Kenneth4618 Inlagd December 3, 2013 Dela Inlagd December 3, 2013 Barnbarnet som fick både sin födelsedagspresent och julklapp idag då hon fyller år den 23/12 och farfar är i Thailand då “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sid Inlagd December 3, 2013 Dela Inlagd December 3, 2013 Börjar bli kallt nu på morgnarna när dotra ska till skolan, så jacka på! Vilken liten prinsessa, farligt söt! Har säkert redan klarat av att Linda pappa runt lillfingret Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 3, 2013 Dela Inlagd December 3, 2013 Var tog du vägen? Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Juha Inlagd December 4, 2013 Dela Inlagd December 4, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=HfmLLBrkAL4 Lex-Thaksin, 25,355 korruptionsfall ska få amnesti. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 4, 2013 Dela Inlagd December 4, 2013 Barnbarnet som fick både sin födelsedagspresent och julklapp idag då hon fyller år den 23/12 och farfar är i Thailand då DSC044100.jpg DSC044130.jpg Mitt minsta barnbarn har också födelsedag 23/12.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 4, 2013 Dela Inlagd December 4, 2013 En bild på min lilla faddertjej i Indien If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd December 5, 2013 Dela Inlagd December 5, 2013 Totalt utslagen tjej som pappa blir ibland med För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
woffe2 Inlagd December 5, 2013 Dela Inlagd December 5, 2013 Får bli en bild på min välartade son Christian, som ska bli vetinte när han blir stor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 5, 2013 Dela Inlagd December 5, 2013 FFF läser saga för dagbarnen = barnbarnen men josuha har fått FFs Itelefon som är mer intressant.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd December 8, 2013 Dela Inlagd December 8, 2013 William i bilen. I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd December 8, 2013 Dela Inlagd December 8, 2013 Fillipa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 8, 2013 Dela Inlagd December 8, 2013 Emma & Vicky “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 8, 2013 Dela Inlagd December 8, 2013 Posta om Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd December 11, 2013 Dela Inlagd December 11, 2013 William bowlar för första gången. Han gjorde också sin första dubbel strike, bra jobbat I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd December 16, 2013 Dela Inlagd December 16, 2013 William bakar vörtbröd. I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd December 18, 2013 Dela Inlagd December 18, 2013 Filippa påväg ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 18, 2013 Dela Inlagd December 18, 2013 Filippa påväg ut ImageUploadedByMaipenrai1387402265.210302.jpg så här dags? ? ?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd December 19, 2013 Dela Inlagd December 19, 2013 så här dags? ? ?? Nejdå, det var från igår på dan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd December 19, 2013 Dela Inlagd December 19, 2013 Framme på resorten barnen är redan i poolen och badar för fullt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 19, 2013 Dela Inlagd December 19, 2013 Idol nästa för dotra? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd December 20, 2013 Dela Inlagd December 20, 2013 Min son Carl-Evert Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd December 20, 2013 Dela Inlagd December 20, 2013 Oj vad jag skulle vilja ha ett normalt barn, båda mina barn har bokstavskombinationer. Nu med ny mamma så ser man framtiden an. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd December 20, 2013 Dela Inlagd December 20, 2013 Två halv thai barn som har skojj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 20, 2013 Dela Inlagd December 20, 2013 Oj vad jag skulle vilja ha ett normalt barn, båda mina barn har bokstavskombinationer. Nu med ny mamma så ser man framtiden an. oj vad dina barn hade hade varit lyckliga om de visste att deras pappa hellre ville ha "normala" barn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd December 20, 2013 Dela Inlagd December 20, 2013 Ja och tänk vad livet hade varit annorlunda med barn som man kan prata med och som vill lära sig något. Förlåt, jag skulle inte ha öppnat käften. Men det skiner igenom ibland då man hela tiden har krig hemma och ändå måste jobba full tid för att få det att gå runt. Sociala vill ta över från modern, jag som pappa kan bara ta hand om en då båda ställer till ett krig. Men oj vad trevligt om du kunde ställa upp som fadder några helger per år så man fick vila ut. Vet man inget om det här så bör man inte öppna käften och klaga. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu