Enis Inlagd Mars 5, 2016 Dela Inlagd Mars 5, 2016 Sista bilden på min son... en månad senare så har han lämnat oss /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 5, 2016 Dela Inlagd Mars 5, 2016 Faster Pia och wille barnbarnet mitt har kört slut på varandra /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Mars 6, 2016 Dela Inlagd Mars 6, 2016 Sonen fick tag på jordgubbar på en marknad i Sukhothai i dag ganska bittra om man jämför med Svenska Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 10, 2016 Dela Inlagd Mars 10, 2016 Var någon form av barnpassare härom dan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 10, 2016 Dela Inlagd Mars 10, 2016 Två barn på denna bild Min pappas och mitt /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mek Inlagd Mars 10, 2016 Dela Inlagd Mars 10, 2016 provar att lägga in en länk på tösen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mek Inlagd Mars 10, 2016 Dela Inlagd Mars 10, 2016 provar en på grabben med som har mammas humör Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Mars 10, 2016 Dela Inlagd Mars 10, 2016 On 2015-12-30 at 09:44, skrev Boh Rang: Frugans yngsta barnbarn Han såg verkligen ut att "götta" sig vad äter han? Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Mars 10, 2016 Dela Inlagd Mars 10, 2016 12 timmar sedan, skrev rolba: Var någon form av barnpassare härom dan. Ge inte bort nycklarna! Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Mars 10, 2016 Dela Inlagd Mars 10, 2016 8 timmar sedan, skrev mek: provar en på grabben med som har mammas humör Fina filmer, men ta det lugnt med filmer på dottern, man vet inte vem som kollar, delar vidare osv. Det här är en kommentar som inte skulle behövts för ett par år sedan här, men nu är det tyvärr ett fientligt klimat som gör att en varning nog är på sin plats. Dom upplagda filmerna är nog inget, bara tänk på vad ni lägger upp! I all välmening Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Mars 11, 2016 Dela Inlagd Mars 11, 2016 Egentligen har jag bestämt att inte lägga in bilder på min familj, men det här va en rätt kul händelse. Inspirerat av examination day gissar jag har man redan i förskolan börjat med detta jippo, att ta emot diplom för genomförd termin. cirka 100 ungar i 4-5 års ålder iklädda nån sorts cape tog igår emot sina diplom. Sedan bjöd kommunen (amphoer) på lunch och godis! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 11, 2016 Dela Inlagd Mars 11, 2016 4 timmar sedan, skrev Baa: Egentligen har jag bestämt att inte lägga in bilder på min familj, men det här va en rätt kul händelse. Inspirerat av examination day gissar jag har man redan i förskolan börjat med detta jippo, att ta emot diplom för genomförd termin. cirka 100 ungar i 4-5 års ålder iklädda nån sorts cape tog igår emot sina diplom. Sedan bjöd kommunen (amphoer) på lunch och godis! Jupp gäller att börja med kungahusindoktrineringen tidigt, om du ni sköter er bra i skolan är värdig mot kungahuset så kommer ni en dag få mottaga ett studiediplom av en "kunglig"-person /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Mars 11, 2016 Dela Inlagd Mars 11, 2016 1 timme sedan, skrev Enis: Jupp gäller att börja med kungahusindoktrineringen tidigt, om du ni sköter er bra i skolan är värdig mot kungahuset så kommer ni en dag få mottaga ett studiediplom av en "kunglig"-person /Enis Tjaa, så är det väl, men eftersom vi ska fortsätta att bo här är det bara att gilla läget. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd April 9, 2016 Dela Inlagd April 9, 2016 Dagens grannbarn. Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 11, 2016 Dela Inlagd April 11, 2016 Mina finaste småtjer som växer oroande fort. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kuppari Inlagd April 11, 2016 Dela Inlagd April 11, 2016 Dagens barn blir min dotter som älskar att äta sushi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 13, 2016 Dela Inlagd April 13, 2016 Vi har det bra vi här bak i bilen ! Barnbarna Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swedmark Inlagd April 14, 2016 Dela Inlagd April 14, 2016 (ändrad) Normalt är jag inte bra med en kamera, men här tror jag at jag hade tur och fånga rätt ögonblick. Barn i hembyen. Ändrades April 14, 2016 av Swedmark En dansk som ber om ursäkt för hans konstiga svenska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 15, 2016 Dela Inlagd April 15, 2016 (ändrad) Från Songkran förra året Ändrades April 15, 2016 av rolba Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 15, 2016 Dela Inlagd April 15, 2016 Sista bilden skulle ju inte med. Blir spyless på forumet ibland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 15, 2016 Dela Inlagd April 15, 2016 Sista bilden skulle ju inte med. Blir spyless på forumet ibland. Ser ut som en Olds cab (3:e bilen). Så det gör inget att det blev fel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd April 16, 2016 Dela Inlagd April 16, 2016 Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 17, 2016 Dela Inlagd April 17, 2016 Exets dotter som fyllde 20 igår. Var 13 på bilden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd April 17, 2016 Dela Inlagd April 17, 2016 42 minuter sedan, skrev rolba: Exets dotter som fyllde 20 igår. Var 13 på bilden. Riktigt bra foto. Synd att du vart tvungen att klippa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 24, 2016 Dela Inlagd April 24, 2016 Min dotter världens bästa Anna skickade några selfies Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu