Odin Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Gurkan. Sötare än så där blir det inte... (utan att kallas socker) Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swebat Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Hej Min frus systerdotter, så himla söt... You can do it Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kajjan Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Fan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j-p Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 En riktigt trevlig o go tjej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd Maj 11, 2009 Dela Inlagd Maj 11, 2009 Isaan-tjej Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd Maj 11, 2009 Dela Inlagd Maj 11, 2009 tjena allesammans.. Provar att lägga in en bild på Dagens tjej.det blir en bild på min sambos systerdotter Kim.härlig o go liten tjej... Ha de Thai412 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oden60 Inlagd Maj 11, 2009 Dela Inlagd Maj 11, 2009 Får det inte att fungera med att lägga in bilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Maj 11, 2009 Dela Inlagd Maj 11, 2009 Min teerak och en polare vi träffade i Los Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oden60 Inlagd Maj 11, 2009 Dela Inlagd Maj 11, 2009 MEE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd Maj 12, 2009 Dela Inlagd Maj 12, 2009 Isaan-tjej 2 Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UT006 Inlagd Maj 12, 2009 Dela Inlagd Maj 12, 2009 Quote Isaan-tjej 2 Härlig bild! Oftast så försöker man bemöda sig om att hålla bakgrunden horisontell, men här är det just den lutningen som ger ett lyft. Skickligt! “The only hope for the world is to make sure there is not another USA. We can’t let other countries have the same number of cars, the amount of industrialization, we have in the US. We have to stop these Third World countries right where they are.” - Michael Oppenheimer, Environmental Defence Fund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oden60 Inlagd Maj 12, 2009 Dela Inlagd Maj 12, 2009 sista försöket att ladda upp en bild MEE [img alt=Bild083.jpg image by oden60]http://s661.photobuc.../th_Bild083.jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mistral Inlagd Maj 12, 2009 Dela Inlagd Maj 12, 2009 Ytterligare en tjej! 2 månader idag. Mistral Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Maj 16, 2009 Dela Inlagd Maj 16, 2009 På plats i det inmutade reviret.dvs köket, som ej får beträdas av obehöriga! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd Maj 16, 2009 Dela Inlagd Maj 16, 2009 Lars60 Pratar hon dalmål? Jan L Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
korp Inlagd Maj 16, 2009 Dela Inlagd Maj 16, 2009 Lars60, jag har en fraga. Hoppas du inte tar illa upp. Jag har sett en del bilder pa din vackra fru. Dock verkar det som om hon fortfarande haller pa med den diskutabla traditionen att ha vitt puder pa sig for att se lite blekare ut. Eller sa kanske hennes foundation ar en nyans for ljus for hennes hy. Vi vet nog alla om hur det anses vackert i Sydostasien nar de pudrar ansiktet, (kolla in Burmeser, oj oj). Dock blir det ju lite konstigt att ha den traditionen har i Sverige, det anses ju mest udda och allt annat an vackert. Ibland maste ju nagon ta ansvar for en situation dar det kan bli lite kulturkrockar. Inget illa menat och jag hoppas jag inte sagt for mycket nu. #BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.# Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Maj 16, 2009 Dela Inlagd Maj 16, 2009 Quote Lars60 Pratar hon dalmål? Jan L Hehe..nej inte än, gubevars! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Maj 16, 2009 Dela Inlagd Maj 16, 2009 Hej korp, Det är lugnt..varje morron kletar hon på sig någon sorts färgad kräm i fejset. Jag bugar på sambons vägnar för dina vänliga ord! Inte ett steg utanför bostaden förrän krämen är på plats. (Kräm på thailändska betyder något annat!) Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Maj 16, 2009 Dela Inlagd Maj 16, 2009 Fai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oden60 Inlagd Maj 17, 2009 Dela Inlagd Maj 17, 2009 Mee & Gim [img alt=Bild126-1.jpg Mee & Gim picture by oden60]http://i661.photobuc...pg?t=1242586619 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 17, 2009 Dela Inlagd Maj 17, 2009 nr1 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 17, 2009 Dela Inlagd Maj 17, 2009 nr2 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 17, 2009 Dela Inlagd Maj 17, 2009 nr3 med ne5 i famnen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Maj 17, 2009 Dela Inlagd Maj 17, 2009 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 18, 2009 Dela Inlagd Maj 18, 2009 Gurkan21,vem är nr:1 på din bild Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu