rolba Inlagd Oktober 27, 2020 Dela Inlagd Oktober 27, 2020 On 2020-10-26 at 12:52, skrev Soengsang: Nu jäklar är det under 25gr på kvällen. Förstår att du längtar tillbaka till Östersjön. 😇 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Juli 4, 2022 Dela Inlagd Juli 4, 2022 Inte är det dagens barn men tänkte de kunde få vara med här ändå. Bilden är nog 25-ish år gammal då de äldsta barnen var typ 3 och 5 år... Hon som sitter i barnvagnen kallade mig Hitlerpappa efter att vi hade varit ute och övningskört en dag ett namn jag förövrigt är väldigt stolt över då jag anser att klema bort sina barn är den värsta otjänsten man som föräldrar kan göra mot sina barn så för er som undrar om hon är bibliotekarie, gift med Mustafa och är långtidssjukskriven så är svaret NEJ. Följ mig för fler tips hur man uppfostrar barn. Utdrag ur kommande tips "Vad säger man till sonen när han har planer på att bli vegan?" "Kan man bli åtalad om man ger dotterns nya "pojkvän" en käftsmäll för han kommer söder om Mölndalsån?" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 4, 2022 Dela Inlagd Juli 4, 2022 39 minuter sedan, skrev bob: Inte är det dagens barn men tänkte de kunde få vara med här ändå. Bilden är nog 25-ish år gammal då de äldsta barnen var typ 3 och 5 år... Hon som sitter i barnvagnen kallade mig Hitlerpappa efter att vi hade varit ute och övningskört en dag ett namn jag förövrigt är väldigt stolt över då jag anser att klema bort sina barn är den värsta otjänsten man som föräldrar kan göra mot sina barn så för er som undrar om hon är bibliotekarie, gift med Mustafa och är långtidssjukskriven så är svaret NEJ. Följ mig för fler tips hur man uppfostrar barn. Utdrag ur kommande tips "Vad säger man till sonen när han har planer på att bli vegan?" "Kan man bli åtalad om man ger dotterns nya "pojkvän" en käftsmäll för han kommer söder om Mölndalsån?" https://sverigesradio.se/artikel/6335438 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd Januari 21, 2023 Dela Inlagd Januari 21, 2023 Sawadee Pi Mai! Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 7, 2023 Dela Inlagd Maj 7, 2023 Barnbarnet käkade pannkakor med blåbärssylt, sköljdes ner med blåbärssaft. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan Peter Hultgren Inlagd Maj 19, 2023 Dela Inlagd Maj 19, 2023 Vår inneboendes lilla tjeja (frugans lillasyster) söt som socker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Augusti 7 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 7 Nu har skitungen skaffat körkort fan va tiden går fort 🏍️ 14 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu