Nilsson68 Inlagd Augusti 6, 2018 Dela Inlagd Augusti 6, 2018 Kärlekens Systerson tycker alla ska ha hårspänne. Även Svärfar.[emoji4]Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Augusti 15, 2018 Dela Inlagd Augusti 15, 2018 Ett par bilder på min tös På ett bröllop som Brudtärna. alla tre och de två tjejerna .. Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Augusti 22, 2018 Dela Inlagd Augusti 22, 2018 Första dagen i fjärde klass han börjar bli stor nu Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd September 3, 2018 Dela Inlagd September 3, 2018 Emma trädgården i Söndags Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 12, 2018 Dela Inlagd September 12, 2018 Frugans Brorsbarn till vilde kom hem från skolan "King Kong"! 💣💥💤 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 28, 2018 Dela Inlagd September 28, 2018 Två trötta Barnbarn på väg till veckans sista skoldag 💕 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Oktober 11, 2018 Dela Inlagd Oktober 11, 2018 Dagens barn är min kompis dotter som heter Jung. Luke the Drifter DS Självklart så frågade jag min vän om det var ok om jag lade ut en bild på hennes dotter på nätet och det var inga problem ! Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Oktober 21, 2018 Dela Inlagd Oktober 21, 2018 Nu inväntar vi dagens födelsedagsfest. 9 år och stora damen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 1, 2018 Dela Inlagd November 1, 2018 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd November 1, 2018 Dela Inlagd November 1, 2018 För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd November 15, 2018 Dela Inlagd November 15, 2018 On 2018-11-01 at 12:06, skrev piloten66: Ja hon är alltid glad och galen min dotter För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 15, 2018 Dela Inlagd November 15, 2018 1 minut sedan, skrev piloten66: Ja hon är alltid glad och galen min dotter Äpplet faller inte långt från trädet.... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 18, 2018 Dela Inlagd November 18, 2018 Sambon ut och äter med barnbarnet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd November 18, 2018 Dela Inlagd November 18, 2018 Det blev en bild på tjejen Hon somnar Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 29, 2018 Dela Inlagd November 29, 2018 Man är Tydligen saknad av barna i Nonthamburi Frugans Brors barnbarn 💞 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd December 6, 2018 Dela Inlagd December 6, 2018 Do-Doo charmar brudar överallt med sina dansuppvisningar, man borde nog hakat på charmtrollet. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 14, 2018 Dela Inlagd December 14, 2018 Fick besök i går kväll av ett gäng grannbarn som sjöng "Goderafton" så det dånade om det! ❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd December 23, 2018 Dela Inlagd December 23, 2018 (ändrad) Full fart på gatan här utanför. Min grabb som nu är 8 kör racing med en kompis, och frugans äldre grabb som är 13 spelar volleyfotboll med sina kompisar med nätet tvärs över gatan. bilar Några bilar per timma passerar, men de väntar utan problem, på att bli framsläppta. Ändrades December 23, 2018 av ArneMorales Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd December 24, 2018 Dela Inlagd December 24, 2018 Grabben är nyfriserad till Jul Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 28, 2018 Dela Inlagd December 28, 2018 Besök av Barnbarna 💕 i Julklapps kläder Liverpool & Barcelona ⚽ Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 5, 2019 Dela Inlagd Januari 5, 2019 Kärlekens Systerson och en Granne.Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 21, 2019 Dela Inlagd Januari 21, 2019 Kul med vattentät telefon....yngsta dotra. Äldsta dotra har nu tränat netball intensivt i 3 månader igen, de sover oftast på skolan för att hinna med morgonpasset som startar 05.30, sen igen på kvällen....alla dagar i veckan, samt ett pass på lördag och söndag. Idag bär det av till Nakhon Sawan för dem, 10 dagars turnering, får se om jag åker dit för att heja på dem lite. Bor inte @nissehult_13lite i närheten ? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 31, 2019 Dela Inlagd Januari 31, 2019 Siesta o mjölk för lilltösen 💕 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 1, 2019 Dela Inlagd Februari 1, 2019 Dagens "barn" Nu har grabben bytt ut trummorna till en gura. Bra jobbat med tanke på att farsan är totalt tondöv 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 21, 2019 Dela Inlagd Mars 21, 2019 Bästa Alice är i Pattaya och förlustar sig på sommarlovet, önskar jag kunde vart med #löneslav Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu