svampen Inlagd Mars 25, 2019 Dela Inlagd Mars 25, 2019 Barnbarna på Söndags utflykt till Beachen 🏄 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Mars 25, 2019 Dela Inlagd Mars 25, 2019 Några dagar sedan på mina grabbar. . / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd April 27, 2019 Dela Inlagd April 27, 2019 Do-Doo dansade loss på en konsert i går kväll och gjorde som vanligt succe´. Jag var dock måttligt road när han väckte upp mig när han kom hem och skulle visa upp sina färdigheter. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 5, 2019 Dela Inlagd Maj 5, 2019 Min dotter med sonen kollar in lördagens cruising i Gävle. Någonting har man tydligen gjort rätt i alla fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 4, 2019 Dela Inlagd Juni 4, 2019 😢 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 14, 2019 Dela Inlagd Juli 14, 2019 Lånebarn en stund... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Juli 21, 2019 Dela Inlagd Juli 21, 2019 Tiden går fort idag blir den lila skitungen 11år Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Augusti 13, 2019 Dela Inlagd Augusti 13, 2019 En glad unge som leker i Täby C idag Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 26, 2019 Dela Inlagd Oktober 26, 2019 Världens bästa Alice💓 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Matilda Inlagd Oktober 27, 2019 Dela Inlagd Oktober 27, 2019 Känner mig bara tvungen att skriva.... Vilka fina barn ni har 😍. Halvthai, som thai som svenska barn 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Matilda Inlagd Oktober 27, 2019 Dela Inlagd Oktober 27, 2019 On 2018-06-07 at 19:50, skrev Naam kaeng: Dottern kom just ut från frisören - dottern nöjd över behandling och klippning - frisören nöjd över alla mina pengar... Vilket hår 😍. Mitt känns bara platt och livlöst 😖 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Oktober 27, 2019 Dela Inlagd Oktober 27, 2019 På dansparty i Isaan. "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 10, 2020 Dela Inlagd Januari 10, 2020 (ändrad) Idag firas barnens dag i skolorna, så dotra har fixat till sig för ett uppträdande. Ändrades Januari 10, 2020 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 1, 2020 Dela Inlagd Mars 1, 2020 Vi gjorde ett gemensamt försök att skapa "Olof" idag, det gick väl sisådär...... 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Mars 1, 2020 Dela Inlagd Mars 1, 2020 Så här ser det ofta ut på weekenden när det är skolfritt. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd April 17, 2020 Dela Inlagd April 17, 2020 Fick just denna bild från en bekant i Thailand som fött en flicka igår. Vågar inte fråga om ögonbindeln, är det normalt eller är det något fel på ögonen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd April 17, 2020 Dela Inlagd April 17, 2020 (ändrad) Detta är troligen for att minska risken for Corona smitta. De blockerar flickan från att ta fingrarna till ogonen. Ändrades April 17, 2020 av ArneMorales Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 18, 2020 Dela Inlagd Juni 18, 2020 On 2020-04-17 at 11:26, skrev ArneMorales: Detta är troligen for att minska risken for Corona smitta. De blockerar flickan från att ta fingrarna till ogonen. Korrekt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 18, 2020 Dela Inlagd Juni 18, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Augusti 8, 2020 Dela Inlagd Augusti 8, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Augusti 8, 2020 Dela Inlagd Augusti 8, 2020 (ändrad) 1 Ändrades Augusti 8, 2020 av Nakhon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 24, 2020 Dela Inlagd Augusti 24, 2020 Kollade runt i lite gamla molntjänster o flyttade lite bilder.....man blir ju lite orolig, jag är 99,9% säker på att Alice är min dotter via DNA test, undrar om Greta Thunbergs "pappa" är det...... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dannep4 Inlagd September 11, 2020 Dela Inlagd September 11, 2020 On 2020-08-24 at 22:05, skrev Soengsang: Kollade runt i lite gamla molntjänster o flyttade lite bilder.....man blir ju lite orolig, jag är 99,9% säker på att Alice är min dotter via DNA test, undrar om Greta Thunbergs "pappa" är det...... Jag tror inte Gretas Tunbergs pappa är din dotter! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 11, 2020 Dela Inlagd September 11, 2020 On 2020-08-24 at 22:05, skrev Soengsang: Kollade runt i lite gamla molntjänster o flyttade lite bilder.....man blir ju lite orolig, jag är 99,9% säker på att Alice är min dotter via DNA test, undrar om Greta Thunbergs "pappa" är det...... Hur skulle Greta Tunbergs pappa kunna vara säker på att Alice är din dotter? Har du visat honom DNA-testet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 26, 2020 Dela Inlagd Oktober 26, 2020 Nu jäklar är det under 25gr på kvällen. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu