Hua Hin Inlagd April 29, 2016 Dela Inlagd April 29, 2016 Grabben fick bestämma lunchen i går Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 5, 2016 Dela Inlagd Maj 5, 2016 Glasskalas för Barnbarnen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 18, 2016 Dela Inlagd Maj 18, 2016 Dotra som elevrepresentant. Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Maj 21, 2016 Dela Inlagd Maj 21, 2016 "Snälla pappa. Får jag spela det där spelet du gillar så himla mycket?" - Ok men bara för en liten stund då, och du får bara köra med bilarna, ok? "Jag vet, pappa" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 4, 2016 Dela Inlagd Juni 4, 2016 Några härliga ungar som fastnat på bild under mina resor i Sydostasien If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juni 4, 2016 Dela Inlagd Juni 4, 2016 Lägger upp några från Songkran ? Och bäst kompisen. Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 Världens bästa Anna. 2010 2016 Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Juni 29, 2016 Dela Inlagd Juni 29, 2016 Grabben matar fiskar i Sukhothai Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moipenyang Inlagd Oktober 13, 2016 Dela Inlagd Oktober 13, 2016 Sonen ser ut att bli buddhist Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Oktober 17, 2016 Dela Inlagd Oktober 17, 2016 Får bli dottern som har haft mod att skaffa tandställning nu. Snacka om Selfie Mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 1, 2016 Dela Inlagd November 1, 2016 Fadderbarnet som vi är några st här som försöker att hjälpa. Kostar mig inte mer än ett par öl i veckan för att dra mitt strå till stacken. Dags för tvåmånaderskontroll. Rund och go om kinderna nu. När jag såg henne ca två veckor gammal var hon som en tom påse och vägde knappt två kilo. Hon har vad jag vet inget riktigt namn än men kallas för Nam Fon (Regnvatten) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 1, 2016 Dela Inlagd November 1, 2016 Fadderbarnet som vi är några st här som försöker att hjälpa. Kostar mig inte mer än ett par öl i veckan för att dra mitt strå till stacken. Dags för tvåmånaderskontroll. Rund och go om kinderna nu. När jag såg henne ca två veckor gammal var hon som en tom påse och vägde knappt två kilo. Hon har vad jag vet inget riktigt namn än men kallas för Nam Fon (Regnvatten) Vilken gulleplutt och då menar jag bebisen.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd November 4, 2016 Dela Inlagd November 4, 2016 Kärlekens systerson. Växt på sig sen vi träffades sist som nyfödd i April. Längtar till vi ses igen [emoji4]Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mek Inlagd November 7, 2016 Dela Inlagd November 7, 2016 Dagens barn får bli min solstråle som fyllde sex i tisdags Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SanMakha Inlagd November 7, 2016 Dela Inlagd November 7, 2016 Min frus barnbarn Nampan gillar att flyga. Och frugans kusins (en av dom som det verkar finnas dussinvis av) barnbarn Ytoy gillar katter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SanMakha Inlagd November 25, 2016 Dela Inlagd November 25, 2016 Nampan vill gå i skolan, så en liten bänk hemma blir en bra början! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 25, 2016 Dela Inlagd November 25, 2016 11 minuter sedan, skrev SanMakha: Nampan vill gå i skolan, så en liten bänk hemma blir en bra början! Så jäkla cool! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 11, 2016 Dela Inlagd December 11, 2016 Igår firade vi barnbarnet Johnna som fyller 7 år den 23/12 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd December 11, 2016 Dela Inlagd December 11, 2016 Kärlekens systerson Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SanMakha Inlagd December 12, 2016 Dela Inlagd December 12, 2016 On 2016-12-11 at 07:37, skrev Kenneth4618: Igår firade vi barnbarnet Johnna som fyller 7 år den 23/12 Tänk va bra (om man är barn alltså) fylla år dagen innan julafton! Va avis alla andra blir när hon öppnar alla sina födelsedagspaket, dan föra dan! Lyllos på dig Johnna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Juha Inlagd Januari 20, 2017 Dela Inlagd Januari 20, 2017 On 6/16/2012 at 18:08, skrev Juha: Benjamin 9 månader är glad. Benjamin 5 år är flickornas favorit. Lex-Thaksin, 25,355 korruptionsfall ska få amnesti. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jerker Inlagd Januari 28, 2017 Dela Inlagd Januari 28, 2017 Ett gammalt foto (11 år ) det togs andra gången i byn nu har lilla tjejen egna barn och stora pojken gift sig och barn på väg. http://tomtensmandlar.tictail.com/Jerker เจสเปอร์ โรสัน Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 2, 2017 Dela Inlagd Februari 2, 2017 Lite uppvärmning. Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 17, 2017 Dela Inlagd April 17, 2017 Gårdagens barn då de flesta är runt 19 - 20 år nu. Jittra i blått “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd April 24, 2017 Dela Inlagd April 24, 2017 Har är några bilder på våran dotter Nu 5 månader. Hos mamma i PH. Ute och åker med yngre kusin Belle. Tar ut nappen själva. Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu