Tallviking Inlagd Maj 7, 2017 Dela Inlagd Maj 7, 2017 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 4, 2017 Dela Inlagd Juni 4, 2017 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Juni 16, 2017 Dela Inlagd Juni 16, 2017 Hur kul kan man inte ha i poolen / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Juni 28, 2017 Dela Inlagd Juni 28, 2017 Den nya och klart förbättrade versionen av en själv. 2 veckor till så får man åka hem och leka med honom igen. Sist jag såg honom var 9 veckor sedan när jag hoppade in i taxin för att åka jobba. När han förstod att jag skulle försvinna började han gråta så han kräktes. Tungt att vara sjöman i dom lägena. / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lillamannen Inlagd Oktober 15, 2017 Dela Inlagd Oktober 15, 2017 Var till sporthallen med min 20 månaders Dotter, helt plötsligt var hon spårlöst borta. Jag ropade och letade överallt men ingen Dotter syntes eller hördes. Har hon blivit kidnappad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lillamannen Inlagd Oktober 15, 2017 Dela Inlagd Oktober 15, 2017 Men efter en stund öppnades ett förvaringsskåp inifrån och där hade busfröet gömt sig helt tyst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lillamannen Inlagd Oktober 21, 2017 Dela Inlagd Oktober 21, 2017 Glass är ett måste i Thailand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd November 2, 2017 Dela Inlagd November 2, 2017 Pappa Junior, 2 år gammal lite drygt. / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 26, 2018 Dela Inlagd Januari 26, 2018 Nackdelen med det "skitjobb" man har är att biland längtar man efter barnen nått kopiöst. På färjan till Koh Chang för ett par månader sedan. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Februari 5, 2018 Dela Inlagd Februari 5, 2018 Kärlekens systerson.Go liten krabat.Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Mars 24, 2018 Dela Inlagd Mars 24, 2018 Våren 2018. Anybody..!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Mars 29, 2018 Dela Inlagd Mars 29, 2018 Så jävla trött på denna vinter. Lite sommarvarmt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 30, 2018 Dela Inlagd Mars 30, 2018 Så länge man får drägla lite så är man nöjd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Mars 30, 2018 Dela Inlagd Mars 30, 2018 (ändrad) 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Så länge man får drägla lite så är man nöjd. När det dräglas ser man likheten med far... Ändrades Mars 30, 2018 av samet Rättstavning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Mars 31, 2018 Dela Inlagd Mars 31, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd April 4, 2018 Dela Inlagd April 4, 2018 Börjar bli stora tjejen 5 år nuSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 7, 2018 Dela Inlagd Juni 7, 2018 Dottern kom just ut från frisören - dottern nöjd över behandling och klippning - frisören nöjd över alla mina pengar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juni 8, 2018 Dela Inlagd Juni 8, 2018 Kärlekens Systerson. Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juli 6, 2018 Dela Inlagd Juli 6, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 12, 2018 Dela Inlagd Juli 12, 2018 Dotra som en kombo av Swe/Thai/Vietnam Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juli 13, 2018 Dela Inlagd Juli 13, 2018 On 2012-10-06 at 16:27, skrev Khemmarat: Det här fotot är snart två år gammalt och har nog varit här förut, men jag lägger ut det igen som en påminnelse till Gorocco. Pallra dej ned till Hornsgatan och köp en likadan matchtröja Ja det är ju klart att han håller på Hammarby. Han är ju inte riktigt medveten än. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 13, 2018 Dela Inlagd Juli 13, 2018 1 timme sedan, skrev Batting: Ja det är ju klart att han håller på Hammarby. Han är ju inte riktigt medveten än. Ett nästan 6 år gammalt inlägg...underbart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juli 13, 2018 Dela Inlagd Juli 13, 2018 2 minuter sedan, skrev ellim63: Ett nästan 6 år gammalt inlägg...underbart! Japp och nu har han kommit till sina sinnens fulla bruk och håller på ÖSK Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 13, 2018 Dela Inlagd Juli 13, 2018 Precis nyss, skrev Batting: Japp och nu har han kommit till sina sinnens fulla bruk och håller på ÖSK Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Juli 28, 2018 Dela Inlagd Juli 28, 2018 Filippa med mormor och morfar Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu