John Khonken Inlagd Maj 10, 2019 Dela Inlagd Maj 10, 2019 Det är klart att man är stolt over att vara Svensk. Även fast våra förtroendevalda gör allt för att förstöra för oss Svenskar. Det nya härliga är dom nya straffskatterna. Vi ska inte flyga. Vi ska inte åka på bilsemester. Vi ska cykla till affären . Allt för miljön . Då blir det fart på Sverige. Packet sager vi har inget med höjningen av bensinpriset att göra. Vi sjunger alla tillsammans We shale overcome Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Maj 10, 2019 Dela Inlagd Maj 10, 2019 4 timmar sedan, skrev John Khonken: Det är klart att man är stolt over att vara Svensk. Även fast våra förtroendevalda gör allt för att förstöra för oss Svenskar. Det nya härliga är dom nya straffskatterna. Vi ska inte flyga. Vi ska inte åka på bilsemester. Vi ska cykla till affären . Allt för miljön . Då blir det fart på Sverige. Packet sager vi har inget med höjningen av bensinpriset att göra. Vi sjunger alla tillsammans We shale overcome Nja, inte är väl det första man erkänner längre om man blir tillfrågad från vilket land man kommer. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 10, 2019 Dela Inlagd Maj 10, 2019 6 minuter sedan, skrev scorpio63: Nja, inte är väl det första man erkänner längre om man blir tillfrågad från vilket land man kommer. Sant, jag undviker att säga det också....särskilt till våra Nordiska grannar, de är fullkomligt oförstående och häpna till hur korkat ett fint land som Sverige blivit! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 10, 2019 Dela Inlagd Maj 10, 2019 (ändrad) Halleluljah Gud ske pris!!!!!!! Kronan blev starkare idag 🙏🙏🙏 Ändrades Maj 10, 2019 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Maj 10, 2019 Dela Inlagd Maj 10, 2019 27 minuter sedan, skrev Soengsang: Sant, jag undviker att säga det också....särskilt till våra Nordiska grannar, de är fullkomligt oförstående och häpna till hur korkat ett fint land som Sverige blivit! Ja det får jag ofta höra från danskar, va fan håller Sverige på med frågar dom. / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 10, 2019 Dela Inlagd Maj 10, 2019 5 minuter sedan, skrev SatanG: Ja det får jag ofta höra från danskar, va fan håller Sverige på med frågar dom. / SatanG Alla hela javla varlden fragar ju vad fan svenskarna haller pa med.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matz Inlagd Maj 10, 2019 Dela Inlagd Maj 10, 2019 24 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner: Alla hela javla varlden fragar ju vad fan svenskarna haller pa med.. Nja kanske inte Svenskarna utan svenska politiker! Jag kan ju inte göra mer än att rösta ja ja skulle kunnat blivit politiker men nu blev det ju inte så blev ju bara en röst på rätt parti 🙃 å vilket det va kan du fundera på 5555 //matz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Maj 10, 2019 Dela Inlagd Maj 10, 2019 1 timme sedan, skrev SatanG: Ja det får jag ofta höra från danskar, va fan håller Sverige på med frågar dom. / SatanG Om du läser tidningar så är det flera som undrar vad fan håller Danskarna på med, där har dom dubbelt så stora problem som sverige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 10, 2019 Dela Inlagd Maj 10, 2019 17 minuter sedan, skrev Boa52: Om du läser tidningar så är det flera som undrar vad fan håller Danskarna på med, där har dom dubbelt så stora problem som sverige Konstigt🤔 Har man lite koll så borde man veta att danskarna tillhör ett av världens lyckligaste folk, enligt en undersökning FN gjort😀 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Maj 10, 2019 Dela Inlagd Maj 10, 2019 7 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Konstigt🤔 Har man lite koll så borde man veta att danskarna tillhör ett av världens lyckligaste folk, enligt en undersökning FN gjort😀 Visa den undersökningen då, men den finns inte eller hur, sen är väl svenskarna också lyckliga åtminsone dom jag känner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Maj 10, 2019 Dela Inlagd Maj 10, 2019 (ändrad) 11 minuter sedan, skrev Boa52: Visa den undersökningen då, men den finns inte eller hur, sen är väl svenskarna också lyckliga åtminsone dom jag känner https://worldhappiness.report https://worldhappiness.report/ed/2019/#read Kan du inte googla själv? Ändrades Maj 10, 2019 av HuaHindinnge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Maj 10, 2019 Dela Inlagd Maj 10, 2019 3 timmar sedan, skrev Soengsang: Sant, jag undviker att säga det också....särskilt till våra Nordiska grannar, de är fullkomligt oförstående och häpna till hur korkat ett fint land som Sverige blivit! Ja det finns nog tyvärr ingen gräns. Politiker i Sverige verkar ju tävla om naivitet om det nu finns ett sånt ord. