Soengsang Inlagd September 4, 2014 Dela Inlagd September 4, 2014 Några fler bilder från festligheterna i barnens skola, förstaklassarna. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd September 8, 2014 Dela Inlagd September 8, 2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frisk Inlagd September 11, 2014 Dela Inlagd September 11, 2014 2 flickor från Khanchanaburi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd September 11, 2014 Dela Inlagd September 11, 2014 2 flickor från Khanchanaburi. Nu har jag suttit och stirrat på denna bild i flera minuter och det är många tankar som far genom skallen. Fantastisk bild, tänk om den kunde ersätta den där "andra" bilden som sitter i varje thailändskt hem. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frisk Inlagd September 11, 2014 Dela Inlagd September 11, 2014 Nu har jag suttit och stirrat på denna bild i flera minuter och det är många tankar som far genom skallen. Fantastisk bild, tänk om den kunde ersätta den där "andra" bilden som sitter i varje thailändskt hem. Tack så mycket får den snälla kommentar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd September 27, 2014 Dela Inlagd September 27, 2014 Mina ungar, som käkar mammas burgare.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd September 29, 2014 Dela Inlagd September 29, 2014 Det jobbigt att gunga ibland Sent from my iPad using Maipenrai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd Oktober 2, 2014 Dela Inlagd Oktober 2, 2014 "Pappa..pappa jag vill också vara med" "Vad gör du för något?" "Titta på mina STORA tänder" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 2, 2014 Dela Inlagd Oktober 2, 2014 "Pappa..pappa jag vill också vara med" "Vad gör du för något?" "Titta på mina STORA tänder" vilket charmtroll! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd Oktober 2, 2014 Dela Inlagd Oktober 2, 2014 vilket charmtroll! Jo du det är hon verkligen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 2, 2014 Dela Inlagd Oktober 2, 2014 (ändrad) ? Ändrades Oktober 2, 2014 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Oktober 3, 2014 Dela Inlagd Oktober 3, 2014 Såhär kan det bli när man inte får som man vill Sent from my iPhone using Maipenrai mobile app Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Oktober 3, 2014 Dela Inlagd Oktober 3, 2014 Utstämpling från dagis Sent from my iPhone using Maipenrai mobile app Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Oktober 4, 2014 Dela Inlagd Oktober 4, 2014 Har äntligen lite ensamtid, så jag gick igenom kameran och hittade denna från midsomras. Tyvärr så är denna väldigt passande för min situation just nu,,,,,, Tack och lov så är det inte min älskade dotter som har vänt mig ryggen,,,,,, C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Oktober 4, 2014 Dela Inlagd Oktober 4, 2014 Kommer bli dyrt om några år Sent from my iPhone using Maipenrai mobile app Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Oktober 4, 2014 Dela Inlagd Oktober 4, 2014 Kommer bli dyrt om några år Rättning ; dyrare Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Oktober 4, 2014 Dela Inlagd Oktober 4, 2014 Rättning ; dyrare Hoppas hon väljer satsning mot moto GP än häst hoppning Sent from my iPhone using Maipenrai mobile app Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 5, 2014 Dela Inlagd Oktober 5, 2014 (ändrad) Barnbarn nya skolväskor Ändrades Oktober 5, 2014 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 5, 2014 Dela Inlagd Oktober 5, 2014 Här blev det dyrt Dottern bad sin mamma klippa håret Under klippningens gång blev de oense om hur det skulle klippas Så nu har dottern en IPhone med trasig framsida då hon Råkade tappa den när hon var som mest irriterad Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 5, 2014 Dela Inlagd Oktober 5, 2014 Här blev det dyrt Dottern bad sin mamma klippa håret Under klippningens gång blev de oense om hur det skulle klippas Så nu har dottern en IPhone med trasig framsida då hon Råkade tappa den när hon var som mest irriterad Enis Haha dags för 6:an?? Ohhi Peng maak. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 7, 2014 Dela Inlagd Oktober 7, 2014 (ändrad) Dagens barn är på Wat just nu, har troligen något att göra med morgondagens Bhudda dag? Ändrades Oktober 7, 2014 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kuppari Inlagd Oktober 7, 2014 Dela Inlagd Oktober 7, 2014 Dottern provar en mössa till vintern. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Oktober 11, 2014 Dela Inlagd Oktober 11, 2014 Den minsta av mina tre tjejer. Har fått hårat fixat, dagen till ära. Foton taget av frugan.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Oktober 12, 2014 Dela Inlagd Oktober 12, 2014 Några bilder på min systers barnbarn, från 60+30-årskalaset i Sundsvall i början av augusti. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 14, 2014 Dela Inlagd Oktober 14, 2014 Vattenfalls bad. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu