Jump to content
IGNORERAD

Norwegian till Thailand?

stuart.b

Recommended Posts

kitungmakmak

Googla du fram SLU's gamla inlägg får du antingen en ny vän eller något att garva åt.

Will do

EDIT:

Hittade ett som verkade väldig trevligt. Passar det in på mig?

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Dela på andra sajter

• Svar 1,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Soengsang

109

• Sam sip sam

66

• leifen

57

• Moritz

55

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Oregistrerad knasen

Så ni menar att jag inte är välkommen på "erat" forum för att jag uttrycker min åsikt.?

SLU vet jag inte vem det är, men det kan jag kanske kika upp om jag nu skulle behöva.

Vad har detta att göra med att jag reser med Norwegian (billigt) förresten. Tja, det är första gången på longhaul med Norwegian, så jag kanske skall skriva att jag kommer att resa med...

Tycker det är otrevligt när jag blir kritiserad, inte för innehållen i dessa inlägg - utan för att jag skriver för mycket (spam) på ett forum. Hur många inlägg skall man skriva per dag? För att passa in på MPR, 0.1 kanske?

Men annars så bemöt mig gärna sakligt.

Klart som fan du ska fortsätta som du gjort hittills. Men nog bör du väl veta lite om SLU, du fick ju en länk till kattpratandet för ett tag sen...? Nu blev jag nästan lite konspiratorisk när du påstår att att du inte vet nåt om legenden...

Dela på andra sajter

Hmm det är lite samma stuket, har tjej, har inte eller vet inte. För att sen referera till "min tjej"

Lever billigt i skogen. undrar jag..är den nån som har sett om SLU fortfarande skriver

på flappeforumet  ???

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Dela på andra sajter

Ah, dig går det inte att stoppa.

Plan-B är viktigt vid resor.

Jag skulle vilja påstå att Plan-B är nödvändig när man åker med Baggarna. Kanske även att ha en Plan-C i bakfickan om det skiter sig med Plan-B!

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Vore intressant att se hur många av de som stämmer in i klagosången mot baggarna som verkligen har åkt med dem OCH råkat ut för det som de klagar på :thumbsup:

Dela på andra sajter

kitungmakmak

Klart som fan du ska fortsätta som du gjort hittills. Men nog bör du väl veta lite om SLU, du fick ju en länk till kattpratandet för ett tag sen...? Nu blev jag nästan lite konspiratorisk när du påstår att att du inte vet nåt om legenden...

Var tydligen nåt jag inte tyckte var värt att lägga på minnet, har tillräckliga problem med att hålla reda på alla som skriver nu.

Men jag har nåt svagt minne av kattpratandet, är jag så tokig... :crazy:

Vad nu SLU har med Norwegian att göra...

ทีรัก

Dela på andra sajter

Oregistrerad

Har åkt tre gånger BKK-ARN-BKK med dem, inga större missöden, en gång två timmar försenat från starten.

”Hotades med automatvapen” Paret skulle resa hem från Tel Aviv: Norwegian skickade oss till fel terminal där vi slets ur taxin
Det var nytt, att Gaza situationen är nu Norwegian´s fel Är det det du syftar. Fan är man osäker kollar man på nätet var planet ska stå.
Dela på andra sajter

Har åkt tre gånger BKK-ARN-BKK med dem, inga större missöden, en gång två timmar försenat från starten.

Det var nytt, att Gaza situationen är nu Norwegian´s fel Är det det du syftar. Fan är man osäker kollar man på nätet var planet ska stå.

Läste du artikeln?

De ringde kundtjänst och blev hänvisade till den terminal de åkte!

Att vara så dumma som norrbaggarna är skulle ju vara straffbart, hoppas stollarna skärper sig snart!

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

De som är dumma är dom som tror på Aftonskiten Åker man sedan till Israel får man skylla sig skälv

Offe

Dela på andra sajter

Jag har inga kunskaper om flyg och tekniken kring detta men om jag skulle starta upp ett

(lågpris)bolag inom flyget skulle jag nog inte välja att köpa in en helt ny, oprövat flygplanstyp.

Särskilt inte om dom skulle gå på en nysatsning på "long-haul" flygningar.

Ponera att dom köpt in ett gäng beprövade 747 eller liknande, hade dom suttit i samma (Skitiga) sits ?

Dela på andra sajter

Jag har inga kunskaper om flyg och tekniken kring detta men om jag skulle starta upp ett

(lågpris)bolag inom flyget skulle jag nog inte välja att köpa in en helt ny, oprövat flygplanstyp.

Särskilt inte om dom skulle gå på en nysatsning på "long-haul" flygningar.

Ponera att dom köpt in ett gäng beprövade 747 eller liknande, hade dom suttit i samma (Skitiga) sits ?