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Maj 10, 2019 Dela Inlagd Maj 10, 2019 14 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: https://worldhappiness.report https://worldhappiness.report/ed/2019/#read Kan du inte googla själv? Fruktansvärds mycket text men kan du av det visa att Danskarna är värdens lyckligaste folk, dom är 3 på nån stapel men etta finns inte, Ta kvällen på dej och läs igenom så du vet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 10, 2019 Dela Inlagd Maj 10, 2019 (ändrad) 28 minuter sedan, skrev Boa52: Visa den undersökningen då, men den finns inte eller hur, sen är väl svenskarna också lyckliga åtminsone dom jag känner Hur många känner du då ? Visa det då. Men de finns inte eller hur? Ändrades Maj 10, 2019 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Maj 10, 2019 Dela Inlagd Maj 10, 2019 1 minut sedan, skrev Boa52: Fruktansvärds mycket text men kan du av det visa att Danskarna är värdens lyckligaste folk, dom är 3 på nån stapel men etta finns inte, Ta kvällen på dej och läs igenom så du vet Ni som bor där nere i sörlänningarnas rike borde veta att Danmark har större brottslighet än Sverige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Maj 10, 2019 Dela Inlagd Maj 10, 2019 1 minut sedan, skrev Boa52: Ni som bor där nere i sörlänningarnas rike borde veta att Danmark har större brottslighet än Sverige Länk på det tack. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Maj 10, 2019 Dela Inlagd Maj 10, 2019 31 minuter sedan, skrev Boa52: Visa den undersökningen då, men den finns inte eller hur, sen är väl svenskarna också lyckliga åtminsone dom jag känner En sak kan man nog säga säkert. Någon mer blåst person än dig är svårt att hitta. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Maj 10, 2019 Dela Inlagd Maj 10, 2019 6 minuter sedan, skrev Boa52: Fruktansvärds mycket text men kan du av det visa att Danskarna är värdens lyckligaste folk, dom är 3 på nån stapel men etta finns inte, Ta kvällen på dej och läs igenom så du vet Haha Mkt text kan du förenkla det för mig. En tydlig bild av boa52 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Maj 10, 2019 Dela Inlagd Maj 10, 2019 Nu blev det unblock Boa52. Han är ju trots allt ganska underhållande:-) En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Maj 10, 2019 Dela Inlagd Maj 10, 2019 8 minuter sedan, skrev Boa52: Ni som bor där nere i sörlänningarnas rike borde veta att Danmark har större brottslighet än Sverige Håll dig i din fredagstråd med ditt dravel. Under min tid på MPR har jag inte sett någon som ställer till så mkt i olika trådar som du. Kallar folk för allt möjligt och påstår en massa skit du inte kan bevisa eller försvara. Skruva på korken och gå på sängen. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 10, 2019 Dela Inlagd Maj 10, 2019 (ändrad) 13 minuter sedan, skrev Boa52: Ni som bor där nere i sörlänningarnas rike borde veta att Danmark har större brottslighet än Sverige Så fel du har igen Herr Noll Koll. Du kanske skulle gå en kurs i Google Danmark är bara värre än Sverige när det gäller inbrott. I de övriga är Sverige värre än Danmark https://www.europaportalen.se/teman/juridik-brottsbekampning-och-fordrag/brottslighet Ändrades Maj 10, 2019 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Maj 10, 2019 Dela Inlagd Maj 10, 2019 12 minuter sedan, skrev Boa52: Fruktansvärds mycket text men kan du av det visa att Danskarna är värdens lyckligaste folk, dom är 3 på nån stapel men etta finns inte, Ta kvällen på dej och läs igenom så du vet Finland 1:a. Observera att det inte var jag som sade att dansk j.....a var 1:a Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Maj 10, 2019 Dela Inlagd Maj 10, 2019 7 minuter sedan, skrev berlitz: Haha Mkt text kan du förenkla det för mig. En tydlig bild av boa52 9 minuter sedan, skrev berlitz: Haha Mkt text kan du förenkla det för mig. En tydlig bild av boa52 Kan förstå att du inte ens var in och läste nåt av vad som stog där Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Maj 10, 2019 Dela Inlagd Maj 10, 2019 5 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Håll dig i din fredagstråd med ditt dravel. Under min tid på MPR har jag inte sett någon som ställer till så mkt i olika trådar som du. Kallar folk för allt möjligt och påstår en massa skit du inte kan bevisa eller försvara. Skruva på korken och gå på sängen. Du har ju lärt dej ett utryck, gå på sängen, duktig i--ot Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Maj 10, 2019 Dela Inlagd Maj 10, 2019 (ändrad) 4 minuter sedan, skrev Boa52: Du har ju lärt dej ett utryck, gå på sängen, duktig i--ot Ja hellre det än att som du vara en forumförstörare som inte kan stava rätt i ett enda inlägg. Ändrades Maj 10, 2019 av Mr Ning Ning Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu