Tommy Inlagd Oktober 3, 2021 Dela Inlagd Oktober 3, 2021 2 minuter sedan, skrev måne: Och vad står bathen i idag?(ska skicka på tisdag) https://letmegooglethat.com/?q=Sek+vs+Thb "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 3, 2021 Dela Inlagd Oktober 3, 2021 1 minut sedan, skrev Tommy: https://letmegooglethat.com/?q=Sek+vs+Thb Tackar,jag är ju ingen fena på google(heller) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Oktober 3, 2021 Dela Inlagd Oktober 3, 2021 5 timmar sedan, skrev måne: Och vad står bathen i idag?(ska skicka på tisdag) Just nu 3,83. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Oktober 20, 2021 Dela Inlagd Oktober 20, 2021 3,88 idag, ska vi över 3,90 nu? Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Oktober 20, 2021 Dela Inlagd Oktober 20, 2021 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev Esspe: 3,88 idag, ska vi över 3,90 nu? TT- kurs SCB 3,834 Ändrades Oktober 20, 2021 av Jive Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Oktober 20, 2021 Dela Inlagd Oktober 20, 2021 5 timmar sedan, skrev apknug: Wise 3.87181 nu. Ok kurs trots allt. Kör en Wise i morgon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Oktober 20, 2021 Dela Inlagd Oktober 20, 2021 Kursen har väl legat rätt stabilt de senaste månaderna? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 20, 2021 Dela Inlagd Oktober 20, 2021 13 minuter sedan, skrev Tommy: Kursen har väl legat rätt stabilt de senaste månaderna? MVH Stämmer. Lite lite uppåt verkar det ändå. Fast lite tråkigt om man ska ta hem slantar till Sverige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Oktober 21, 2021 Dela Inlagd Oktober 21, 2021 6 timmar sedan, skrev Tommy: Kursen har väl legat rätt stabilt de senaste månaderna? MVH Legat mellan 3,8 och 3,9 ett tag nu. Bör vara dags att gå upp i spannet 3,9-4 nu. Brukar ligga och slå ett tag så dom kan tjäna lite pengar. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohanB Inlagd Oktober 29, 2021 Dela Inlagd Oktober 29, 2021 Ser bra ut. So far so good........ Assumption is the mother of all fuck-ups Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Oktober 29, 2021 Dela Inlagd Oktober 29, 2021 Nu skriver dom ner tillväxten för 2022 - igen. Borde kunna innebära 4 innan jul. https://www.bangkokpost.com/business/2205659/finance-ministry-cuts-2021-gdp-outlook Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 29, 2021 Dela Inlagd Oktober 29, 2021 3,9005 effektivt på wise idag. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 29, 2021 Dela Inlagd Oktober 29, 2021 2 timmar sedan, skrev Baa: 3,9005 effektivt på wise idag. Jag fick 3.9011 på wise kl 5 imorse snart får vi hoppas på 4. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Oktober 29, 2021 Dela Inlagd Oktober 29, 2021 38 minuter sedan, skrev Peolito: Jag fick 3.9011 på wise kl 5 imorse snart får vi hoppas på 4. Jag förstår att du legat sömnlös i natt och därav uppe så tidigt:-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 29, 2021 Dela Inlagd Oktober 29, 2021 1 minut sedan, skrev conservator: Jag förstår att du legat sömnlös i natt och därav uppe så tidigt:-) Hehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Oktober 29, 2021 Dela Inlagd Oktober 29, 2021 Jag var på konsultet i Pattaya för ett års visa, svenska ambassadens kurs 3,84 bankens kurs 3,90, frågade varför den inte var samma som bankens, dom uppdaterar inte kursen varje dag. Då frågade jag när dom uppgradera kursen, hon visste inte , någon som vet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 29, 2021 Dela Inlagd Oktober 29, 2021 19 minuter sedan, skrev pust: Jag var på konsultet i Pattaya för ett års visa, svenska ambassadens kurs 3,84 bankens kurs 3,90, frågade varför den inte var samma som bankens, dom uppdaterar inte kursen varje dag. Då frågade jag när dom uppgradera kursen, hon visste inte , någon som vet? Inte alltför ofta. En gång i månaden om jag minns rätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Oktober 29, 2021 Dela Inlagd Oktober 29, 2021 1 timme sedan, skrev pust: Jag var på konsultet i Pattaya för ett års visa, svenska ambassadens kurs 3,84 bankens kurs 3,90, frågade varför den inte var samma som bankens, dom uppdaterar inte kursen varje dag. Då frågade jag när dom uppgradera kursen, hon visste inte , någon som vet? Ändå rätt bra kurs, när jag sist hämtade ett inkomstintyg använde de 3,8 när riktiga kursen låg på 4,16. På 800 000 THB är det en skillnad på ca 14 000 SEK. I ditt fall är skillnaden ca 3 200 SEK Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 29, 2021 Dela Inlagd Oktober 29, 2021 3 timmar sedan, skrev pust: Jag var på konsultet i Pattaya för ett års visa, svenska ambassadens kurs 3,84 bankens kurs 3,90, frågade varför den inte var samma som bankens, dom uppdaterar inte kursen varje dag. Då frågade jag när dom uppgradera kursen, hon visste inte , någon som vet? Nu har jag legat på soffan och funderat en stund. Undrar om det inte är så att de har något genomsnitt av månaden eller kvartalet innan som de använder. Minns för några år sedan när kursen dippade att många hade brådis att få sina intyg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd November 12, 2021 Dela Inlagd November 12, 2021 Vafan har hänt? Störtdyk sen i måndags..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd November 12, 2021 Dela Inlagd November 12, 2021 16 minuter sedan, skrev frogfish: Vafan har hänt? Störtdyk sen i måndags..... Det är ju klart när jag skulle överföra liite mer än vanligt. Får vänta, hade önskat o väntat på 4 för en krona. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 12, 2021 Dela Inlagd November 12, 2021 Dollarn som blivit dyrare mot kronan. Är väl kronan som sjunker igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd November 12, 2021 Dela Inlagd November 12, 2021 (ändrad) Jag tror att Thb kommer att stärkas ytterligare 5% fram till årsskiftet (3,60 thb för en krona) och att thb kommer att krascha någon gång nästa år. Thailands stödköp kommer inte att hålla hur länge som helst. Ändrades November 12, 2021 av Jive Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd November 12, 2021 Dela Inlagd November 12, 2021 32 minuter sedan, skrev frogfish: Vafan har hänt? Störtdyk sen i måndags..... Vi är ju utan ledning! Vilket vi enligt mig varit länge nu. Men nu är det officiellt också, ingen statsminister har bananrepubliken Sverige och inte pratar vissa partier i regeringen med varandra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohanR Inlagd November 12, 2021 Dela Inlagd November 12, 2021 46 minuter sedan, skrev Wangthong: Vi är ju utan ledning! Vilket vi enligt mig varit länge nu. Men nu är det officiellt också, ingen statsminister har bananrepubliken Sverige och inte pratar vissa partier i regeringen med varandra! Har ju gått upp från ca 3,10 kr för två år sedan, trots att vi enligt dig varit utan ledning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu