mikedo58 Inlagd Oktober 4, 2012 Dela Inlagd Oktober 4, 2012 Några 5-6-åringar (och kanske någon litet äldre) från Cheering-tävlingen vid sportdagarna vid fruns (Kans) skola i Nong Khaem i Krasang, Buriram, i söndags. En liten kille med många hattar, vid samma tillställning som ovan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 4, 2012 Dela Inlagd Oktober 4, 2012 (ändrad) Grabben fyllde år igår. Dagen tillbringades ute vid vårt land, där också många släktingar bor, Synd bara att man inte var på plats, men appen"Whatsapp" är fan guds gåva till oss som jobbar borta, helt fantastiskt enkelt och snabbt sätt att dela bilder på i realtid Vet inte vad som hänt men jag kan inte ge karma så det får bli ett grattis själv ska jag gå bort till skolan och hämta min ögon sten Ändrades Oktober 4, 2012 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frisk Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 En liten söt flicka i Bangkok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 En liten kille som tog igen sig en stund genom att klättra under läktaren för det lila cheering-laget vid sportdagarna i Nong Khaem, i Krasang, Buriram, i söndags. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Frugans syster-dotter nong Ing för ett par år sedan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Det får bli vårt charmiga hustroll som var på besök idag också....Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 Det här fotot är snart två år gammalt och har nog varit här förut, men jag lägger ut det igen som en påminnelse till Gorocco. Pallra dej ned till Hornsgatan och köp en likadan matchtröja Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 Dagens barn är min före detta grannes sondotter när vi bodde i Nong Chok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dine4 99 Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 Bröderna Jack och Pat gnuggar sina geniknölar och startar en match Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dine4 99 Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 Jack får lite hjälp med läxan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 7, 2012 Dela Inlagd Oktober 7, 2012 Äldsta grabben Daniel var hungrig redan som liten och nästa år fyller han 30 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matte64 Inlagd Oktober 7, 2012 Dela Inlagd Oktober 7, 2012 Får väl lägga upp en bild på lilltösen. Hon fyllde 1 år i augusti,och tvingar nog farsan sin att skaffa vapenlicens i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Oktober 9, 2012 Dela Inlagd Oktober 9, 2012 Fick lite ny bilder på dottern igår Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Alisa Bergström Skickat från mig För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matte64 Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Yrvakna ungar på grabbens 4-årsdag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Dottern. Dottern grillar Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mek Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 får bli ett kort på min älskade tjej som lättar upp vardagen för pappa när han är trött Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 13, 2012 Dela Inlagd Oktober 13, 2012 En glad liten skit är FFs minsta Barnbarn.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Oktober 15, 2012 Dela Inlagd Oktober 15, 2012 En liten kinespojke som gärna ville hälsa på mig och Biby på Tiananmen Square i Beijing igår. Biby tyckte att det var mycket roligt att pojkens byxor var öppna i grenen och att man kunde se hans rumpa bakifrån, men detta är mycket vanligt i Kina, där de tycker att det är praktiskt att både slippa blöjor och slippa ta av kläderna för att kissa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frisk Inlagd Oktober 17, 2012 Dela Inlagd Oktober 17, 2012 Dagens barn for bli denna flicka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Oktober 17, 2012 Dela Inlagd Oktober 17, 2012 Min dotter i bustagen. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 Tjejens kompis grabb efter lite träning Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moipenyang Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 Belåten lille Dean växer så det knakar... Sex veckor nu.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 Tjejens kompis grabb efter lite träning Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 Ursäkta att jag rätar upp bilden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 Idag är man lite större mkt mer förstörd, har rapat,dregglat och vinglat betydligt mer C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu