Guest Gurkan21 Inlagd Maj 18, 2009 Dela Inlagd Maj 18, 2009 Quote Gurkan21,vem är nr:1 på din bild Mvh Måne Hmmmm.. låt mig tänka lite det måste bli fräschingen till vänster Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 18, 2009 Dela Inlagd Maj 18, 2009 Tänkte väl det Ha det gott.Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd Maj 21, 2009 Dela Inlagd Maj 21, 2009 Dagens tjej från Nha Trang, Vietnam Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vikingen73 Inlagd Maj 21, 2009 Dela Inlagd Maj 21, 2009 Gurkan21:Jag lyckas inte skicka svar på PM, det går inte att skicka till nån för mig.nåt lurt med min laptop kanske.så jag skriver här då jag vet att du kommer se det*s*. Ja jag känner Tic väl..en kanontjej och ser även rätt bra ut*lol*, hon driver en thaimatvagn. Hon berättade för mig att hon träffat en kille på flyget som visste vem jag var osv..hon kom däremot inte ihåg namnet vilket gjorde det svårt för mig hehehe men jag sa till henne, förr eller senare så skickar nån ett medelande om det och pang så kom det igår. Fan jag kan läsa PM men inte skicka..skiiit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swebat Inlagd Maj 21, 2009 Dela Inlagd Maj 21, 2009 Underbar bild, Jan L.. skickar med en på frugan swebat You can do it Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 21, 2009 Dela Inlagd Maj 21, 2009 Tantan idkar sin favoritsysselsättning nummer uno "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Maj 21, 2009 Dela Inlagd Maj 21, 2009 Quote Tantan idkar sin favoritsysselsättning nummer uno Då är dom minst två....W-+X-län! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 21, 2009 Dela Inlagd Maj 21, 2009 och C “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Siamkap Inlagd Maj 21, 2009 Dela Inlagd Maj 21, 2009 Dansande godingar i närheten av Chaiaphum, April 2009 Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Siamkap Inlagd Maj 21, 2009 Dela Inlagd Maj 21, 2009 Min lekkamrat i Patong. Hon tyckte den där farangen var lite konstig, men ändå spännande på något sätt Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
skåneljungen Inlagd Maj 21, 2009 Dela Inlagd Maj 21, 2009 Lek nu bara hennes lekar...INTE dina. Då blir det Bangkok Hilton....... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Siamkap Inlagd Maj 21, 2009 Dela Inlagd Maj 21, 2009 Quote Lek nu bara hennes lekar...INTE dina. Då blir det Bangkok Hilton....... Din fantasi, inte min Siamkap Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Maj 21, 2009 Dela Inlagd Maj 21, 2009 exet Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Maj 22, 2009 Dela Inlagd Maj 22, 2009 2 skitungar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 22, 2009 Dela Inlagd Maj 22, 2009 Är det pappa upp i dagen eller Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
zappa Inlagd Maj 22, 2009 Dela Inlagd Maj 22, 2009 Mia Lung med kompis,,, ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Maj 22, 2009 Dela Inlagd Maj 22, 2009 Hallå där Måne sitter du hemma och degar på en fredag kväll när det ryktades att det var fullt pådrag i byhålan för nån timme sedan Sköt om dig pojken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bajen Inlagd Maj 23, 2009 Dela Inlagd Maj 23, 2009 vilken puma hon i vitt jag är kär Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nongyang Inlagd Maj 23, 2009 Dela Inlagd Maj 23, 2009 Dagens två söta tjejer i Sakon Nakhon! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 25, 2009 Dela Inlagd Maj 25, 2009 Tjena gurkan!Såg din blänkare nu,att jag var hemma berodde på att jag skulle upp tidigt för att köra en kompis(som var ute)till Stockholm på kurs,det är min lott i livet(att vara fyllechaufför)Men snart är det min tur att bli skjutsad Fru och barn drar till LOS den 1 juni så då blir jag gräsänkling i en månad Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 25, 2009 Dela Inlagd Maj 25, 2009 Fram med lite pics måne så en vet vem du är. man kan ju inte glo på hojen o tro det är du När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 25, 2009 Dela Inlagd Maj 25, 2009 Det är jag på grönbete(snart)Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Maj 25, 2009 Dela Inlagd Maj 25, 2009 Dtbkk! Kan du inte skicka exet till mig? Så blir hon XXX rated BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd Maj 26, 2009 Dela Inlagd Maj 26, 2009 Vientiane, Laos Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Juni 5, 2009 Dela Inlagd Juni 5, 2009 Teerak phom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu