B747 Inlagd Juli 8, 2012 Dela Inlagd Juli 8, 2012 Försök att få två barn att titta in i kameran samtidigt... .. He he.Det verkar inte lätt! PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Juha Inlagd Juli 8, 2012 Dela Inlagd Juli 8, 2012 Vet ni 'varför'Thai rakar nyfödda,? Jag vet. Lex-Thaksin, 25,355 korruptionsfall ska få amnesti. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 8, 2012 Dela Inlagd Juli 8, 2012 Vet ni 'varför'Thai rakar nyfödda,? Jag vet. Trodde inte att det fanns "skäggbarn" i Thailand? ? ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
foreverbubbles8 Inlagd Juli 8, 2012 Dela Inlagd Juli 8, 2012 Försök att få två barn att titta in i kameran samtidigt... Lol...prova att ställa en skål med glass på bordet nästa gång Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Juli 8, 2012 Dela Inlagd Juli 8, 2012 Slänger in några bilder på dottern när hon va riktigt liten. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Juli 8, 2012 Dela Inlagd Juli 8, 2012 Ett par till. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 (ändrad) Systersonen klarar äta själv på 1-års dagen! Grattis gubben Ändrades Juli 9, 2012 av Gawar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Farsan jag har mer hår. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Nybadad dotter. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Försök att få två barn att titta in i kameran samtidigt... .. Du fick ju inte nån av dom att titta in i kameran Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Säg AHHHH “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Hungrig? Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 (ändrad) Några av de mindre pojkarna vid dagens morgonsamling på fruns skola i Krasang, Buriram. Ändrades Juli 10, 2012 av mikedo58 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Utfodrade Tyvär regnar det.Så nu är cirkusen i gång När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Några av de mindre flickorna vid dagens morgonsamling på fruns skola i Krasang, Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Semester. http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Utfodrade Tyvär regnar det.Så nu är cirkusen i gång Du är en riktig allsysslare clion,nu kom dagispassare upp på CV:n oxå Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Två små pojkar i datorlabbet på fruns skola i Nong Khaem, strax utanför Krasang, Buriram, idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 Biby med skoluniform, i morse. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 Min lille Ty trivs i kundvagnen också.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 Mitt barnbarn 3år : Och hans morbror 19 månader : Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 12, 2012 Dela Inlagd Juli 12, 2012 Dessa är från nyår i Bkk Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd Juli 12, 2012 Dela Inlagd Juli 12, 2012 (ändrad) Bilder från idag! Grabben sitter i gungan, bilden är tagen underifrån i full fart. The pink lady var på marknaden i går och köpte en ny peruk, idag har hon varit med mormor till skogen och plockat kantareller. Ändrades Juli 12, 2012 av maakaao Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peo61 Inlagd Juli 12, 2012 Dela Inlagd Juli 12, 2012 Dagens barn, fast bilden inte är dagens.. //Peo Gnällsmurfen gnäller igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
zappa Inlagd Juli 12, 2012 Dela Inlagd Juli 12, 2012 Pappa det här är väl ingen Abbore !!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu