scorpio63 Inlagd December 20, 2013 Dela Inlagd December 20, 2013 Två halv thai barn som har skojj ImageUploadedByMaipenrai1387567559.927239.jpg Halvthaibarn är så vackra:-) En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sid Inlagd December 20, 2013 Dela Inlagd December 20, 2013 Filippa påväg ut Helt sagolikt bedårande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd December 20, 2013 Dela Inlagd December 20, 2013 Intag av lunchen idag för Filippa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd December 21, 2013 Dela Inlagd December 21, 2013 Live and direct från Krabi! Barnen badar i poolen med denna trevliga tjej från Bangkok. ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd December 21, 2013 Dela Inlagd December 21, 2013 Mitt bidrag till dagens barn får bli Asia 3 år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd December 21, 2013 Dela Inlagd December 21, 2013 William fixar pepparkakshuset Uniformen på. I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 21, 2013 Dela Inlagd December 21, 2013 Jim Thomsons farm utanför Korat. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd December 21, 2013 Dela Inlagd December 21, 2013 Oj vad jag skulle vilja ha ett normalt barn, båda mina barn har bokstavskombinationer. Nu med ny mamma så ser man framtiden an. Hade han skrivit "hellre" så hade jag nog gett dej medhåll, men han skrev inte det vilket är en stor skillnad åtminstone för oss som är föräldrar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd December 21, 2013 Dela Inlagd December 21, 2013 Tack för det. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 21, 2013 Dela Inlagd December 21, 2013 Svensk- Holländska grabbar på väg till poolen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd December 22, 2013 Dela Inlagd December 22, 2013 Dagens barn får bli Nong Imm med vår Cokkie. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 23, 2013 Dela Inlagd December 23, 2013 Dagens barn är farfars prinsessa som idag fyller 4 år “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd December 24, 2013 Dela Inlagd December 24, 2013 Mor och dotter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kilo Inlagd December 24, 2013 Dela Inlagd December 24, 2013 En bild på grabben! Passar även på att önska alla en riktig god jul! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd December 24, 2013 Dela Inlagd December 24, 2013 David Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd December 24, 2013 Dela Inlagd December 24, 2013 I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boh Rang Inlagd December 24, 2013 Dela Inlagd December 24, 2013 Dress for success.Min sonson 8,5 månader Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boh Rang Inlagd December 24, 2013 Dela Inlagd December 24, 2013 Pensionsplanering som föräldrar? Gäller att lägga grunden i tid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd December 24, 2013 Dela Inlagd December 24, 2013 Pensionsplanering som föräldrar? Gäller att lägga grunden i tid. se hur han lider, smärtan e ju olidlig. DETTA måste nog betecknas som barnmisshandel. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boh Rang Inlagd December 24, 2013 Dela Inlagd December 24, 2013 se hur han lider, smärtan e ju olidlig. DETTA måste nog betecknas som barnmisshandel. Nej det gäller att ha en snygg fasad.Sen som huligan. (Hoppas verkligen inte det senare.) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd December 25, 2013 Dela Inlagd December 25, 2013 Tomten kom förbi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd December 27, 2013 Dela Inlagd December 27, 2013 Filippa på julafton Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd December 27, 2013 Dela Inlagd December 27, 2013 Filippa på julafton Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lung-Nok Inlagd December 29, 2013 Dela Inlagd December 29, 2013 Kan inte låta bli att visa den här bilden på en liten tjej vi träffade när vi vandrade bland bergen i Nepal. Precis när vi kom var hon ute på kakjakt... Livet är som en påse - tomt och innehållslöst tills man fyller det med något. /Pastor Jansson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd December 29, 2013 Dela Inlagd December 29, 2013 Några bilder på Biby från vår kryssning till Helsingfors fredag-söndag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu