Guest Gurkan21 Inlagd Oktober 13, 2008 Dela Inlagd Oktober 13, 2008 Mina små fina töser.I really love them kol.jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 13, 2008 Dela Inlagd Oktober 13, 2008 Det förstår jag Gurkan ha de Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Oktober 14, 2008 Dela Inlagd Oktober 14, 2008 Quote Hej lars60, Det där känner man ju igen... men var är badrumsvågen? Blir det några Beer Chang i bagaget? Eller är viktbudgeten redan intecknad ;-) Hoppas hur som helst att ni får en trevlig resa! Herr Chang har talat. Herr Chang Har finns vagen, bakom rumpan pa Tanten! Vad galler beer Chang och andra sorter sa har jag i likhet med Gubben, slutat med det for nagra ar sedan! Det blev lite for mycket i mitt tidigare liv, men det funkar bra/battre anda! Tack for halsningen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Oktober 17, 2008 Dela Inlagd Oktober 17, 2008 Det får bli Montana som är kusin med min TeerakMontana.jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Oktober 19, 2008 Dela Inlagd Oktober 19, 2008 Två trevliga syskonbarn till min sambo, här i Hua Hin på besök hos oss! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Oktober 20, 2008 Dela Inlagd Oktober 20, 2008 Får bli min svärmor, som såg ut så här för ca 30 år sedan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Oktober 24, 2008 Dela Inlagd Oktober 24, 2008 dagens tjej får bli mina 2 look krung IMG_0274.JPG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Oktober 26, 2008 Dela Inlagd Oktober 26, 2008 Två sovande systrar ute på det .....guppande havet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Oktober 26, 2008 Dela Inlagd Oktober 26, 2008 Två härliga tjejer Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gargamel Inlagd Oktober 27, 2008 Dela Inlagd Oktober 27, 2008 Underbara bilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Oktober 31, 2008 Dela Inlagd Oktober 31, 2008 Trevlig servetris i Pattaya..kommer med "billen".. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd November 1, 2008 Dela Inlagd November 1, 2008 Hon tar paraplyet....för solen är så stark! (Bangkok okt -08) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd November 3, 2008 Dela Inlagd November 3, 2008 Hon gräddade/stekte de mest underbara "pannkaksbullar".....mums. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd November 3, 2008 Dela Inlagd November 3, 2008 Pannkaksbullar Vad är det ? Är det något liknande pannkakssmet som steks till tjockare små plättar ? (ser ut så på bilden) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThaiJanne Inlagd November 3, 2008 Dela Inlagd November 3, 2008 Ja dagens tjej är min tjej alla dagar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jimtjatar Inlagd November 3, 2008 Dela Inlagd November 3, 2008 Fin tvättmaskin thaijanne. \\\ Herr Jim har tjatat /// Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThaiJanne Inlagd November 3, 2008 Dela Inlagd November 3, 2008 Quote Fin tvättmaskin thaijanne. Hehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd November 3, 2008 Dela Inlagd November 3, 2008 Quote Pannkaksbullar Vad är det ? Är det något liknande pannkakssmet som steks till tjockare små plättar ? (ser ut så på bilden) Japp, så är det! Faktiskt sk-tgott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gäst Inlagd November 3, 2008 Dela Inlagd November 3, 2008 Tror det är min fru Thailand 07 024.jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kitung Inlagd November 3, 2008 Dela Inlagd November 3, 2008 och det här tror jag är min, eller är det din?behandling.JPG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gäst Inlagd November 3, 2008 Dela Inlagd November 3, 2008 Nja på min bild känner jag igen inredningen det gör jag inte på din så det är nog din fru där oxå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kitung Inlagd November 3, 2008 Dela Inlagd November 3, 2008 Puhhhh.... Skönt att vi fick det utklarat, jag blev lite orolig ett tag Kitung Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd November 3, 2008 Dela Inlagd November 3, 2008 Quote Ja dagens tjej är min tjej alla dagar. Lao-Machine, FTW! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vikingen73 Inlagd November 4, 2008 Dela Inlagd November 4, 2008 Quote Trevlig servetris i Pattaya..kommer med "billen".. Ja trevlig var hon säkert, men mycket mer var hon inte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd November 4, 2008 Dela Inlagd November 4, 2008 Quote Ja trevlig var hon säkert, men mycket mer var hon inte Man vet aldrig..smaken är som baken...! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu