Jump to content
IGNORERAD

Dagens tjej


Nerike

Recommended Posts

Samma trevliga unga dam som senaste bild men något anständigare :thumbsup: Poffa,Skulle egentligen be dig hälsa till födelsedags barnet men tvivlar han minns mig enbart till namnet.. :nono: Bilderna tagna i Patong juli 2007. 2 veckor senare träffade jag min fru och då var det slut på sådana tokerier.. :y2:

post-4345-0-93365100-1339403553_thumb.jp

post-4345-0-00644000-1339403558_thumb.jp

post-4345-0-80781700-1339403566_thumb.jp

Ändrades av Kjell
Link to comment
Dela på andra sajter

Lilltjejen tycker det är roligt med morsans glasögon

post-3210-1339495690,12_thumb.jpg

Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Samma trevliga unga dam som senaste bild men något anständigare :thumbsup: Poffa,Skulle egentligen be dig hälsa till födelsedags barnet men tvivlar han minns mig enbart till namnet.. :nono: Bilderna tagna i Patong juli 2007. 2 veckor senare träffade jag min fru och då var det slut på sådana tokerier.. :y2:

Vad då slut på tokerierna? Kanske slut på tokerierna i Patong, men bara för att de numera utförs i Bangkok så menar Du att de inte räknas.

Ska träffa "gubben" när han fyller år och får väl visa upp nån bild se om han kommer ihåg dig. Men han har nog haft några tusen gäster sen 2007 så minnesbilden av "Kjell med tokerierna" har kanske flagnat något. Framför allt med tanke på att "tokerier" snarast är normalbeteende där. Så chansen att han skulle komma ihåg dig hade nog varit större om Du inte ägnat dig åt "tokerier".

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad då slut på tokerierna? Kanske slut på tokerierna i Patong, men bara för att de numera utförs i Bangkok så menar Du att de inte räknas.

Ska träffa "gubben" när han fyller år och får väl visa upp nån bild se om han kommer ihåg dig. Men han har nog haft några tusen gäster sen 2007 så minnesbilden av "Kjell med tokerierna" har kanske flagnat något. Framför allt med tanke på att "tokerier" snarast är normalbeteende där. Så chansen att han skulle komma ihåg dig hade nog varit större om Du inte ägnat dig åt "tokerier".

Jodå..skulle du visa en bild så minns han nog mig även om jag delade uppmärksamheten mellan MaiThaiBar och hans bar.Nix Pix :nono: .. Upplevelserna mellan dåtid och nutid kan inte jämföras :y11: men får man bara gå ut och fönster shoppa ibland så räcker det långt. :y2: Brorsan kommer vara i patong från lördag men han gillar inte "lugna" soi Erik utan han sitter mest och häckar på Tiger area och wet&wet bar...Han hälsar väl på Nicke/ MTB men "gubben" känner han dock inte..

Ändrades av Kjell
Link to comment
Dela på andra sajter

Hem och skörda gröna ärtor ?

Ha det

Japp... från en sorts ärtor till en annan! :y15:

Lovelos

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan di fru fixa jobb åt mig tro? :nyam:

Om du kan sy och hålla tand för tunga så kanske - vi söker folk med ljus och lykta..

Ändrades av Kjell
Link to comment
Dela på andra sajter

Kan di fru fixa jobb åt mig tro? :nyam:

Hm..lilla hjärtat är inte min fru utan en i familjen. Min frus anställda som du ser är nog inte av den kalibern som skulle få Towe att gå i spinn och inte jag heller kan väl tilläggas. Och lika bra är väl det :y16: Den enda som håller måttet är min fru och henne håller du fingrarna borta ifrån :53::)

post-4345-0-49553400-1339602797.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Fru Oscar.

Den där lilla söta 31-åringen som jag träffade för 'några' år sen fyller 50 idag. Rackarns vad tiden går.

post-5702-0-67769600-1339729744_thumb.jp

post-5702-0-83340500-1339729890_thumb.jp

Oscar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Fru Oscar.

Den där lilla söta 31-åringen som jag träffade för 'några' år sen fyller 50 idag. Rackarns vad tiden går.

post-5702-0-67769600-1339729744_thumb.jp

post-5702-0-83340500-1339729890_thumb.jp

Oscar.

Åren har gått gott åt henne. :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har kanske fel men nog är väl Thailändska damer mer linslus(iga) än deras svenska motsvarighet. Håll upp en kamera och vips så har du damer som skall kokettera sig framför kameran. Skulle gärna ta bilder på tjejer i Uppsala men då får man väl polisen på sig.. :13:

Denna nygifta dam är en linslus av stora mått. Hon är kompis med systrarna och min F.B vän.Hennes kompis verkar vara en riktig pingla men henne har jag nog aldrig träffat..

post-4345-0-01411800-1339743197.jpg

post-4345-0-28087900-1339743198.jpg

Ändrades av Kjell
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Jag har kanske fel men nog är väl Thailändska damer mer linslus(iga) än deras svenska motsvarighet. Håll upp en kamera och vips så har du damer som skall kokettera sig framför kameran. Skulle gärna ta bilder på tjejer i Uppsala men då får man väl polisen på sig.. :13:

Denna nygifta dam är en linslus av stora mått. Hon är kompis med systrarna och min F.B vän.Hennes kompis verkar vara en riktig pingla men henne har jag nog aldrig träffat..

Brukar inte generalisera men här är jag berädd att göra ett undantag och hålla med dig, undrar varför det är så? Snygg som synden var hon i alla fall. :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

dagens tjejer. frun o dottern med lite fint skuren frukt...

Titta på din kamera om det går att tvångsstyra blixten från automat till "blixt alltid"

så blir ansiktena belysta och bilden blir bättra.

born 41

Link to comment
Dela på andra sajter

dagens tjej är ute i regnet o plockar blommor till buddahyllan.

Frugan verkar vara "på hugget" :thumbsup:

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

3 syskon i familjen.Duktiga tjejer som satsar hårt på karriär inom televisionen och journalist yrket.

post-4345-0-00563800-1339854659.jpg

Ändrades av Kjell
Link to comment
Dela på andra sajter

dagens tjej är ute i regnet o plockar blommor till buddahyllan.

Avundas dig att ha en sån fru!

Inte många thai käringar som kan bjuda på sig själva som din fru!

Den med snorkeln var BÄST!

Vad heter hon?

(obs käring med ett r)

Mvh

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

Avundas dig att ha en sån fru!

Inte många thai käringar som kan bjuda på sig själva som din fru!

Den med snorkeln var BÄST!

Vad heter hon?

(obs käring med ett r)

Mvh

Amja

tack amja! hon är oftast glad o snäll, desutom är hon duktig på att laga mat. jag är mkt lyckligt gift!!

och hon också....fattas bara annat! :crazy:

Ändrades av ellim63
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...