mikedo58 Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Hej alla. Jag tycker att det finns rum för en tråd om hus i Thailand på detta forum. Självklart bör det vara egentagna bilder, men huset kan förstås tillhöra vem som helst. Det kan vara både fina, fula, färggranna och på annat sätt intressanta hus. Jag börjar med en bild på mitt eget hus i Krasang, Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mytoman Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Ser schysst ut, Men tog pengarna slut? Eftersom att muren är omålad.. Finns möjligheten till att få se insidan?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Min sambo Anns hus i hembyn uppe i Isaan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Förra årets hus blir det. Ligger någon km utanför Korat CityMitt fyllehus. Bör för säkerhetsskull nämna att det inte är mitt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hassla Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 vårt lilla hus i saraburi! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 vårt lilla hus i saraburi! Ja det va litet?? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hassla Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 ja man får kolla välldigt noga fick inte till det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smilet Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Thai grannens stuga Smilet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hassla Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 lilla huset i saraburi hin kong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Nohnthaburi Bkk. Hittade faktiskt inga direkta bilder på huset? Lite Pics Just Around The Corner! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Nohnthaburi Bkk. Hittade faktiskt inga direkta bilder på huset? Lite Pics Just Around The Corner! "stor som ett hus" Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smilet Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Grannens, jag avundsjuk ? Nej Smilet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smilet Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Grannes hus Smilet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Hej alla. Jag tycker att det finns rum för en tråd om hus i Thailand på detta forum. Självklart bör det vara egentagna bilder, men huset kan förstås tillhöra vem som helst. Det kan vara både fina, fula, färggranna och på annat sätt intressanta hus. Jag börjar med en bild på mitt eget hus i Krasang, Buriram. Mycket fint hus, (har sagt det förut), färgen är jag fortfarande tveksam till... Hade muren "satt sig"? Översvämning eller? Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jokasto Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Vårat hus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Ett hus nära vårt, lutar lite mer varje år men står där ändå år efter år “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Inte dagens men och så ett Thai hus Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hassla Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 ser ut som husen vi har brevid med Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Stormunkens Villa och lillmunkens “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Vårt hus i Pak Thong chai Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 (ändrad) "Våran" chef munk´s hus : huset till en av dom "rika" som betalade för munken`s hus : Ändrades Juli 5, 2012 av Khemmarat Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burpan5 Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Bygget klart.Skål och välkomna.Ligger i Napho Buriram.Mvh Burpan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Vårt hus för några år sedan “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Senast jag var där i April “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Kärringens hus på ca: 170 kvm Först ska övervåningen fixas till invändigt och utvändigt sen ska det byggas garage på 10x4,50 med risbod på övervåningen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu