Maitan Inlagd Juli 13, 2014 Dela Inlagd Juli 13, 2014 Härlige Pa-na...... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 15, 2014 Dela Inlagd Juli 15, 2014 Ja nu skall vi ha nere Khans yngste son, som ja kallar för Ling. Detta skall bli kul hoppas bara allt går bra. vi var ut och handla idag en hjälm plus kakor. Khan var ej med och det gick kanon bra allt.....grabben är fyra år...... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 19, 2014 Dela Inlagd Juli 19, 2014 Mr. Ling.......... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Juli 19, 2014 Dela Inlagd Juli 19, 2014 Vad är det med ungar och djur? Här polarns hasip 5 år med Alpacka och minigris på Lunåns gård igår. Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juli 20, 2014 Dela Inlagd Juli 20, 2014 Det här är Zlatan. Ma¨s, Städtanten¨s minsting. Fin tröja, va ? Snälla Towe köpte den och skickade ner till mig. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juli 20, 2014 Dela Inlagd Juli 20, 2014 en sån stilig och tjusig grabb Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Juli 20, 2014 Dela Inlagd Juli 20, 2014 Det här är Zlatan. Ma¨s, Städtanten¨s minsting. Fin tröja, va ? Snälla Towe köpte den och skickade ner till mig. DSCF0046 (kopia).JPG Karman var för barnet så ingen missuppfattar det hela Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 22, 2014 Dela Inlagd Juli 22, 2014 Man kan visst somna på alla konstiga ställen....... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Juli 23, 2014 Dela Inlagd Juli 23, 2014 Man kan visst somna på alla konstiga ställen.... Det är tungt med barhäng hela dagarna! Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 23, 2014 Dela Inlagd Juli 23, 2014 Dagens får bli dessa barn som för övrigt varit med i en annan tråd “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 24, 2014 Dela Inlagd Juli 24, 2014 Gött att se MR. Ling äter samma som mig...... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 25, 2014 Dela Inlagd Juli 25, 2014 Pa-na var på besök, killen är för gooooo.......... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Juli 25, 2014 Dela Inlagd Juli 25, 2014 Pa-na var på besök, killen är för gooooo.... Är han inte lite väl tungt beväpnad,tycker Jomtien känns tryggt eller är det juntan som skrämmer ? Hur som haver hare gott Mr Mait från ett 33 gradigt Svedala. Mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Juli 25, 2014 Dela Inlagd Juli 25, 2014 Sonen blev sex år i Måndags så det blev ett besök hos cykelhandlarna Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 25, 2014 Dela Inlagd Juli 25, 2014 (ändrad) Dagens barn såg jag idag utanför ÖB i Gävle En stackars grabb i gissningsvis undre tonåren som satt utanför entrén och tiggde. Tog ingen bild utan ringde socialtjänsten istället om de nu hade tid att maka sig dit. /Enis Ändrades Juli 25, 2014 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd Juli 25, 2014 Dela Inlagd Juli 25, 2014 Min lilla solstråle som får mitt hjärta att värmas upp i alla lägen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 25, 2014 Dela Inlagd Juli 25, 2014 Min lilla solstråle som får mitt hjärta att värmas upp i alla lägen IMG_2411.jpg Härlig bild :thumbsup: Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd Juli 25, 2014 Dela Inlagd Juli 25, 2014 Härlig bild :thumbsup: Tack Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd Juli 25, 2014 Dela Inlagd Juli 25, 2014 Min lilla solstråle som får mitt hjärta att värmas upp i alla lägen IMG_2411.jpg En bild man blir glad av att se,kostar han/hon endast 189;- är jag spekulant. bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd Juli 25, 2014 Dela Inlagd Juli 25, 2014 En bild man blir glad av att se,kostar han/hon endast 189;- är jag spekulant. Fan ser du inte att det är en flicka med ett rosa hårspänne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juli 25, 2014 Dela Inlagd Juli 25, 2014 Fan ser du inte att det är en flicka med ett rosa hårspänne Påminner mig om ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juli 25, 2014 Dela Inlagd Juli 25, 2014 Tog ingen bild utan ringde socialtjänsten istället om de nu hade tid att maka sig dit. Ja du visst blir man ledsen och förmodligen hade dom inte tid Att barn inte får vara barn är väl det största sveket i våran tid, vare sej här i Sverige eller annorstäders Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 Djur o kul iLördags! "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 31, 2014 Dela Inlagd Juli 31, 2014 Mr Ling fick sig ett par snabba dojjer idag......... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd Juli 31, 2014 Dela Inlagd Juli 31, 2014 "Vad är det där för något? Går det att äta? "Vi provar" "Pappa det var surt!!" "Kanske smakar bättre om vi provar en gång till! "Finns det mer?" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu