mikedo58 Inlagd Juli 21, 2012 Dela Inlagd Juli 21, 2012 Några mindre barn (småsyskon, etc) från torsdagens hembesök hos fruns elever. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Juli 22, 2012 Dela Inlagd Juli 22, 2012 I dag blev det Gröna Lund... Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 22, 2012 Dela Inlagd Juli 22, 2012 Klockan är alltså 21.30 söndagkväll Den älste har legat i denna position sedan tio i förmiddags Den yngste har efter ett par veckor hos farmor och farfar kommit hem och är jätte social med sin Pappa och Mamma. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 22, 2012 Dela Inlagd Juli 22, 2012 Låten barnen komma till mig... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 22, 2012 Dela Inlagd Juli 22, 2012 Bara såååååååååååååå jäkla söt “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juli 22, 2012 Dela Inlagd Juli 22, 2012 Klockan är alltså 21.30 söndagkväll Den älste har legat i denna position sedan tio i förmiddags Den yngste har efter ett par veckor hos farmor och farfar kommit hem och är jätte social med sin Pappa och Mamma. /Enis Ser ut som i Thailand, där "småbarnen" (frugans bröder), 38 - 56 år, 5 st. bor hemma hos mamma och pappa, på vår mark... Vi har haft en del duster...Funderar om man ska ta dessa till veterinären, och ge dem en spruta.eller om det duger med Bayogon spray... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Juli 22, 2012 Dela Inlagd Juli 22, 2012 Har haft besök av min bror och hans dotter i helgen. Höjdpunkten för brorsdottern, Alexandria var att återigen få umgås med våran chihuahua, Mimmi. Det slog även högre än gårdagens Lisebergs-besök. Bilderna är från i förmiddags, då vi hittade lite blåbär. Som synes så gillar Mimmi blåbär. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juli 25, 2012 Dela Inlagd Juli 25, 2012 Trött då.. Lika trött nu.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Nitikorn & Carl-Evert @ Nacka Strand Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Juli 30, 2012 Dela Inlagd Juli 30, 2012 Barn med thaianstrykning i varierande grad. En mardröm för rasisten Jimmie Åkesson. Två är mina. http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frisk Inlagd Augusti 4, 2012 Dela Inlagd Augusti 4, 2012 Nogle börn i Kanchanaburi 2010. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Min dotter, 2 månader (längst ned i lila) och några andra jämngamla barn, på BVC 1993 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Mina två barn i badbaljan hemma, 1996 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Mina barn (nr 2 och 3 från vänster) tillsammans med de andra barnen som gick hos samma dagmamma, 1997 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Min son hängande på trappräcket hemma, 1998 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Augusti 11, 2012 Dela Inlagd Augusti 11, 2012 Några småflickor som uppträdde vid firandet av Mother's Day i min frus skola igår, i Nong Khaem, utanför Krasang, Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Augusti 11, 2012 Dela Inlagd Augusti 11, 2012 Min son Carl-Evert Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Augusti 12, 2012 Dela Inlagd Augusti 12, 2012 Min dotter. Polarns dotter. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Augusti 12, 2012 Dela Inlagd Augusti 12, 2012 Tror denna bild platsar här med. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boh Rang Inlagd Augusti 12, 2012 Dela Inlagd Augusti 12, 2012 Min frus dotter med son Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 12, 2012 Dela Inlagd Augusti 12, 2012 Barn med thaianstrykning i varierande grad. En mardröm för rasisten Jimmie Åkesson. Två är mina. Din jäkla rasförädare mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rebnel Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Dagens grabb Rebnel Det jag inte orkar göra idag tar vi en annan dag. # Len Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Min dotters ansiktsuttryck efter att jag talat om, att vi måste åka hem till Sverige imorgon.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Rabatt i Söderköping. http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Ny mössa Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu