Maitan Inlagd April 15, 2013 Dela Inlagd April 15, 2013 Charmtrllet från soien Pa-na, nu har han börjat dansa på sina besök hit.. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd April 17, 2013 Dela Inlagd April 17, 2013 Här var det Pa-na som får alla på så gött humör, idag dansa han med mina skor på lite stora kanske... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd April 19, 2013 Dela Inlagd April 19, 2013 Får allt bli Pa-na som kom och gjorde en riktig songkran på gammel gubben Maitan...härlig kille. Säkert hans mor som sände över honom att göra det.( han tvätta mina händer och fötter ) Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd April 20, 2013 Dela Inlagd April 20, 2013 Mitt bidrag blir en "underbar" bild på syskonen Kim och Sam, min systers barnbarn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd April 20, 2013 Dela Inlagd April 20, 2013 Han är bara så skön charmtrollet Pa-na.. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd April 22, 2013 Dela Inlagd April 22, 2013 Pa-na var här idag igen och hälsa på, det visade sig han ville dansa lite med mina skor... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd April 23, 2013 Dela Inlagd April 23, 2013 Idag blev det inget dansande med mina dojor, utan idag var det fotboll som gällde.. Härlig grabb han är...ler för det mesta. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kollba Inlagd April 23, 2013 Dela Inlagd April 23, 2013 Pa-na var här idag igen och hälsa på, det visade sig han ville dansa lite med mina skor... Men varför har han en tåt i rumpan ? Skall man rycka i den när han bajsat så att hela blöjan ramlar ut som ett paket ? Det löser sig, sa han som sket i vasken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd April 23, 2013 Dela Inlagd April 23, 2013 Men varför har han en tåt i rumpan ? Skall man rycka i den när han bajsat så att hela blöjan ramlar ut som ett paket ? Hahahahahah ja du Kolba, det där ju en bra ide... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kollba Inlagd April 23, 2013 Dela Inlagd April 23, 2013 Det här är ditt fel Maitan. När du visade bilderna på Pa-Na som kom jag omgående att tänka på fruns systers barnbarn. Han är några månader yngre men har nyss lärt sig att stå ensam utan stöd så det är bara en tidsfråga när han börjar gå. Bilden är från början av Januari och ungar utvecklas ju i en rasande takt... Tyvärr så har han på denna bilden hamnat i dåligt sällskap... Det löser sig, sa han som sket i vasken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 23, 2013 Dela Inlagd April 23, 2013 Det här är ditt fel Maitan. När du visade bilderna på Pa-Na som kom jag omgående att tänka på fruns systers barnbarn. Han är några månader yngre men har nyss lärt sig att stå ensam utan stöd så det är bara en tidsfråga när han börjar gå. Bilden är från början av Januari och ungar utvecklas ju i en rasande takt... Tyvärr så har han på denna bilden hamnat i dåligt sällskap... IMG_1098.JPG Lika glada båda 2 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd April 23, 2013 Dela Inlagd April 23, 2013 Det här är ditt fel Maitan. När du visade bilderna på Pa-Na som kom jag omgående att tänka på fruns systers barnbarn. Han är några månader yngre men har nyss lärt sig att stå ensam utan stöd så det är bara en tidsfråga när han börjar gå. Bilden är från början av Januari och ungar utvecklas ju i en rasande takt... Tyvärr så har han på denna bilden hamnat i dåligt sällskap... IMG_1098.JPG Ingen är fullkomlig Kollba, men en mycket trevlig bild..... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kollba Inlagd April 23, 2013 Dela Inlagd April 23, 2013 Lika glada båda 2 Yes. Ingen av oss gillar att bli plåtad. Det löser sig, sa han som sket i vasken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd April 23, 2013 Dela Inlagd April 23, 2013 Lekplats på Odenplan i dag Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kollba Inlagd April 24, 2013 Dela Inlagd April 24, 2013 Lika glada båda 2 Egentligen betyder minerna "rör inte min kompis". Det löser sig, sa han som sket i vasken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd April 24, 2013 Dela Inlagd April 24, 2013 Pa-na tillsammans med Oii.... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd April 30, 2013 Dela Inlagd April 30, 2013 Pa-na som får mig och våra gäster att leeeeeeee...... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 3, 2013 Dela Inlagd Maj 3, 2013 Pa-Na som fått en ny cykel idag.. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 4, 2013 Dela Inlagd Maj 4, 2013 Pa-na har varit med sin morfar nästan hela dagen... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Maj 5, 2013 Dela Inlagd Maj 5, 2013 Feng Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Maj 5, 2013 Dela Inlagd Maj 5, 2013 Min dotter i lets dance. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Maj 5, 2013 Dela Inlagd Maj 5, 2013 En liten man som tycker om glass. mvh Christer Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 6, 2013 Dela Inlagd Maj 6, 2013 Ja det får bli på denne sura femåring.... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Maj 7, 2013 Dela Inlagd Maj 7, 2013 Min dotter Filippa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 8, 2013 Dela Inlagd Maj 8, 2013 Pa-na på besök igen, lika kul varje gång... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu