BBJ Inlagd Juni 13, 2012 Dela Inlagd Juni 13, 2012 Tjena! Om jag ber snällt...visa inga fler bilder på dessa delikatesser. det vattnas och rinner ur munnen på tangetbordet ju Jag har också försökt vädja till dessa nidingar som lägger in snålvattendrivande bilder stup i ett, men nej då det bara kommer mera Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 13, 2012 Dela Inlagd Juni 13, 2012 Vad använder du runt glasburkarna? Något mer än tidningspapper? Själv drar jag ett varv med bubbelplast också för att slippa sillindränkt mat, kläder o andra saker som man ev har i samma väska. Mvh BBJ papper som man lägger om porslin när man flyttar sedan lägger jag hela kylväskan i dubbla sopsäckar med tejpade med silvertejp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juni 13, 2012 Dela Inlagd Juni 13, 2012 Så här gör jag när jag åker till Thailand först packar jag väskorna på kvällen med kläder och lingon,senap osv åker in i sopsäckar ost och kaviar slår jag lite tidningspapper om isolerar bra sedan ställer jag ut dom på min inglasade balkong på morgonen tar jag kylvarorna och lägger i min pippinätta he he kylbag tar nu in dom nerkylda resväskorna lägger i kylbagen sedan åker vi till arlanda checkar in väskorna som lastas i ett kallt lastrum sedan hämtas väskorna på suvvan för vidare transport till Pattaya och in med allt i kylen på stört jag lovar det är riktigt svalt resväskorna när jag öppnar dom på hotellrummet Bra tips 33:an. Nu väntar jag bara på en bild på din lilla pimpinetta kylbag, den var verkligen gullig Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 16, 2012 Dela Inlagd Juli 16, 2012 Fan, blir förvirrad av tullreglerna. Ska ta med några brödlimpor,leverpastej och smörgåsgurka till Thailand. Kan tullen på HKT ge mig problem? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Juli 16, 2012 Dela Inlagd Juli 16, 2012 Fan, blir förvirrad av tullreglerna. Ska ta med några brödlimpor,leverpastej och smörgåsgurka till Thailand. Kan tullen på HKT ge mig problem? Det går nog bra, men var rädd om pastejen! Kan bli väldigt dåliga organismer i den, man kan bli ruskigt dålig. Och kör lite bubbelplast runt gurkburken. Jag fick börja en resa med att tvätta hjortronsylt från hela packningen! Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Den enda maden jag kan tänkas asa från skandinavien e "Svenska Nubbar" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu