Jump to content
IGNORERAD

Norwegian till Thailand?

stuart.b

Recommended Posts

• Svar 1,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Soengsang

109

• Sam sip sam

66

• leifen

57

• Moritz

55

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Såg att Ukraina Airways? fått liv igen Tittade på 2/2--2/3 knappt 5000 bra tider också Nån som tror på dom? Krig o annat skit

Offe

Dela på andra sajter

Nja ser ok ut

Som ny skulle man kunna säga för den har ju knappt flugit nåt ;-)

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

Som ny skulle man kunna säga för den har ju knappt flugit nåt ;-)

Och som vanligt står den parkerad vid gaten !!

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Och som vanligt står den parkerad vid gaten !!

Det måste väl ändå vara ok även för Norwegian, åtminstone under boarding.

Mvh Hobbe

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Det måste väl ändå vara ok även för Norwegian, åtminstone under boarding.

Mvh Hobbe

Nähäru, Thai bordar tydligen via teleportering så dom behöver inte stå vid gate...

Dela på andra sajter

Ojojoj, akta så du inte får blodbrist i hjärnan nu 33:an pga av det praktstånd som uppenbarades av den läsningen  :nyam:

Dela på andra sajter

Tycker topic i denna tråd är rätt passande //Norwegian till Thailand "frågetecken"//, ett riktigt stort frågetecken borde det ju vara :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Å en till som måste in och runka av sig i tråden av ren lycka :rolleyes:

Ändrades av knasen
Dela på andra sajter

Är avpixlat förbjuden på MPR? I sådana fall varför

Offe

Japp, kommer inte sanningarna från de stora kvällstidningarna så är de inte sant.

Otroligt inskränkt för att vara år 2014 men för partier som SD är det ju bara positivt då åtgärder som denna bara ger dem fler väljare.

Dela på andra sajter

I går var avgången DY7205 till BKK försenad 50 minuter. Ett annat välrenommerat bolag hade en försenad avgång på en timme och en kvart. Mycket märkligt kan man tycka, men sanningen är givetvis enkel. Norwegian är ett pajasbolag som naturligtvis själva var orsak till förseningen medan det andra välrenommerade bolaget naturligtvis var helt oskyldiga till förseningen då det ju var radar problem på Arlanda.

Ändrades av knasen
Dela på andra sajter

I går var avgången DY7205 till BKK försenad 50 minuter. Ett annat välrenommerat bolag hade en försenad avgång på en timme och en kvart. Mycket märkligt kan man tycka, men sanningen är givetvis enkel. Norwegian är ett pajasbolag som naturligtvis själva var orsak till förseningen medan det andra välrenommerade bolaget naturligtvis var helt oskyldiga till förseningen då det ju var radar problem på Arlanda.

Härligt att du fattat, ungefär som med blixten, det ska de odugliga baggarna se till att hålla sig undan ifrån!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Härligt att du fattat, ungefär som med blixten, det ska de odugliga baggarna se till att hålla sig undan ifrån!

Ja, fast enligt vissa stjärnor här så hittade man ju bara på att blixten slagit ner i kärran :)

Dela på andra sajter

Ja, fast enligt vissa stjärnor här så hittade man ju bara på att blixten slagit ner i kärran :)

Typisk klantiga baggar isof :)

Dela på andra sajter

Ojojoj, akta så du inte får blodbrist i hjärnan nu 33:an pga av det praktstånd som uppenbarades av den läsningen :nyam:

Till den lille skinnveken kan det inte behövas många ml blod [emoji6]

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

37 dagar (tror jag) tills jag åker till flyget, då jag flyger Norwegian inrikes åxå så vågar jag ju inte skriva till ARN eller till BKK men flygtaxin lär ju komma fram i alla fall. Den är ju Svensk, tja det brukar vara invandrare som kör och bilen är väl tysk, soppan kanske är norsk ;) Gör norbaggarna diesel?

Kanske säkrast att göra som banankontakt och ta cykeln så man är säker på att komma fram. Fast el-cykeln är ju kinensisk... :(

ทีรัก

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...