Spelar nog ingen roll vilka plan dom använder.Sålänge dom heter Norwegian och har Aftonbladet hängandes i hälarna så lär varenda liten miss stå på löpet :nono:

Dela på andra sajter

Spelar nog ingen roll vilka plan dom använder.Sålänge dom heter Norwegian och har Aftonbladet hängandes i hälarna så lär varenda liten miss stå på löpet :nono:

Men Aftonbladet är ju norskt det också om jag minns rätt.

Dela på andra sajter

Men Aftonbladet är ju norskt det också om jag minns rätt.

Men det är ägarna som är norska och dom är nöjda så länge resultatet är +

det vore annorlunda om dom  hade aktier i Norwegian....tror jag

Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Tror inte ens att blixten träffat planet. Bara en dålig ursäkt.

a5u7y6u3.png

Dålig kvalitet på bilden då den skärmdumpats ett par gånger och är ursprungligen från en film men här är bild på en av flera blixtar som slog ner i planet. Så visst ljuger erat lilla hatobjekt om att blixten slagit ner. Kärran står förövrigt fortfarande kvar på backen efter det inträffade...

Dela på andra sajter

Norwegians förseningar är inte bara av ondo.

En kompis var på väg hem till Thailand alldeles nyligen. Resan började med tåget norrifrån mot Arlanda.

SJ är ju inte direkt någon klippa när det gäller tillförlitligheten och tåget blev så försenat att han skulle missa sin flight med norrbaggarna.

Väl på Arlanda bedrövad över att ha missat flyget så upptäcker han att norrbaggarna håller stilen och var ännu mer försenade än SJ.

Det var bara att checka in och flyga hem. Tack för kaffet Norwegian.

Dela på andra sajter

Föresten, inte bara Norwegian som strandsätter svenska turister runtom i världen.

http://avpixlat.info/2014/08/01/tusen-svenskar-strandsatta-pa-semester-i-somalia/#more-119184

Jag försökte länka till den här artikeln men den länken var förbjuden här på MPR.

Tur att vi har Aftonbladets tillåtna länkar så vi får den rätta sanningen serverad.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19298066.ab

Ändrades av Chryzaliz
Dela på andra sajter

Vore intressant att se hur många av de som stämmer in i klagosången mot baggarna som verkligen har åkt med dem OCH råkat ut för det som de klagar på :thumbsup:

Varför är det intressant?  för egen del är det mer intressant att ta del av informationen om hur illa dom sköter sig när det blir dom här rejäla förseningarna så jag inte trycker fel på boka-knappen

Liten miss!?   fråga dom 2-300 som fastnar tex i Oakland om dom tycker att det är litet att mötas av ett A4-papper vid incheckningen...

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Norwegians förseningar är inte bara av ondo.

En kompis var på väg hem till Thailand alldeles nyligen. Resan började med tåget norrifrån mot Arlanda.

SJ är ju inte direkt någon klippa när det gäller tillförlitligheten och tåget blev så försenat att han skulle missa sin flight med norrbaggarna.

Väl på Arlanda bedrövad över att ha missat flyget så upptäcker han att norrbaggarna håller stilen och var ännu mer försenade än SJ.

Det var bara att checka in och flyga hem. Tack för kaffet Norwegian.

Kanske Norwegian och SJ har ett hemligt samarbete.

SJ mailar in sin försening och Norwegian trollar till avgångstiden.

Eller Norwegian mailar in sin försening till SJ och genast är det en renflock eller buffelhjord som ställt sig på spåret och orsakar tågkaos utanför Sala.

Dela på andra sajter

Varför är det intressant? för egen del är det mer intressant att ta del av informationen om hur illa dom sköter sig när det blir dom här rejäla förseningarna så jag inte trycker fel på boka-knappen

Liten miss!? fråga dom 2-300 som fastnar tex i Oakland om dom tycker att det är litet att mötas av ett A4-papper vid incheckningen...

Tyckte inte dom jag träffade i bkk heller att det var en liten miss:D:D
Dela på andra sajter

Oregistrerad

här är bild på en av flera blixtar som slog ner i planet. Så visst ljuger erat lilla hatobjekt om att blixten slagit ner.
Hur var det nu igen, Filmen visar hur flera blixtar slog ner i planet men andå ljuger dem? Faan vad snurrigt alltså!
Dela på andra sajter

Hur var det nu igen, Filmen visar hur flera blixtar slog ner i planet men andå ljuger dem? Faan vad snurrigt alltså!

Exactemente, som vanligt helsnurrigt med Norwegian.Det enda som är säkert är att dom står fast på marken som en stor betonggris.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

Varför är det intressant?  för egen del är det mer intressant att ta del av informationen om hur illa dom sköter sig när det blir dom här rejäla förseningarna så jag inte trycker fel på boka-knappen

Varför det vore intressant? Ffa för att det ger mer trovärdighet i rapporteringen. Sen finns det väl ingen motsägelse i att ta in info och utvärdera trovärdigheten på källan? Halmgubbar får du pracka på nån annan.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...