Jump to content
IGNORERAD

Svenska kronan VS Thai baht

StefanJ

Recommended Posts

John Khonken

Det är klart att man är stolt over att vara Svensk. Även fast våra förtroendevalda gör allt för att förstöra för oss Svenskar. Det nya härliga är dom nya straffskatterna.

Vi ska inte flyga. Vi ska inte åka på bilsemester. Vi ska cykla till affären . Allt för miljön . Då blir det fart på Sverige.

Packet sager vi har inget med höjningen av bensinpriset att göra.  Vi sjunger alla tillsammans We shale overcome

Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev John Khonken:

Det är klart att man är stolt over att vara Svensk. Även fast våra förtroendevalda gör allt för att förstöra för oss Svenskar. Det nya härliga är dom nya straffskatterna.

Vi ska inte flyga. Vi ska inte åka på bilsemester. Vi ska cykla till affären . Allt för miljön . Då blir det fart på Sverige.

Packet sager vi har inget med höjningen av bensinpriset att göra.  Vi sjunger alla tillsammans We shale overcome

Nja, inte är väl det första man erkänner längre om man blir tillfrågad från vilket land man kommer.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev scorpio63:

Nja, inte är väl det första man erkänner längre om man blir tillfrågad från vilket land man kommer.

Sant, jag undviker att säga det också....särskilt till våra Nordiska grannar, de är fullkomligt oförstående och häpna till hur korkat ett fint land som Sverige blivit!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Kenneth4618

Halleluljah Gud ske pris!!!!!!!     Kronan blev starkare idag 🙏🙏🙏

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

27 minuter sedan, skrev Soengsang:

Sant, jag undviker att säga det också....särskilt till våra Nordiska grannar, de är fullkomligt oförstående och häpna till hur korkat ett fint land som Sverige blivit!

Ja det får jag ofta höra från danskar, va fan håller Sverige på med frågar dom.

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
5 minuter sedan, skrev SatanG:

/ SatanG

Alla hela javla varlden fragar ju vad fan svenskarna haller pa med..

Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner:

Alla hela javla varlden fragar ju vad fan svenskarna haller pa med..

Nja kanske inte Svenskarna utan svenska politiker! Jag kan ju inte göra mer än att rösta ja ja skulle kunnat blivit politiker men nu blev det ju inte så blev ju bara en röst på rätt parti 🙃 å vilket det va kan du fundera på 5555

//matz

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev SatanG:

/ SatanG

Om du läser tidningar så är det flera som undrar vad fan håller Danskarna på med, där har dom dubbelt så stora

problem som sverige

Dela på andra sajter

Kenneth4618
17 minuter sedan, skrev Boa52:

Om du läser tidningar så är det flera som undrar vad fan håller Danskarna på med, där har dom dubbelt så stora

problem som sverige

Konstigt🤔

Har man lite koll så borde man veta att danskarna tillhör ett av världens lyckligaste folk, enligt en undersökning FN gjort😀

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Konstigt🤔

Har man lite koll så borde man veta att danskarna tillhör ett av världens lyckligaste folk, enligt en undersökning FN gjort😀

Visa den undersökningen då, men den finns inte eller hur, sen är väl svenskarna också lyckliga åtminsone dom jag känner

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Soengsang:

Ja det finns nog tyvärr ingen gräns. Politiker i Sverige verkar ju tävla om naivitet om det nu finns ett sånt ord. 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

Kenneth4618
28 minuter sedan, skrev Boa52:

Visa den undersökningen då, men den finns inte eller hur, sen är väl svenskarna också lyckliga åtminsone dom jag känner

Hur många känner du då ?

Visa det då. Men de finns inte eller hur? 

Ändrades av Kenneth4618

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Fruktansvärds mycket text men kan du av det visa att Danskarna är värdens lyckligaste folk, dom är 3 på nån stapel

men etta finns inte, Ta kvällen på dej och läs igenom så du vet

Ni som bor där nere i sörlänningarnas rike borde veta att Danmark har större brottslighet än Sverige

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Ni som bor där nere i sörlänningarnas rike borde veta att Danmark har större brottslighet än Sverige

Länk på det tack.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Dela på andra sajter

31 minuter sedan, skrev Boa52:

En sak kan man nog säga säkert. Någon mer blåst person än dig är svårt att hitta.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Boa52:

Fruktansvärds mycket text men kan du av det visa att Danskarna är värdens lyckligaste folk, dom är 3 på nån stapel

Haha Mkt text kan du förenkla det för mig.

En tydlig bild av boa52

Dela på andra sajter

Nu blev det unblock Boa52.

Han är ju trots allt ganska underhållande:-)

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Dela på andra sajter

Mr Ning Ning
8 minuter sedan, skrev Boa52:

Håll dig i din fredagstråd med ditt dravel.

Under min tid på MPR har jag inte sett någon som ställer till så mkt i olika trådar som du.

Kallar folk för allt möjligt och påstår en massa skit du inte kan bevisa eller försvara.

Skruva på korken och gå på sängen.

Veteran

Dela på andra sajter

Kenneth4618
13 minuter sedan, skrev Boa52:

Så fel du har igen Herr Noll Koll.  Du kanske skulle gå en kurs i Google 

Danmark är bara värre än Sverige när det gäller inbrott.  I de övriga är Sverige värre än Danmark

https://www.europaportalen.se/teman/juridik-brottsbekampning-och-fordrag/brottslighet

Screenshot_2019-05-10-20-06-40-809.jpeg

Ändrades av Kenneth4618

Dela på andra sajter

HuaHindinnge
12 minuter sedan, skrev Boa52:

Finland 1:a.

Observera att det inte var jag som sade att dansk j.....a var 1:a

Screenshot_20190510-200954_Drive.jpg.65060715159b9b9e0853d38731b8d4a8.jpg

Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev berlitz:

En tydlig bild av boa52

9 minuter sedan, skrev berlitz:

En tydlig bild av boa52

Kan förstå att du inte ens var in och läste nåt av vad som stog där

Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning:

Håll dig i din fredagstråd med ditt dravel.

Under min tid på MPR har jag inte sett någon som ställer till så mkt i olika trådar som du.

Kallar folk för allt möjligt och påstår en massa skit du inte kan bevisa eller försvara.

Skruva på korken och gå på sängen.

Du har ju lärt dej ett utryck, gå på sängen, duktig i--ot

Dela på andra sajter

Mr Ning Ning
4 minuter sedan, skrev Boa52:

Du har ju lärt dej ett utryck, gå på sängen, duktig i--ot

Ja hellre det än att som du vara en forumförstörare som inte kan stava rätt i ett enda inlägg.

Ändrades av Mr Ning Ning

Veteran

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...