Kenneth4618 Inlagd Juni 30, 2019 Dela Inlagd Juni 30, 2019 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juli 4, 2019 Dela Inlagd Juli 4, 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Juli 4, 2019 Dela Inlagd Juli 4, 2019 Klagokören blir större o större. Inte mig emot, kan dom inte ockupera Riksbanken i Thailand också. https://www.pattayamail.com/news/Pattaya-business-leaders-bemoan-strong-baht-258746?fbclid=IwAR2-S-62lZ5Loh4Pwsy4DjiKbJMEMSc2bFFw6SugZT5tmMjL8T07HN5S0pw Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Juli 5, 2019 Dela Inlagd Juli 5, 2019 Så där ja nu har Ingves glappat igen. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 6, 2019 Dela Inlagd Juli 6, 2019 Thailändska bahten är världens starkaste valuta. Har stigit 8.3% mot dollarn det senaste året Nu har Thailand insett att det inte är så bra och vill försöka ändra på det Thailand Wants to Restrain the World’s Strongest Currency https://www.bloomberg.com/news/articles/2019-07-03/-worried-thai-central-bank-looking-at-steps-to-damp-baht-surge Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 6, 2019 Dela Inlagd Juli 6, 2019 Thailändska bahten är världens starkaste valuta. Har stigit 8.3% mot dollarn det senaste året Nu har Thailand insett att det inte är så bra och vill försöka ändra på det Thailand Wants to Restrain the World’s Strongest Currency https://www.bloomberg.com/news/articles/2019-07-03/-worried-thai-central-bank-looking-at-steps-to-damp-baht-surge I kombination med att svenska kronan är världens svagaste.Snacka om lönesänkning deluxe.Tack svenska regeringen.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 6, 2019 Dela Inlagd Juli 6, 2019 24 minuter sedan, skrev Nicholas: I kombination med att svenska kronan är världens svagaste. Snacka om lönesänkning deluxe. Tack svenska regeringen. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Är svenska kronan världens svagaste ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 6, 2019 Dela Inlagd Juli 6, 2019 11 minuter sedan, skrev Tallviking: Är svenska kronan världens svagaste ? Tror vi ligger ungefär lika med den Norska och lite bättre än den Isländska! "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 7, 2019 Dela Inlagd Juli 7, 2019 Tror vi ligger ungefär lika med den Norska och lite bättre än den Isländska! Nok är sämre än den svenska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 7, 2019 Dela Inlagd Juli 7, 2019 27 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Nok är sämre än den svenska Å den Danska då? sen finns de väl inga fler kronor att jämföra med? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 7, 2019 Dela Inlagd Juli 7, 2019 Å den Danska då? sen finns de väl inga fler kronor att jämföra med? MVH Den danska kronan är väldigt stark jämförelsevis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 9, 2019 Dela Inlagd Juli 9, 2019 Huvva 😩 The exchange rate at 08:54 GMT on July 9 was 1 SEK = 3.250 THB “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 9, 2019 Dela Inlagd Juli 9, 2019 SET, baht will get stronger with lowering of policy rates worldwide: financial market expert https://forum.thaivisa.com/topic/1110814-set-baht-will-get-stronger-with-lowering-of-policy-rates-worldwide-financial-market-expert/ Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 9, 2019 Dela Inlagd Juli 9, 2019 On 2019-07-07 at 14:24, skrev Tommy: Å den Danska då? sen finns de väl inga fler kronor att jämföra med? MVH Isländsk... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juli 9, 2019 Dela Inlagd Juli 9, 2019 On 2019-07-07 at 09:24, skrev Tommy: Å den Danska då? sen finns de väl inga fler kronor att jämföra med? Tjeckisk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 9, 2019 Dela Inlagd Juli 9, 2019 25 minuter sedan, skrev Alarik: Tjeckisk. Ah, du menar koruna česká , låter nästan likadant! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 9, 2019 Dela Inlagd Juli 9, 2019 1 timme sedan, skrev Soengsang: Isländsk... Jo, och det var därför jag jämförde den med den svenska tidigare... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juli 9, 2019 Dela Inlagd Juli 9, 2019 5 minuter sedan, skrev Tommy: Ah, du menar koruna česká , låter nästan likadant! MVH Översatt till svenska. Jag googlade. Det är väl ok? Finns de som blir experter på Thailand genom det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 9, 2019 Dela Inlagd Juli 9, 2019 Precis nyss, skrev Alarik: Översatt till svenska. Jag googlade. Det är väl ok? Finns de som blir experter på Thailand genom det. Det får gå, för den här gången... Och nu vet jag var det jävla myntet i kassalådan kommer ifrån! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juli 9, 2019 Dela Inlagd Juli 9, 2019 15 minuter sedan, skrev Tommy: Det får gå, för den här gången... Och nu vet jag var det jävla myntet i kassalådan kommer ifrån! MVH česká koruna lager är väl inte heller fel? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Juli 11, 2019 Dela Inlagd Juli 11, 2019 Verkar som kursen börjar bita mer och mer. Tror knappast att dom åker någon annanstans inom Thailand. https://forum.thaivisa.com/topic/1111095-entertainment-tourism-Pattaya-for-europeans-is-over-30-down-this-year-official/?utm_source=newsletter-20190711-1259&utm_medium=email&utm_campaign=news Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 11, 2019 Dela Inlagd Juli 11, 2019 Danska kronan är också peggad till euron så man kan i praktiken jämföra med eur. Det finns ett mindre spann som dkk tillåts röra sig i.Kunde varit nåt för Sverige att testat när det blev nej till eur i folkomröstningen. Skickat från min Lenovo TB-X704F via TapatalkFast växelkurs slutade med att Ian Wachtmeister sa att det var idoti medans Carl Bildt och Bengt Westerberg avfärdade Ian som en idi*t.Ett fåtal dagar senare övergavs det experimentet.Dom gav aldrig Ian upprättelse såklart.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 12, 2019 Dela Inlagd Juli 12, 2019 The exchange rate at 08:54 GMT on July 12 was 1 SEK = 3.296 THB “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 12, 2019 Dela Inlagd Juli 12, 2019 6 timmar sedan, skrev Kenneth4618: The exchange rate at 08:54 GMT on July 12 was 1 SEK = 3.296 THB På väg uppåt?... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Juli 12, 2019 Dela Inlagd Juli 12, 2019 1 minut sedan, skrev Tommy: På väg uppåt?... MVH Självklart jag förde ju över pengar i förrgår Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu