olycklig kärlek i min mun för det kanske inte stämmer men varför inte botanisera på nätet efter en sann framtida kärlek som tex jag gjorde och fann min fantastiska fru. :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

mm har råkat ut för det förr att det inte är så viktigt för dom att svara, fast vi gärna vill ha en kvittens på messet. Men jag antar att det är bara att vänja sig och kanske inte dra för höga växlar av det

Om man messar med t.ex. What´s app så ser man indirekt om personen har läst meddelandet. Detta kräver dock Wi-Fi

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror det där är en "uppfostringssak". När jag just träffat min nuvarande fru, skickade jag massor av sms. Fick aldrig något svar. Ringde och frågade om hon inte fått mina sms, men visst hade hon det, men ingen som helst tanke på att svara. Även idag kan det vara samma sak ibland, även om det blivit bättre.

/GSt

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...