Grevenigrevie Inlagd Januari 17, 2009 Dela Inlagd Januari 17, 2009 Hög tid att lyfta tråden och det får bli med vår lilla förvånade thaisvenska dotter i famnen på en mörk skönhet i Pattaya tidigare under kvällen här... P1050129.JPG Mvh Greven Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 17, 2009 Dela Inlagd Januari 17, 2009 Och var hittar man henne? Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Grevenigrevie Inlagd Januari 21, 2009 Dela Inlagd Januari 21, 2009 Quote Och var hittar man henne? Mvh Måne Min dotter eller den mörkare tjejen... ? Beachroad mellan Royal Garden och Mikes lilla shoppingcenter finns där ett litet område med barer... Upp i gången där och på vänster sida ligger en bar som heter Billys bar nr.12. Tror det var 4e baren in på vänster sida... Fanns ett par fina och trevliga kvinns med stora bröst... Mvh Greven Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 21, 2009 Dela Inlagd Januari 21, 2009 Den mörkare såg helt klart" mötbar" ut och din dotter är oxå söt men jag har gjort mitt på barnpassarmarknaden,har fyra barnbarn själv,ja, snart är det dags att möta värmen igen.Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Grevenigrevie Inlagd Januari 21, 2009 Dela Inlagd Januari 21, 2009 Quote Den mörkare såg helt klart" mötbar" ut och din dotter är oxå söt men jag har gjort mitt på barnpassarmarknaden,har fyra barnbarn själv,ja, snart är det dags att möta värmen igen.Mvh Måne Kan bara hålla med dig om att hon verkligen var "mötbar"... eller "mutbar" om du så vill... Mvh Greven Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest larbejo Inlagd Januari 24, 2009 Dela Inlagd Januari 24, 2009 Grevenigrevie!Jag tror att även jag har en bild på denna dam,men platsen var en annan. Men helt klart är att hon är verkligen snygg.Jag har skickat mejl till dej,men vet inte om du fått det.Hör av dej om du vill ta del av bilden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Februari 4, 2009 Dela Inlagd Februari 4, 2009 Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Februari 4, 2009 Dela Inlagd Februari 4, 2009 knifetown göm inte flickorna så mycket vill se mer av dem Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oldthaimer Inlagd Februari 5, 2009 Dela Inlagd Februari 5, 2009 Dagens tjej är ifrån Norra Thailand. Hon sitter på en av alla de otaliga marknaderna och säljer sniglar som hon troligen plockat på en farm någonstans. Visst, hon är inte lika glassig som många av de vackra tjejerna i den här tråden, men det var något i hennes person som fascinerade mig. Jag blev helt tagen av hennes lilla gestgalt. Lite trasig och med smutsiga fötter men hennes blick trollband mig. Det är nu några veckor sedan men jag kan fortfarande se hennes varma leende…… Lite naturromantiskt, ja kanske. Lev väl /oldThaimer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Februari 5, 2009 Dela Inlagd Februari 5, 2009 Den tjejen är finare än alla uppsminkade barloppor, kolla bara in bild tre, den som inte smälter för det leendet.och dom ögonen En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mancon Inlagd Februari 6, 2009 Dela Inlagd Februari 6, 2009 Mycket vackert Knifetown, mycket vackert! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Februari 6, 2009 Dela Inlagd Februari 6, 2009 Det är absolut så att det finns vackra kvinnor i alla åldrar. Tack för bilderna oldthaimer! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kawa Inlagd Februari 17, 2009 Dela Inlagd Februari 17, 2009 Min hjärtekrossare - Bang Pa-In Palace dec 2008 Det är lättare att hitta ressällskap än att bli av med det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Mars 14, 2009 Dela Inlagd Mars 14, 2009 Det får bli en bild på min första thaifrus dotters barn,som är så jäkla go Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jerker Inlagd April 4, 2009 Dela Inlagd April 4, 2009 det finns ju så många av dom LOS ... http://tomtensmandlar.tictail.com/Jerker เจสเปอร์ โรสัน Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ch300_m Inlagd April 4, 2009 Dela Inlagd April 4, 2009 Så sant...Jerker! Man ska aldrig säga aldrig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd April 6, 2009 Dela Inlagd April 6, 2009 En tur med bilen en solig söndag i april! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd April 7, 2009 Trådstartare Dela Inlagd April 7, 2009 Dagens tjej får bli min tjej då jag nu fick den tråkiga nyheten att hennes pappa dog nyss idag ca 16 30 svensk tid (hennes riktiga pappa dog i en olycka när hon var liten så hans syster o man tog hand om henne men hon kalla han pappa). Han var mycket gammal över 80 år och han var buddha (så det blev pappabuddha när hon sa nåt om honom till mig annars var det buddha) Han var buddha i ca 15-18 år och mycket snäll han dog på ett Bangkok sjukhus dit han fördes då han föll i koma för ca 2 veckor sedan så många av släkten från Kaset wisai var i Bkk och skall tranportera honom till Kaset Wisai i morgon, där resten av släkten från korat samt kaset wisai möter upp. Så vad passar bättre en bild på min tjej vid foton av en stor buddha utanför Korat Mina tankar går till dig min kära Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lion Woods Inlagd April 7, 2009 Dela Inlagd April 7, 2009 Tjejen myser i ett regnigt Khongchiam, på gränsen till Laos I väntan på en god middag i Rayong Härligt med en drink i kvällsmörkret på Candlelight beach Systern, som blev så här glad på sin 40-årsdag Brorsdottern hemma på verandan i Ban Pru(Buriram) På besök hos farmor i grannbyn Köttigt värre på marknad i Buriram Fruktförsäljerska efter vägen till Ubon Ratchatani Slutligen, några bruttor som hälsar på i Phanom Rung Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd April 22, 2009 Dela Inlagd April 22, 2009 Gulliga tjejer tycker jag. Styvdotter och kompis. Fru RoiET som risbonde Fru RoiET som mia-falang Älskar henne som f-n! http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Sambon är förberedd till ett lååångt samtal med kompis i Thaland! ASIA telefonkort, mobilen med lagrade nr och det fasta abonnemanget (som blir billigare) Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Denna lilla tjej återfinns i frugans by. Hon återkom varje morgon och gav mig ett blomhalsband som hon gav mig. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Mia Noi äter kyckling... Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Mia Lung med kompis,,, //K I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Maj 10, 2009 Dela Inlagd Maj 10, 2009 Dagens tjejer blir min tjejs systers dotter och hennes två kompisar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu