Hua Hin Inlagd December 16, 2012 Dela Inlagd December 16, 2012 Snögubbe Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd December 17, 2012 Dela Inlagd December 17, 2012 Hipp Hipp hurra för barnbarnet Vi var hem till exet dvs Johnna´s farmor för att fira att hon blir 3 år nästa söndag Det blev lite känslosamt men samtidigt otroligt mysigt 005.jpg tårta på gång och där är pappa med på bilden också 004.jpg men måste ni sjunga för mig 003.jpg Äntligen 002.jpg Många presenter blev det 001.jpg 006.jpg 007.jpg En hel hög med kusiner var med också :party: Ett stort grattis till Johanna Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Juha Inlagd December 17, 2012 Dela Inlagd December 17, 2012 (ändrad) Ändrades December 17, 2012 av Juha Lex-Thaksin, 25,355 korruptionsfall ska få amnesti. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cobra Inlagd December 17, 2012 Dela Inlagd December 17, 2012 (ändrad) Jag är inte alls trött Ändrades December 17, 2012 av Cobra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cobra Inlagd December 17, 2012 Dela Inlagd December 17, 2012 Se jag kan hålla upp ögonen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cobra Inlagd December 17, 2012 Dela Inlagd December 17, 2012 (ändrad) Bara minuten efter uppladdning av föregående bilder (det är c:a 2 veckor mellan bilderna), får frugan telefonsamtal att flickan på 1 år råkat ut för en liten olycka (asfaltsexsem på näsan o några stygn i panna), så ett hembesök blev det igen Ändrades December 17, 2012 av Cobra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 18, 2012 Dela Inlagd December 18, 2012 Får bli charmtrollet på soi 2.... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 Ungarna vaktar julprsenterna nogarant Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 Mina prinsessor. Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd December 24, 2012 Dela Inlagd December 24, 2012 Unga dansare i cheering-teamet från min frus (Kans) skola, Nong Khaem, från första dagen av året sportdagar i Krasang, Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd December 25, 2012 Dela Inlagd December 25, 2012 En liten flicka som var med sin pappa och tittade på sportdagarna i Krasang idag, 25/12. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd December 25, 2012 Dela Inlagd December 25, 2012 Några bilder från sprintstafetterna för de minsta barnen vid andra dagen av sportdagarna i Krasang, idag, 25/12. Inför pojkarnas stafett om 4x20 meter ställde allihop upp på led, med händerna på varandras axlar. Sedan gick de ut tillsammans till första startlinjen, där en ur varje lag lämnades kvar, varefter ledet fortsatte till andra, tredje och fjärde startlinjen. Här är några av pojkarna som sprang fjärdesträckan, strax innan start. Innan pojkarna startade var det också en tävling för flickorna, men det blev bara en bild från detta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd December 26, 2012 Dela Inlagd December 26, 2012 Några barn som satt och tittade på en fotbollsmatch under andra dagen av sportdagarna i Krasang, igår (25/12). Nummer två från vänster går i en klass som frun (Kan) undervisar, medan de andra kommer från andra skolor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd December 26, 2012 Dela Inlagd December 26, 2012 Några av spelarna i Anuban Krasang:s fotbollslag för yngre pojkar (10-13 år), idag (26/12). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 27, 2012 Dela Inlagd December 27, 2012 Mr tidig. Madame sen. Sent by my flintaphone and Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 27, 2012 Dela Inlagd December 27, 2012 Charmtrollet från Soi 2... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 27, 2012 Dela Inlagd December 27, 2012 Hon är allt för gooooo, bor här på soi 2.. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 En kanelbulle smakar också bra i Isaan. Sent by my flintaphone and Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 29, 2012 Dela Inlagd December 29, 2012 Soi 2 charmtroll igen, härlig kille.. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cobra Inlagd December 30, 2012 Dela Inlagd December 30, 2012 En flicka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cobra Inlagd December 30, 2012 Dela Inlagd December 30, 2012 Kusiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cobra Inlagd December 30, 2012 Dela Inlagd December 30, 2012 En liten pojke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cobra Inlagd December 30, 2012 Dela Inlagd December 30, 2012 Så fin nya klänningen är Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd December 30, 2012 Dela Inlagd December 30, 2012 Mitt finaste julkort på barnbarnet från min son. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 30, 2012 Dela Inlagd December 30, 2012 Fick också ett julkort från barnbarnet och hennes storasyster “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu