Detta inlägg gillas... Enis Inlagd November 30 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 30 Farbror 👴🏼 Bosse fick ståpäls 😉 enis 15 1 2 1 6 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 2 Dela Inlagd December 2 Enis 2 16 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd December 3 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 3 Gårdagens kvällsmat till mig blev rå falukorv på knäckebröd...😲😋 Och samtidigt gick tjejerna till ett säkert kort, en italiensk restaurang på beachroad. Till förrätt slog favoritdottern till på Carpaccio på kalv och till frugan blev det riktigt tunnt skivad lax..såg fantastiskt gott ut! 😋 Å till varmrätt slog tjejerna till på ravioli med anka och tryffel, ännu ett säkert kort som dom var riktigt nöjda med! 💕 Efter maten tog dom en promenad efter stranden till Hard Rock café för några drinkar innan det var dags att sova.. tydligen hade dom en fantastisk trevlig kväll och jag är i alla fall inte ett dugg avundsjuk..😳😆💕😋 36 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 3 Dela Inlagd December 3 5 timmar sedan, skrev ellim63: Gårdagens kvällsmat till mig blev rå falukorv på knäckebröd...😲😋 Och samtidigt gick tjejerna till ett säkert kort, en italiensk restaurang på beachroad. Till förrätt slog favoritdottern till på Carpaccio på kalv och till frugan blev det riktigt tunnt skivad lax..såg fantastiskt gott ut! 😋 Å till varmrätt slog tjejerna till på ravioli med anka och tryffel, ännu ett säkert kort som dom var riktigt nöjda med! 💕 Efter maten tog dom en promenad efter stranden till Hard Rock café för några drinkar innan det var dags att sova.. tydligen hade dom en fantastisk trevlig kväll och jag är i alla fall inte ett dugg avundsjuk..😳😆💕😋 Kan din kära dotter prata thai? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd December 3 Dela Inlagd December 3 (ändrad) On 2024-11-30 at 11:35, skrev Enis: Farbror 👴🏼 Bosse fick ståpäls 😉 enis Oj vad lik en kinesisk tjej jag känner i Shanghai, skulle nästan kunna ta gift på att det är hon. Men hon på bilden är väl thai antar jag? Ändrades December 3 av Marlon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 3 Dela Inlagd December 3 53 minuter sedan, skrev audirs2: Kan din kära dotter prata thai? Hon förstår hyffsat och pratar en del. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... khonkaen Inlagd December 3 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 3 16 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 4 Dela Inlagd December 4 11 timmar sedan, skrev Marlon: Oj vad lik en kinesisk tjej jag känner i Shanghai, skulle nästan kunna ta gift på att det är hon. Men hon på bilden är väl thai antar jag? Vet ej med med största sannolikhet, är nog inte allt för många turister i dessa krokar enis 3 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd December 11 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 11 Tjejernas sista kväll i Thailand tillbringades på Beefeater, en restaurang med många goda smaker! Frugan fick in en Aperol Spritz och till favoritdottern en GT med gurka och svartpeppar... Åsså en bild på en otroligt trevlig servitör som har jobbat här i många år! Till förrätt slog båda till på ceviche med tonfisk... fantastiskt gott tillsammans med bubbel i glaset. Åsså blev det dags för varmrätt, en köttbit ( wagyu) och risotto med trattkantarell och rödvinssås.. Till dessert delade dom på äppelpaj med vaniljsås, frugan med en Irish coffee och till dotera en kaffe Karlsson. Innan det var dags för tjejerna att slå trynet i kudden blev det eftersläckning på Hard Rock Café... Och enligt uppgift hade dom en fantastiskt trevlig kväll! 💕😘🙏 32 2 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 11 Dela Inlagd December 11 46 minuter sedan, skrev ellim63: Tjejernas sista kväll i Thailand tillbringades på Beefeater, en restaurang med många goda smaker! Frugan fick in en Aperol Spritz och till favoritdottern en GT med gurka och svartpeppar... Åsså en bild på en otroligt trevlig servitör som har jobbat här i många år! Till förrätt slog båda till på ceviche med tonfisk... fantastiskt gott tillsammans med bubbel i glaset. Åsså blev det dags för varmrätt, en köttbit ( wagyu) och risotto med trattkantarell och rödvinssås.. Till dessert delade dom på äppelpaj med vaniljsås, frugan med en Irish coffee och till dotera en kaffe Karlsson. Innan det var dags för tjejerna att slå trynet i kudden blev det eftersläckning på Hard Rock Café... Och enligt uppgift hade dom en fantastiskt trevlig kväll! 💕😘🙏 Öfverhögheten lefer kungligt ser jag! Nästa vecka så blir det knäckebröd och gammal pytt!😆😉😋 1 4 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd December 11 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 11 Dagens tjej 2010 18 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd December 12 Dela Inlagd December 12 16 timmar sedan, skrev audirs2: Öfverhögheten lefer kungligt ser jag! Nästa vecka så blir det knäckebröd och gammal pytt!😆😉😋 Pytten som Elim serverar antar jag håller mästerklass oavsett om den är gammal. Verkligen härligt att se skillnad i mina matvanor och de som har lite klass på ätandet. 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Luke the Drifter Inlagd December 14 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 14 För några dagar sedan så var jag ute på tur med moppen. Jag hade inget mål, själva resan var målet. Efter att ha färdats lite hit och lite dit så började det kurra lite i magen. Aj då, jag hade visst glömt att äta frukost. Nu var jag ganska långt från civilisationen men nog skall man hitta något ställe där man kan få något i kistan. Det jag räknade med var att kunna hitta ett ställe där man kunde få sig en nudelsoppa eller kanske till och med en pad kaprao moo. Vad hittade jag? Ett ställe där man kunde få det mesta i matväg, visserligen endast thailändsk mat men det var vad jag hade räknat med. Dagens tjej, det är den sockersöta flickan som jobbade på stället! 💖 26 1 1 Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd December 16 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 16 Hon kan trolla med bollarna. 13 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 16 Dela Inlagd December 16 49 minuter sedan, skrev rolba: Hon kan trolla med bollarna. Vilka bollar?🌜😆 1 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Onsdag kl 03:08 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Onsdag kl 03:08 Dansant donna på besök från Pattaya livade upp i baren igår. 18 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... swedenfarang Inlagd Igår kl. 18:08 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Igår kl. 18:08 Tack för allt! 14 Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu